Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 165/65 lihva?

Vierailija
11.09.2014 |

ö

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 160 cm pitkä ja paino on jossakin +60 kiloa, en ole hetkeen puntarilla käynyt ja mua kyllä luonnehditaan taskuraketiksi ja vanhemmat täti-ihmiset (... jotka eivät kyllä koskaan asioitansa kaunistele) päivittelevät mun pientä kokoa, mummo kutsui luokseen syömään. Että ihan ruumiinrakenteesta on kiinni, itselläni se massa kerääntyy pyllyyn ja rintoihin, jonkin verran reisiinkin, mutta vatsan seudulta olen kyllä hoikka ja rakenne muutenkin sirohko, minkä takia näytän huomattavasti pienemmältä kuin vaaka antaa ymmärtää. Vastavuoroisesti kälyni on painoltaan ehkä hieman reilut 50, mutta se kaikki ylimääräinen taas tulee vatsan seudulle ja näyttää herkästi vähän pyöreähköltä, vaikka vaaka onkin pienissä luvuissa.

Ihmiset on yksilöitä, muttei ketään nyt hyvällä tahdolla 60-70 kiloisena LIHAVAKSI voi sanoa, vaikka se massa kerääntyisi minne. Sitten kun puhutaan oikeasti terveydelle haitallisesta ylipainosta, voidaan puhua ihmisestä lihavana. 

Vierailija
62/64 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:42"]

Mä olen 160 cm pitkä ja paino on jossakin +60 kiloa, en ole hetkeen puntarilla käynyt ja mua kyllä luonnehditaan taskuraketiksi ja vanhemmat täti-ihmiset (... jotka eivät kyllä koskaan asioitansa kaunistele) päivittelevät mun pientä kokoa, mummo kutsui luokseen syömään. Että ihan ruumiinrakenteesta on kiinni, itselläni se massa kerääntyy pyllyyn ja rintoihin, jonkin verran reisiinkin, mutta vatsan seudulta olen kyllä hoikka ja rakenne muutenkin sirohko, minkä takia näytän huomattavasti pienemmältä kuin vaaka antaa ymmärtää. Vastavuoroisesti kälyni on painoltaan ehkä hieman reilut 50, mutta se kaikki ylimääräinen taas tulee vatsan seudulle ja näyttää herkästi vähän pyöreähköltä, vaikka vaaka onkin pienissä luvuissa.

Ihmiset on yksilöitä, muttei ketään nyt hyvällä tahdolla 60-70 kiloisena LIHAVAKSI voi sanoa, vaikka se massa kerääntyisi minne. Sitten kun puhutaan oikeasti terveydelle haitallisesta ylipainosta, voidaan puhua ihmisestä lihavana. 

[/quote]

Mulla on D-kupin rinnat, ja isot reidet ja peppu, mutta silti 60-kiloisena olen oikeasti ollut liian iso omasta mielestäni. Myöskin hoikat nilkat ja ranteet. Miehille tosin kelvannu 52-62 kiloisena, niitä ei näytä kiinnostavan. Mielestäni vaan n. 57 kilon jälkeen kilot alkaa kertymään mahaan ja kylkiin. Mutta se on tärkeintä miltä itsestä tuntuu :)

T:41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu rakenteesta. Jos syöt karkkia etkä urheile niin varmaan olet pyöreä. Jos taas raskaampi ruumiinrakenne ja oot kunnossa niin normaali vartalo. Mulla 164/64 ja vaatekoko 36. Lihakset painaa, mutta en ole laiha. Itse 57 kg olen kisakunnossa ja liian laiha sekä omaan että mieheni makuun.

Vierailija
64/64 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on 165/140, hän on menossa ensi kuussa laihdutusleikkaukseen. Hän on lihava, sinä et todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan