Hipsteriäidin sairaalakassi
Lähiössä elelevän mutsi-ihmisen synnytys lähestyy, ja nyt ollaan ennenaikaisuus-angstien sijaan palattu vanhaan lempiteemaan, kuluttamiseen. Katsokaapas sairaalakassia, siellä komeilee yhteistyökumppani poikineen :D.
Uskottavasti lukemisina on myös Deko ja Image - ei kuitenkaan yhtään oikeaa kirjaa. Tärkeää pysyä trendin huipulla!
Kommentit (4)
Mutta eikä ihanaa, kun saa paheksua!
Tuosta lukemisesta sen verran, että mä oon himolukija, mutta synnytysreissulla en kyllä kyennyt kirjaan keskittymään. Luin osaston lehtiä ja niitä, mitä sain tuliaisiksi.
En tiedä kehen bloggaajaan tässä viitataan, mutta onhan se kiva että mammoilla on paheksuttavaa oli kyseessä kuka tahansa. Voi sitten tuntea itsensä niiii-iin paljon paremmaksi ihmiseksi, kun omassa sairaalakassissa oli Tolstoin koko tuotanto, jonkun naurettavan lehden sijaan.
Mutta olen tietenkin puolueellinen. Esikoisen aikana sairaalakassissani oli ihan oikea kirja. Hävettää myöntää, mutta oli siellä varmaan joku lehtikin. Kirjaa en avannutkaan, en liioin lehtiä. Oli muutakin tekemistä, kuten vastasyntyneen ihastelu ja vauvan ja oman äidiksi tulemisen ihmettely.
Seuraaviin kolmeen synnytykseen en pakannut mukaan kirjan kirjaa, enkä lehden lehteä. Äitiys teki minusta kauhean juntin ja pinnallisen ihmisen, joka ei ymmärrä kirjasivistyksen tärkeyttä tilanteessa kuin tilanteessa.
Sairaalan myrkkypesuaineetkin hirvittää :( Jotenkin ootin ton komentin jälkeen pesupähkinöitä sairaalakassiin.
Ihan tavallisia pesuaineita siellä sairaalassa käytetään, pyykkejä pyöritellään vaan korkeammissa lämpötiloissa, kuin kotona yleensä...