Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päiväkoti traumat

Vierailija
11.09.2014 |

Moi, oon 12.v tyttö joka on kipeenä kotona. Tässä sitten tuli mietittyä päiväkotiani millainen se oli jne noh minäpä kerron kuinka kamala se oli. silloin aina kun tuli se päikkäri aika kaikkien oli pakkomennä nukkumaan myös 6.v enkä edes ole nukkunu päikkäreitä enää kolme vuotiaana.... sitten kun mulla on sellanen vessa ongelma että jos joku kuuntelee odottaa tai edes kävelee vessan oven ohi niin en voi käydä asioilla ja sillon mulla oli wc hätä ja oli pakko mennä vaikka tiesin ettei siitä mitään tuu noh menin vessaan ja olin jo yrittäny 5 min kunnes se yks päiväkoti täti tuli sanoo : hei mikä kestää.. ja se jäi kuuntelee siihe ove vieree tulin sit pois itku kurkus... noh olin tuolloin vielä 4.v mutta se vessa vaiva pahentu tuosta :( no kun täytin 6 piti mennä eri päiväkotiin aina illaksi en tiiä miks no siel oli semmome tosi ilkee päiväkoti täti joka veti hiuksist jos ei menny nukkuu no en kerra halunnu men ja se otti mua ranteest kii sillee et se ranne meinas nyrjähtää mitäs mieltä ootte onko tuo kiva päiväkoti?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan