Onko 165/65 lihva?
Kommentit (64)
Mä olen 160 ja 75kg enkä pidä itseäni edes lihavana?
Voi tsiisus. Riippuu ihan ruumiinrakenteesta. Jos ei ole kunnon lihasmassaa niin voi olettaa, että et ole ainakaan hoikka.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:57"]Mä olen 160 ja 75kg enkä pidä itseäni edes lihavana?
[/quote] Kannattaisi. Merkittävän lihavuuden rajoilla.
Ei ole lihava. Minä olen 160/65. Olen keskivartalo lihava. Ennemmin ottaisin ylimääräisen perseeseen ja reisiin. Toisaalta nyt on mukava, kun voi syödä mitä haluaa. Paino ei tuosta juurikaan nouse.
Itse painan 75 ja olen 160 pitkä enkä ole mielestäni lihava?
Aika tanakka mun mielestä. 162 / 46
On lihava, paitsi jos on urheilija.
Itse olen 164/59, mutta paino on ollut pari kiloa enemmänkin, mutta vartalotyyppi on aina ollut hyvä eikä ole muuttunut painon mukaan. Paino on oikeastaan yhdentekevää minulle. Vatsa ei mene makkaralle kumartuessakaan, minulla on ohut vyötärö, sirot ranteet ja nilkat ja olen hoikka tiimalasi. Kelpaa itselleni! :)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:43"]Vähän pyöreä taidat olla. Normaalipainon ylärajoilla.
[/quote] Miksi tämmöiset saa alapeukkuja? :D Faktat faktoina. Taitaa suurin osa olla täällä ylipainoisia mammoja..
Huh huh, kyllä on av-kävijöillä vääristynyt kuva, jos ei pidä tuollaisia lukemia yhtään edes pyöreän merkkinä! Minun korvaani kuulostaa aikamoiselta tankilta. Olen 161/51 ja urheilullinen, silti on myös vähän läskiäkin kropassa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:58"]
Siis miksi olen saanut noin monta alapeukkua (11)? :D Eihän tuo nyt mikään hoikka ole! Eikä lihava. Mutta kyllä normaalipainon ylärajalla alkaa aika pyöreä olla. Ei ihme, että nykyään on niin paljon ylipainoisia, kun monella on niin vääristynyt ja kaunisteleva kuva.
[/quote]
Tässä ketjussa kyllä huomaa, että ihmiset ei ymmärrä mikä on normaalipainoinen. Itse olen aloittajaa melki 10cm lyhyempi ja painan melkein saman verran. Todella tyytyväinen itseeni ja ihan normaalipainoinen olen. En ole läski, enkä myöskään luuranko. Mä voisin sanoa, että ei ihme, että nykysin on niin paljon syömishäiriöitä ja muita ongelmia, jos aloittajakaan ei teidän (usean) mielestä ole normaalipainoinen, jolla ei ole mitään syytä huolehtia painostaan suuntaan tai toiseen.
Olet lihava, paksu, tanakka tai jotain noista piste. Tuohon pituuteen ei noin montaa kiloa saa laitettua ilman ettei olisi pursuava. Olen itse saman mittainen ja 52 painan.
Paras olo itsellä on 53-54 kg, pituus siis 163 cm. Nyt raskaana 60 kg, ja hyi olkoon.
Riippuu onko tuo sinun normaalipainosi. Itse olen 165/63 ja en ole lihava, mutta suurimman osan aikuiselämästäni olen painanut alle 60kg. Koko ajan on tavoitteena pudottaa 5kg.
Hoikempi kuin suurin osa suomalaisista naisista joista lähes joka toinen on ylipainoinen...
No ei todellakaan ole liikaa kiloja..