Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa elää niin, että kelpaisin isälleni

Vierailija
18.08.2021 |

Teen hänen mielestään aina kaiken väärin: väärä koulutus, vääriä kumppaneita, väärä asumismuoto, väärä sitä, väärä tätä. Välillä tuntuu niin vahvasti siltä, että pitäisi pistää välit poikki tuollaiseen ihmiseen. Miksi se ei riitä, että yrittää parhaansa? Olen kuitenkin töissä, en ole alkoholisti, en huumeidenkäyttäjä. Tavallinen, rauhallinen ja hyväntahtoinen mies, vaan eipä tunnu riittävän hänelle.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykologin pika-analyysi: tyypillinen suomalainen kaikkeen tyytymätön äijänkäppänä, jonka ei olisi koskaan pitänyt tullakaan isäksi. Ilmiselvästi myös kateellinen luonne.

2/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä sama isä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niin mieleen Kolmas kivi auringosta -sarja ja sen eräässä jaksossa käyty lyhyt, mutta sitäkin paljastavampi keskustelu:

Dick Solomon: - Mary, your parents are very nice.

Mary Albright: - No, they're not. They're sour, miserable people who don't like anybody.

Vierailija
4/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on ehkä itse tyytymätön omaan elämäänsä. Haluaisi kait, että sinulla menisi paremmin.

Vierailija
5/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n faija on narsisti.

Vierailija
6/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Tuollainen oli minunkin isäni. Monesti mietin välien katkaisemista. Nyt hän on kuollut. Viimeisinä vuosinaan teimme jonkinlaisen rauhan. Silti kuolema oli helpotus - enää hän ei loukkaa minua.

Vierailija
7/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttu juttu! Meidän isä oli kansakoulun käynyt rakennusmies. Jos et osannut, mitä hän osasi, seurasi räjähdys ja tuli päihin. Mutta jos osasit jotakin sellaista, mihin hänen ällinsä ei riittänyt, oltiin kateudesta naama vihreänä. Rasittava ihminen! En ymmärrä, mitä äitini näki hänessä alkaessaan seurustella hänen kanssaan. Itse en olisi naisena ottanut tuollaista miestä, vaikka siitä olisi maksettu miljoona. Isä on nyt eläkkeelle, silti samanlainen räksyttäjä, joka tarvitsisi koirankopin. M40

Vierailija
8/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma, mutta vilpitön. Kai.

Vierailija
9/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa yrittämästä. Sun elämä, ei isäukkos

Vierailija
10/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja elä Niin kuin sinä haluat

Ei se isäsi sinun elämää elä, älä kerjää hyväksyntää

Vierailija
11/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vänisee niin sano että lopettaa. Ei oo hänen asia arvostella

Vierailija
12/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään muitakin saman kokevia löytyy, jotenkin huojentavaa huomata

Vierailija
13/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kelvata? Isää ei voi itse valita. Sano, mitä ajattelet. Jos ei kelpaa, niin ei ole pakko olla tekemisissä.

Vierailija
14/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun joillekin ei riitä mikään. Vaativa persoonallisuus.

Vierailija
15/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala elää yhtä railakkaasti kuin esim. Olavi Virta tai Laila Kinnunen, sen jälkeen hän ei huolestuneisuudessaan pysty edes nukkumaan.

Vierailija
16/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa itse päättää näistä asioista?

Vierailija
17/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai säkin arvostelet hänen koulutustaan ja asumismuotoaan.

Vierailija
18/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että just tollaista tukea ja hyväksyntää sä olet aina kaivannut. Kiitos kun olet mahtava faija.

Vierailija
19/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein narsisti idän mielestä kaiken väärin,kehu silloin kun oli jotain hyötyä sille esim osasin leipoa hyvää kakkua,leivonnaisia tms,korjasin sen kamppeet,vein pesuun jne

Narsistia ei voi koskaan miellyttää, useimmiten kaikki päin persettä ja ei tiedä mistä päin taas tulee,jatkuva negstiivisuus jättänyt muhun jäljet,en jaksa olla oikein kenenkään kanssa tekemisissä varsinkaan niiden joilla menee hyvin ja ihanat vanhemmat. Puoli vuotta sitten pistin välit poikki molempiin vanhempiin.

Vierailija
20/47 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyt ihmeessä joku maailman paras iskä kahvikuppi isänpäivälahjaksi.