Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLLEGANI KIERSIVÄT KAIKKIEN KODIT JA OTTIVAT KUVAN

Vierailija
11.09.2014 |

Siis koko työtiimi kiersi katsomassa kaikkien kodit, kurkkivat sisään ikkunoista ja kuvasivat. Kun kuulemma työntekijät niin paljon kodeistaan puhuvat että on heidän kannaltaan kiva kiertää paikat. Minut yllätettiin yläosattomissa tukkaa värjäämästä vaikka olin etätöissä. Että vituttaa. Kaikki näki mut ja nyt hävettää!!!!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti?

Vierailija
22/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä sitten ole näitä pomon organisoimia tupatarkistuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:42"]kotiavaimet eivät olleet mukana.

[/quote]

Kuinka moni ei pidä kotiavaimiaan mukana? Ei kuulosta naiselta, joka käy töissä ollakseen itsenäinen.
[/quote]
Siis mitä? Miten se mihinkään itsenäisyyteen vaikuttaa kuljettaako työaikana omia kotiavaimia mukanaan vai ei.

Vierailija
24/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tää pomon järjestämä yllätyskierros vei mun uskottavuuden työpaikalla. Oon alusta asti työkavereille arvostellut wt-ihmisten järkyttäviä syömistottumuksia nakkeineen, paahtoleipineen, sipseineen jne. ja kertonut, kuinka meillä syödään vaan kasviksia, hedelmiä, kalaa ja siipikarjaa.

Noh, välillä...tai itse asiassa aika useinkin sitä nyt vaan tekee mieli mättöä ja niin oli juuri tuona aamuna jäänyt eilisillan jäljiltä paahtoleipäpussi, nakkipaketti ja tyhjät sipsipussit jääneet keittiön pöydälle ja jääkaapissa oli vain kaksi kaljaa, karjalanpiirakkapaketti, einespinaattilettuja ja -maksalaatikkoa.

Vierailija
25/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

34:

Olisitte nähneet pomon ilmeen, kun minun, sen porvarillisena siivstyneenä terveysihmisenä tunnetun keittiöön kurkistettiin. Pomo näytti siltä kuin tarvisi nitroja, kun kurkattiin jääkaappiin. Työpaikan lihava siivooja, jonka eväitä olen usein arvostellut ja neuvonut siveellisimpiin vaihtoehtoihin taas näytti siltä kuin olisi purskahtaisimillaan nauruun.

Vierailija
26/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tiesivät sun asuvan Hakaniemen sillan alla jo ennestään, turhaan häpeät

Vierailija
27/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tollaseen pitäisi pyytää etukäteen kaikkien suostumus?

Vierailija
28/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta todennäköisesti vain siksi, että osa saisi lesota hienoilla westendin kämpillään. Mut selvispä sekin, että yksi kollega asuu asuntovaunussa.

Vierailija
29/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin käytiin :( Oli tosi noloa. En ollut pedannut sänkyä ja tiskipöydällä oli edellisillan viinipullo ja viinilasit. Yritä siinä sitten irvistää etuovella jotain hymyä pomon kameralle :( Sihteeritkin nauroivat mun Hello Kitty-lakanoille :(

Vierailija
30/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuvat tiskivuorista ja pyykkikasoista on nyt suurennettu taukotilan seinälle "häpeälistaan". jotta parantaisimme tapamme.

Vierailija
31/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua ?

Vierailija
32/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ja nyt kaikki näkivät kuinka jätin vessan vetämättä aamulla :(

Vierailija
33/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin kierrettiin työporukan kanssa kaikkien kodit viime viikolla mutta en tiennyt päivämäärää ja olin jättänyt kodin ihan sekaiseksi aamulla. Verhot oli auki ja sängyt petaamatta yms. Kyllä hävetti. Yritin estellä lähestyessämme kotiani että hei ei mennä tänään meille, mennään huomenna jne mutta muut sanoi että nyt kyllä mennään kaikille, samalla kadulla asuu muutenkin pari muuta. Hävetti kun ne kurkki ikkunoista sisään ja tavaroita vaan lojui tasoilla ja lattialla... Vessassakin lojui vaatteita maassa ja pyykkikori oli ihan kukkuroillaan likapyykkiä. Keittiön tasoista puhumattakaan... Mikään huone ei ollut siisti.

Vierailija
34/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on toi edessä ensi viikolla. onneksi tiedän päivän niin voin varautua. siivoan kaikki nurkat siisteiksi. kuulemma kotiseutumatkailu ja toisten koteihin tutustuminen lähentää tiimiä. ainakin näin meidän supervisor selitti viime kokouksessa.

Vierailija
35/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helv..??? Jos meille joku tunkis kotia tutkimaan, ei kyllä pääsis varmaan ees ovesta sisään, kun koirat olis vastassa. Ja en taatusti komentais millään tavalla, saisivat riehua ihan vapaasti "tutkijoiden" seassa. :DDD

Vierailija
36/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin myös "häpeäseinälle" eli sama idea kuin vastaaja 6:lla..

Ja miten nolosta asiasta! Alkukesästä kerroin töissä että aion kasvattaa kaikkia yrttejä ikkunalaudalla. No, eiköhän töissä pariviikkoa sitten päätetty käydä kiertelemässä kodit. Kivastihan ne kuivahtaneet yrtin raadot näkyivät siitä ikkunalaudalta :/ Ei ole kivaa kun saan kuulla kuittia jatkuvasti... Ne olivat silloin alkukesästä ihan vehreitä...

Vierailija
37/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
38/38 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki näki pöydälle jääneen avoimen kinkkupaketin ja ollaan kuitenkin kasvissyöjiä! Silleen kulissisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä