Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistava puoliso

Vierailija
10.09.2014 |

Ollaan oltu yhdessä lähes kuusi vuotta. Miehellä 15-vuotias poika ja ollaan vauvasta haaveiltu. Nykyään mies ei enää halua puhua asiasta. Minun mielipiteelläni pojan menemisen ja tulemisen suhteen ei ole merkitystä. Mies ei anna minun tavata omia sukulaisia eikä kavereita ja jos tapaan, niin murjottaa monta päivää. Minun on myöskin sukuloitava miehen vanhemmilla viikottain. Minulla ei ole koskaan omaa rahaa, mies pitää huolen siitä. Mitä tässä tehdä, rakastan miestäni, mutta en kestä tuota manipulointia enää. Tuntuu, että olen aivan yksin. Ja tyhmähän minä olen. Mutta kun rakastan niin hirveästi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutukaa terapiaan tai hakeudu itse saamaan apua. Löydät sitten ratkaisun jatkaako yhdessä ja reilut pelisäännöt tai eroatteko. Hyvä että mietit miten sinua tulisi kohdella! Hyvä kulje kohti onnellista elämää oli se Itten yhdessä tai yksin. Askel kerrallaan.

Vierailija
2/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan haettu keskusteluapua, mutta siellä mies on ihana ja ymmärtäväinen, mutta kotona taas sama meno jatkuu. :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita Naistenlinjalle, saat neuvoja. Myös henkinen väkivalta on väkivaltaa.

Naisten Linja päivystää numerossa 0800 02400

suomeksi ma-pe klo 16-20 ja la-su klo 12-16 

Vierailija
4/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat??

Vierailija
5/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko vähän tuota ettei sinulla ole omaa rahaa ja mies pitää huolen siitä

Vierailija
6/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista rakastamista. Miksi rakastat? Mitä rakastamista on ihmisessä, joka alistaa sinua ja tekee elämästäsi kurjan. Onkohan se rakkautta? Mietipä tarkkaan.....  Kuulostaa niin surulliselta.

Vierailija
7/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan laskut ja ruoat ja opintotukeani pois. Miehelle jää kuitenkin suurin osa laskuista maksettavaksi ja kiristää minua sillä, että olen pienempi tuloinen ja hän maksaa lähes kaiken joten minulla ei edes kuulu olla rahaa. En pääse koskaan edes käymään missään siitä syystä. Ja kyllä, rakastan silti. En tiedä, rakastanko sitä haavetta yhteisestä perheestä ja tulevaisuudesta, jossa kaikki päätyy parhain päin, mutta rakastan. Mies oli alussa niin kultainen ja lempeä, tehtiin kaikki yhdessä ja matkustettiin paljon. Mutta vasta viime vuosina olen tajunnut, miten asiat oikeasti on. Ap

Vierailija
8/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia voi olla myös toisin päin, eli vaimo voi olla alistava osapuoli. Määrää kaikesta, on rahakirstun vartija, miehen tili ja myöhemmin eläke ja maholliset veronpalautukset vaimo määrää omalle tililleen maksettavaksi. Pahimmassa tapauksessa siipalla ei ole edes omaa pankkitiliäkään, ei edes sitä s-etukorttia. Käytännöllisesti katsoen siippaa ei sähköisesti ole olemassakaan. Ja arvatkaas onko molemmilla kivaa?

Vierailija
9/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika narsistisen ihmisen käytökseltä. Tutulta kuulostaa, sillä olen itse elänyt ihmisen kanssa, joka esti yhteydenpitoa sukulaisiin ja ystäviin, kontrolloi rahankäyttöä ja oikeastaan kaikkea mun elämässä. Joo-o, varmaan rakastinkin häntä, mutta onneksi tajusin irrottautua (mikä ei sekään ollut helppoa, kun hän uhkaili itsemurhalla tai mun satuttamisella). Henkinen väkivalta muuttui myös seksuaaliseksi ja fyysiseksi väkivallaksi. Nyt tuo aika on ohi ja elämä on ihanaa! Tsemppiä sinne! Älä nyt ainakaan tuollaisen ihmisen kanssa ala vauvaa hankkia, vaikka miettisitkin parisuhteen jatkamista. Sitäkään en kyllä suosittele.

Vierailija
10/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:16"]Minä maksan laskut ja ruoat ja opintotukeani pois. Miehelle jää kuitenkin suurin osa laskuista maksettavaksi ja kiristää minua sillä, että olen pienempi tuloinen ja hän maksaa lähes kaiken joten minulla ei edes kuulu olla rahaa. En pääse koskaan edes käymään missään siitä syystä. Ja kyllä, rakastan silti. En tiedä, rakastanko sitä haavetta yhteisestä perheestä ja tulevaisuudesta, jossa kaikki päätyy parhain päin, mutta rakastan. Mies oli alussa niin kultainen ja lempeä, tehtiin kaikki yhdessä ja matkustettiin paljon. Mutta vasta viime vuosina olen tajunnut, miten asiat oikeasti on. Ap
[/quote]

Miksi maksat opintoTUKEA takaisin?

Vierailija
11/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse pois ja lujaa.

Vierailija
12/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läheisriippuvainen.

Et sinä sitä miestä rakasta vaan rakastat rakkautta, haavekuvaa siitä miehestä ja sitä haavetta "ihanneperheestä".

Herää turhista unelmista, tajua realiteetit, hae apua ja juokse karkuun ja lujaa jos joskus vielä haluat onnellisen elämän!

Vierailija
13/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:34"]

Juokse pois ja lujaa.[/quote]

Näin minäkin kehotan. Ap hyvä, tuo ei ole missään nimessä rakkautta vaan riippuvuutta. Olet ehkä aluksi kokenut rakastumisen tunteen ja olet nyt rakastunut luomaasi illuusioon sinusta äitinä ja teistä onnellisena perheenä. Tuon miehen kanssa et vain särje harhakuvaasi vain jotain paljon arvokkaampaa - itsesi.

Ap, tasavertaisessa suhteessa mies arvostaa ja kunnioittaa puolisoaan. Tuo mies ei selkeästikään tee niin. Jos haluat hyvän huomisen niin lähdet tänään. Älä tuhlaa aikaasi.

Vierailija
14/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et missään nimessä voi tehdä lapsia tuohon suhteeseen.

Vierailija
15/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä liikkuu tällaisten naisten päässä kun vaan "yhä rakastan" vaikka jo järkikin sanoo ettei suhde ole normaali!

Säälittävää :(

Vierailija
16/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja, yritä vielä päästä yhteyteen hänen exaänsä kanssa ja kysellä miehen käytöksestä ja eron syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi