Vitsi, että harmittaa menkkojen alkaminen just tänään!! Grr!!
Mies on ollu kipeenä, eikä oo ajanu moneen päivään partaansa. Nyt sillä on sellanen hrr-sänki, joka hiersi niin ihanasti äsken mun kasvoja kun me suudeltiin, että mä voin vaan kuvitella minkä vaikutuksen se tekis mun jalkovälissä.. tai rinnoilla.. Mä en kykene istumaan paikallani!! Miksi maailma on niin epäreilu?!?!
Kommentit (14)
Mulki alko tänää :D Mut voittehan te pyyhkeen päällä/suihkussa =)
Tyhmää ilmoittaa täällä menkoista!
Mä haluun suuseksiä! Nuolemista, imemistä, kidutusta!! Voi pylly, etten paremmin sano!
Otan punkkua. Ei se kyllä yhtään helpota.
-ap-
Ekat menkat raskauden jälkeen on perseestä. :(
Maxi tamponi ettei vuoda ohi ja perusteellinen alapesu.. ja eikun menoks :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:39"]Ekat menkat raskauden jälkeen on perseestä. :(
[/quote]Ja muut menkat tulee?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:39"]Ekat menkat raskauden jälkeen on perseestä. :( [/quote]Ja muut menkat tulee?
[/quote] :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:39"]Ekat menkat raskauden jälkeen on perseestä. :(
[/quote]
Ennen raskautta?? Ei minulla ainakaan kuukautiset alkaneet vasta raskauden jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:39"]Ekat menkat raskauden jälkeen on perseestä. :(
[/quote]
Kuulostaa kyllä vuotavilta peräpukamilta, ei menkoilta.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:39"]Ekat menkat raskauden jälkeen on perseestä. :(
[/quote]
Ennen raskautta?? Ei minulla ainakaan kuukautiset alkaneet vasta raskauden jälkeen.
[/quote]
No mutta onhan se teoriassa mahdollista, että tulee raskaaksi jo ihka ensimmäisestä kierrosta, niin että tulee raskaaksi ennen ekoja menkkoja.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:39"]Ekat menkat raskauden jälkeen on perseestä. :(
[/quote]
Kuulostaa kyllä vuotavilta peräpukamilta, ei menkoilta.
[/quote]
Näin taitaa olla. Lääkäriin mars!
[/quote]
Jotain vikaa täytyy olla. Kyllä ne minulla tulivat ihan sieltä normaalista paikasta.
Menkat on perseestä aina. En tajua miks niitä teininä oikein odotti. Varsinkin mulla, kun kierto epäsäännöllinen ja ikinä ei tiedä milloin alkaa. Nyt yritetään pillereillä korjata tilannetta, mutta vähän hirvittää, että mitä siitäkin tulee... Niin ja on alkaneet kerran kesken seksin.
Eipä voi mitään...