Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa elää niin, että kelpaisin isälleni

Vierailija
18.08.2021 |

Teen hänen mielestään aina kaiken väärin: väärä koulutus, vääriä kumppaneita, väärä asumismuoto, väärä sitä, väärä tätä. Välillä tuntuu niin vahvasti siltä, että pitäisi pistää välit poikki tuollaiseen ihmiseen. Miksi se ei riitä, että yrittää parhaansa? Olen kuitenkin töissä, en ole alkoholisti, en huumeidenkäyttäjä. Tavallinen, rauhallinen ja hyväntahtoinen mies, vaan eipä tunnu riittävän hänelle.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vuokralla asuva sosiaalitantta joka seukkaa meh.mettien kanssa niin ymmärrän isääsi erittäin hyvin. Olet pettymys.

Luepa aloitus uudestaan.

Vierailija
42/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet aikuinen niin päätät itse ja isäsi mielipide on useimpiin asioihin ihan turha

Niinhän tässä päätetäänkin ja toimitaan sen mukaan, mutta miksi siitä huolimatta yhä joutuu kunntelemaan nälvintää? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vuokralla asuva sosiaalitantta joka seukkaa meh.mettien kanssa niin ymmärrän isääsi erittäin hyvin. Olet pettymys.

Luepa aloitus uudestaan.

Luepa itse, mikä väitteistäni on väärin?

Vierailija
44/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet aikuinen niin päätät itse ja isäsi mielipide on useimpiin asioihin ihan turha

Niinhän tässä päätetäänkin ja toimitaan sen mukaan, mutta miksi siitä huolimatta yhä joutuu kunntelemaan nälvintää? ap

Sitä joutuu kuuntelemaan niin kauan kuin nälviminen ei paljon maksa ja siitä tulee hyvä mieli nälvijälle. Oma äitini lopetti siinä vaiheessa motkottavien parisuhdeneuvojen automaattijakelun kun täräytin hänelle, että kuule kun olen nyt ollut kaksikymmentä vuotta tässä liitossa ja omasi kesti kymmenen, niin milläköhän ansioilla sinä nyt opastat. 

Kaikki eivät kyllä kestä noin kovaa vastustusta mutta itsehän tiedät miten isällesi vastaat. 

Älä ajattele, että nälviminen on rangaistus ja sen lopettaminen palkkio. Ne ovat vain ahdistuneen vanhenevan miehen itseilmaisua. Sinun on aika ymmärtää hänen natinaansa, se on vähän vastaava juttu kuin kakkavaipassa ähisevä vauva. Sinun vuorosi olla aikuinen. Älä pyydä siihen lupaa. 

Vierailija
45/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille joulukortti, jossa lukee: "Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2021, 2022, 2023, 2024, ...

Vierailija
46/47 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille junteille ei kelpaa mikään!

Vierailija
47/47 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on sukulaisen mielipiteellä, vain sillä on väliä mitä itse olet mieltä. Se on sinun elämäsi, ei vanhempasi.