Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkia tuntemiani hyvin hoikkia ihmisiä yhdistää nämä asiat:

Vierailija
18.08.2021 |

- Eivät syö aamulla ennen töihin lähtöä
- Tekevät paljon fyysistä työtä
- Syövät hyvin harvoin, korkeintaan kolme kertaa päivässä (joskus toki herkuttelevat, mutta eivät todellakaan päivittäin)

Mitkä ominaisuudet yhdistävät sinun tuntemiasi hyvin hoikkia ihmisiä?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kärsinyt erilaisista syömishäiriöstä 20 vuotta. Aika helppo olla syömättä myös kun ei ahdistukselta pääse kauppaan ja vihaa kehoaan.

Vierailija
2/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Mun mies sekä molemmat lapset on pelkkää luuta ja nahkaa, vaikka ovat tunnin välein jääkaapilla ja syövät koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka eikä yksikään osunut. Jännä juttu.

Vierailija
4/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät harvoin ja kohtuullisesti.

Eivät saa kummoistakaan dopamiinivyöryä herkuttelusta.

Ehkä tärkein kaikista: voivat olla stressaavassa elämäntilanteessa, mutta ovat siunattuja kyvyllä hallita stressiä ja nukkua suht normaalisti.

Useimmat harrastavat liikuntaa - tai vähintäänkin suhtautuvat liikunnallisuuteen myönteisesti, vaikka eivät elämäntilanteensa vuoksi ehtisi juuri liikkumaan.

Vierailija
5/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamulla, en tee fyysistä työtä, syön n. 5 kertaa päivässä. Painoindeksi n. 18.

Vierailija
6/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka eikä yksikään osunut. Jännä juttu.

Et siis ainakaan ole minun tuntemani henkilö :)

Ap

Vierailija
7/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi 17. Olen ollut vuosikausia kasvissyöjä ja en omista autoa, kuljen siis kaikki matkat kävellen, pyörällä, sekä julkisilla. Hyötyliikuntaa tulee paljon, vaikken enää tavoitteellisesti liikuntaa harrastakaan.

En juo limuja enkä sokeripitoisia herkkuja syö muutenkaan. Välillä painoindeksi käy 18 puolella.

Vierailija
8/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mammat ymmärtäneet tehtävänannon 😄

Vierailija
9/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin teitä kertomaan, mikä yhdistää tuntemianne hyvin hoikkia ihmisiä.

Ap

Vierailija
10/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololoooooo

Vierailija
11/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syövät harvoin ja kohtuullisesti.

Eivät saa kummoistakaan dopamiinivyöryä herkuttelusta.

Ehkä tärkein kaikista: voivat olla stressaavassa elämäntilanteessa, mutta ovat siunattuja kyvyllä hallita stressiä ja nukkua suht normaalisti.

Useimmat harrastavat liikuntaa - tai vähintäänkin suhtautuvat liikunnallisuuteen myönteisesti, vaikka eivät elämäntilanteensa vuoksi ehtisi juuri liikkumaan.

Hallinta on harjoittelukysymys.

Vierailija
12/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nelikymppiseksi hyvin hoikka ja siihen vaikutti ehkä geenit, ehkä jokin luontainen halu syödä vähän ja harvoin, sittemmin kilpirauhasen liikatoiminta ja sen jälkeen syömishäiriö. Sitten sain lapsen ja aloin lihoa, eikä mikään tunnu pysäyttävän sitä. Hormonitoiminta jotenkin sekosi raskauden myötä ja myös vaihdevuosien lähestyminen vaikuttaa.

Vierailija
13/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuvat paljon ja syövät suurimman osan ajasta terveellisesti. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
14/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-syö 5-6 kertaa päivässä

-annoskoot maltilliset

- herkkuja päivittäin, mutta tosi pieniä

- arkiaktiivisuus runsasta

- hyvät geenit

Vierailija
15/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemiani hoikkia ihmisiä ei kyllä yhdistä yhtään mikään.

1. Ei vaan liho vaikka syö oikeasti ihan järjettömän paljon (näin erittäin ylipainoisen näkövinkkelistä) ja herkuttelee minkä kerkiää. Aikaisemmin oli työtön ja nytkään työ ei ole fyysistä. Iän myötä (50v) syömismäärät on sentään vähän vähentynyt ja onneksi paino ei kuitenkaan ole pudonnut.

2. Elämänhallinta vähän hukassa. Syö todella epäterveellisesti, mutta saattaa välillä olla useammankin päivän syömättä tai hyvin vähällä ruualla kun rahat on loppu.

3. Urheilee tavoitteellisesti. Mielestäni syö paljon, mutta erittäin  tarkan dietin mukaan ja siinä dietissä ei pahemmin herkkuja ole. Silloinkin kun herkuttelee määrät on todella pieniä.

4. Perus keski-ikäinen nainen syö normaalisti, liikkuu normaalisti ja herkuttelee normaalisti. Ei poikkea massasta muuten kuin olemalla keskivertoa reilusti laihempi.

5. Kyttää jokaista suupalaa ja vaakaa pakonomaisesti. Oli ennen ylipainoinen ja ne kilot eivät todellakaan pysy poissa helposti.

Toki tiedän muitakin hoikkia ihmisiä, mutta heidän syömisistään tai muista elintavoistaan en niin tiedä.

Vierailija
16/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin teitä kertomaan, mikä yhdistää tuntemianne hyvin hoikkia ihmisiä.

Ap

En tunne yhtään hoikkaa ihmistä.

Mikä yhdistää ihmisiä?

Paino pituus ruoka geeni koulutus asenne kasvatus paikka?

🙈🐒🙊

Ennoikeinpääsekärryilleaapeenpointtiin

Vierailija
17/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-syö 5-6 kertaa päivässä

-annoskoot maltilliset

- herkkuja päivittäin, mutta tosi pieniä

- arkiaktiivisuus runsasta

- hyvät geenit

Ovatko antaneet geenikarttansa sinulle vai mistä tiedät nämä "hyvät geenit"? 

Eivät todellakaan tuntemani (minä mukaan lukien) syö kuutta kertaa päivässä. 3-4 kertaa useimmilla. Itselläni on kahvikuppi aamulla, lounas ja päivällinen ja jonkinlainen iltapala. 

Vierailija
18/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole ikinä sillä tavalla kytännyt tai ollut tietoinen ihmisten tekemisistä/syömisistä. 🤷‍♀️

Vierailija
19/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimistossa lähes kaikki on hoikkia vaikka tekevät istumatyötä.

Vierailija
20/123 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuntemani hoikka ihminen ei läträä alkoholin kanssa tai polta tupakkaa.

Ei ole pakko saada sitä viinilasillista joka aterialla tai rentoutua illalla lasillisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi