Kuinka karvainen miehesi on asteikolla 1-5?
Exä oli nelonen, kunnon ryijy seläsä ja voi sitä karvapersettä. Pyysin nyppimään kaikista pahimmat nenäkarvansa jotka sotkeutuivat viiksiin, mies kysyi, miksi.
Kommentit (34)
Lavoissa, olkapäissä, rintakehässä, mahassa ja persus ja jalat karvaiset. Iso parta ja pitkä tukka. Ei mitenkään mustaa tai tuuheaa tai paksua tuo vartalokarvoitus. 3?
Sanoisin, että 5. En tiedä miten voisi olla enää karvaisempi. Mutta tykkään mun nallekarhusta. :)
1, ei yhtään karvaa missään. Tai no, hiukset ja kulmakarvat on, muuten ei. Parran ajaa kerran viikossa.
Ikä 55v.
5. Tuuheat selkäkarvat, olkapäillä suuret epoletit, rinnus täynnä, häpykarvoitus, perse ja jalat, tuuhea paransänki -vain päästänsä on kalju muuta sitä ei tässä vissiin kysytty.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:37"]
5. Tuuheat selkäkarvat, olkapäillä suuret epoletit, rinnus täynnä, häpykarvoitus, perse ja jalat, tuuhea paransänki -vain päästänsä on kalju muuta sitä ei tässä vissiin kysytty.
[/quote] Minulla samanlainen täällä :) Mutta nimi ei ole sentään Tauno (toiseen ketjuun viitaten).
0 (alopecia universalis), näitä ei Suomessa montaa ole :)
Miehellä on aasialaistyyppinen karvoitus, eli karvaa on kutakuinkin vain päässä ja jaloissa. Eli luokkaa 1.
Poika onkin sitten asteikolla 1-5 vähintään 6.
4 ja ikää 19. Aivan uskomaton määrä karvaa selässä ja rinnassa, puhumattakaan jaloista, käsistä tai mahasta :D Vielä noin nuorena! Onneksi pyynnöstäni vahaa selkäkarvat ja lyhentää rinta- ja mahakarvat sopiviin mittoihin, siistittynä todella seksikäs miehekäs vartalo ;)
Joskus yläasteella kuulemma salaa vahasi rinta- ja mahakarvat kun häpesi niitä koulun uimatunneilla, eli siitä saa vähän viittaa kuinka aikaisin alko kasvamaan
Se karvaviiva navasta häpyyn on tosi seksikäs. Tykkään muutenkin karvaisista miehistä.
4. 5 muuten, mutta päässä ei kasva kuin sivuhiukset, jotka ajaa pois. Olen itsekin keskivertonaista karvaisempi, joten hyvä että mieskin karvainen. Saa nähdä millaisia apinoita lapsistamme tulee.
Mikään muu ei haittaa, mutta kolmenkympin iän jälkeen alkoi selkäkarvoitus hiipiä pakaroista koko ajan ylemmäs ja ylemmäs, mutta onneksi! pysähtyi puoliväliin.