Kuvaile mies jota himoitsit viimeksi
Minä aloitan: Keskimittainen, ristiverinen lyhythiuksinen mies joka käveli tänään Prismaan käsi kädessä jonkun vaalean tosi tavallisen näköisen tytön kanssa. Miehellä oli upeat suht muodokkaat huulet ja aivan uskomattomat Cillian Murphy-tyyppiset silmät. Muuten hän ei ollut mikään erityiskomistus ja oli ihan tavallisesti pukeutunut, eikä hänellä ollut varmaan mitään käsitystä että minä kiinnitin häneen suuresti huomiota. Todella todella ihana mies!
Kuvailkaa millaista miestä olette viimeksi himoinneet ja missä ;)
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:49"]Naisilla ei ole himoja. Paitsi suklaanhimoa ja intohimoa puutarhan hoitamista kohtaan kesäisin.
-Mies 29v-
[/quote]
kyllä on, enemmän kuin tiedätte. Mut kun se ei ole sopivaa, olla huora tms....tiedätkös!
Aika lyhyet hiukset, hoikka mutta leveät olkapäät, ihanat silmät, n. 175-179cm pitkä, ihana ääni ihana huumorintaju, ihana ihana
N. 190cm pitkä, normaalipainoinen, silmälasipäinen, mietteliään näköinen, hiukset takana nutturalla ja erittäin matala ääni.
Vaalea siili tukka, sinisilmäinen.165cm hieman treenattu kroppa, ei kuitenkaan liikaa. Suht. Leveät hartiat. Pukeutuu hyvin. 3-6vuotta vanhempi kuin minä.
Tai; tumma siili tukka, sinisen-vihreät silmät, hyvin treenattu eikä kuitenkaan taaskaan liikaa. 165-170cm pitkä. Tatuoitu. Pahan pojan luonne mutta silti herrasmies minulle. Ah rakkaus.
Muutama tunti sitten ulkona himoitsin hikistä kiharapäätä. Oma ukko oli vieressä, joten hiljaista piteli, mutta kiva mielikuva jäi muistoihin.
Vaaleatukkainen, jykevärakenteinen mies.
188 cm, harteikas ja sopivan lihaksikas. Lihakset hankittu ruumiillisella työllä. Valtava varustus ja asenteessa ripaus pahaa poikaa. Ahhh.
59 jatkaa, olin todellakin märkänä mutta en antanut.
Tumma, keski-ikäinen (n. 45 v), hieman yli 170 cm, parrakas, hieman vatsaa mutta urheilullinen. Seksikäs ääni, ihana positiivinen ja tekevä asenne, flirtti katse ja pientä vihjailua. Panisin.
Yksi mies, joka muistuttaa aivan Peter Hollensia.
187 cm, 84 kg, sopivan lihaksikkaat kädet, ihanat ruskeat silmät, mustanruskea kihara tukka, täyteläiset huulet. Oma ihana mies <3
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:07"]
Noin kolmekymppinen, sinisilmäinen, lyhyehkö ja rokonarpinen nörtti. Ei kuulosta lottovoitolta, mutta kauniit silmät ja ujo hymy vetoavat meikäläiseen ihan täysillä.
[/quote]
Mä oon myös hulluna tällaisiin nörttityyppisiin jätkiin, vaikka itse oon oikeesti semmoinen vähän pissistyyppinen parikymppinen kuuma misu jolla on kyllä vientiä enemmänkin. Himoitsen jos mies on älykäs, ujohko ja hän hymyilee söpösti ja ujosti. Kauniit silmät/huulet/hiukset plussaa, mutta varsinaisesti komeista miehistä en tykkää enkä machomiehistä ! Söpöt ujohkot nörtit on ah, ja niistä voisin kuvitella perheenisän ja aviomiehen, nam!
Kise
[/quote]
Käytät ilmeisesti hormonaalista ehkäisyä?
Vaalea, 175 cm, sopivasti treenattu kroppa, täydelliset vaatteet, ikä 41v. Himoitsin viimeksi kotisohvalla. Tämä sama mies on ollut viimeisen vuoden ajan himotuimmat listallani ykkösenä. Eikä valitettavasti ole oma mieheni. Voih, kun olisikin!
Vaalea, komea, 24 v. n. 180 cm, hoikka mutta ei "siima", siniset silmät, partaa, miehekkäät kädet, viekoitteleva hymy ja ilmeikkäät silmät. ihana matala ääni... itsevarmat otteet ja mehukkaat huulet.....mmmmm mikä mies ulkoisesti, mutta ei kumppanimateriaalia.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:35"]
Kertokaahan vielä, että oliko märkää ja että oisitteko antaneet?.
[/quote] Oli märkää. Ja olisin antanut, jos olisin sinkku. :) t. yksi ekan sivun kirjoittajista
Uuh, tumma, pitkä, hyväkroppainen mies Espoosta. Sänkeä ja klassisen komeat kasvot. Pantava.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:44"]Toinen sivu
[/quote]
Jos haluat päästä mobiililla toiselle sivulle, kannattaa url:n perään kirjoittaa /sivu/2
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:35"]Kertokaahan vielä, että oliko märkää ja että oisitteko antaneet?.
[/quote]
kyllä ja heti ; )