Erosin eilen. Toipuuko tästä koskaan?
Vakuuttakaa mulle että tää tuska helpottaa joskus. Okei erosta on takana vasta päivä, mutta tää tuska on ihan hirveä. Kyse ensimmäisestä vakavasta suhteesta ja ikää 24. Rakastan tuota miestä edelleen, mutta hän ei minua. Mietin kokoajan mitä mun pitäisi itsessäni parantaa että hän taas rakastaisi mua ja mikä mussa voisi olla vialla.
Raskasta tässä on se, että puhuttiin jo naimisiin menosta ja lapsista. Mä en rakenna enää koskaan elämääni kenenkään ihmisin varaan. Nyt viiniä nassuun jos se auttaisi.
Kommentit (23)
Ryyppääminenhän ne ongelmat varsinkin ratkaisee.
Et saa väkisin toista rakastamaan itseäsi. Sinussa ei ole mitään vikaa. Hyväksy nämä ja käännä elämässäsi uusi lehti. Unohda ex. Aloita uusi harrastus. Panosta ystäviisi, uraasi ja perheeseesi. Kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:37"]
Minä olen samanikäinen. Erosin kohta kuukausi sitten tai tänään tajusin, että pari päivää ja on mennyt jo kuukausi. Eron jälkeen olin pari päivää aivan rikki, itkin, huusin, raivosin. Sitten meni päivä ja yhtäkkiä huomasin, että en enää itke ja elämäkin on jatkunut, nyt tosiaan havahduin tohon kuukauteen ja elossa olen edelleen ja hyvin on mennyt silti. En osaa sanoa, että kauan sinulla menee, mutta usko pois kyllä sinä vielä huomaat samoin, elämä on jatkunut yksinkin.
[/quote]
Eipä mahtanut olla kovin suuri rakkaus jos kuukaudessa selvisit.
Varmasti toipuu :) Bruce Fisherin kirja, jälleenrakennus, auttoi minua eron käsittelyyn. Suosittelen lukemaan :)