Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos abortoidulle syntyy myöhemmin täyssisaruksia

Vierailija
10.09.2014 |

eikö sellainen abortti kaiherralla erityisesti? Kun on olemassa oleva sisarus/sisaruksia, niin voiko olla miettimättä millainen tämä keskeytetty veli tai sisko olisi ollut? Entä salataanko tällainen helposti sisaruksilta syyllistämisen pelossa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:06"] Jälkiehkäisynä/sosiaalisin syin tehtyjä abortteja en hyväksy. [/quote]   Pisti silmään tuo sosiaalisin syin tehty abortti.  Todellakin sosiaalisin syin tehty raskaudenkeskeytys on hyväksyttävä siinä missä abortti ylipäätään. Jumankauta näitä ihmisiä..  [/quote] Se on bullshittiä. Suomessa on hyvä elintaso ja sos.turva.

[/quote]

Niin mutta ei kaikki halua lapsia! Eikö se ole tarpeeksi hyvä sosiaalinen syy, että ei vaan halua..Ihme hihhuleita nämä abortinvastustajat. Olisiko kiva jos lapsi syntyy äidille joka ei ole koskaan halunnut häntä. Ei olisi niin...ajatelkaa välillä aivoillanne.

Ja ennen kuin rupeatte velattelemaan niin mulla on yksi hartaasti toivottu ja syvästi rakastettu lapsi, enempää en halua, ja jos tulen vielä joskus vahingossa raskaaksi teen abortin.

Vierailija
42/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua lapsia, täytyy pitää huolta ettei tule raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin kun lapsia oli kaksi,kolmas syntyi noin 3v abortin jälkeen.

Ikinä en ole katunut.En ole kertomassa asiasta lapsille,miksi kertoisin?

Eikä minulla olisi  tuota rakasta pientä miestä jos en olisi aborttia tehnyt.

Vierailija
44/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:07"]

Jos ei halua lapsia, täytyy pitää huolta ettei tule raskaaksi.

[/quote]

Eli ei voi ikinä harrastaa seksiä. Älä ole typerä ja naiivi.

Vierailija
45/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:46"]

Abortista tai useammasta ei kai ole tarpeen kertoa kenellekään paitsi tietysti ehkä siitoksessa mukana olleelle?

Henkilökohtaiben ratkaisu, joka on yksityisasia.

[/quote]samaa mieltä! mutta silti tiedän, että mun molemmat siskot on tehny abortin :O en ymmärrä miksi ne mulle kerto, oon heirän veli, eikä mua kiinnosta tietää sitä et voisi olla sisaruksilla lapsia. Tiedän monia muitakin jotka on tehny abortin, yks nainen tehny 4! Kyseinen nainen sai pari vuotta sitten esikoisen ja haluis lisää, mut kaksi raskautta menny kesken, ironista :O

Jotenki ihmettelen että monet kertoo tollasen asian, omahan se päätös on.. mut jos ite olisin nainen niin en kyllä huutelis pitkin kyliä. Samaan aikaan monet ei voi saada lapsia, jolleki parille, joka ei voi saada lapsia voi tulla paha mieli siitä, et se naapurin tiina teki taas abortin :/

Vierailija
46/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin herätellä keskustelua siksi, koska tiedän parikin tilannetta jossa abortin jälkeen on jopa alle vuoden sisällä tultu uudestaan raskaaksi ja tämä lapsi on pidetty. Usein kyse siitä että suhde on ollut tuore ja eka raskaus tullut yllätyksenä. Kun sitten ollaan vakiinnuttu, saatu lapsi ja toinenkin, ehkä se ensimmäinen abortti on alkanut kaduttaa tai ainakin se mietityttää kun katsoo niitä elossa olevia sisaruksia?

Tuosta lapsille kertomisesta tuli mieleen tapaus, jossa ikävässä erotilanteessa isä panetteli äitiä ja kertoi lapsille äidin "tapattaneen" heidän isosisaruksena. Aika kamalasti tehty vaikka sitten olisikin ollut niin että isä halusi pitää vauvan mutta äiti ei.

ap

Vierailija
47/47 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:34"]

Itketkö itsesi uneen ajatellen, millaisia hedelmöittymättömistä lapsistasi olisi kasvanut, jos eri siittiö olisi löytänyt munasolusi?

[/quote]

Aika käsittämätöntä että jonkun mielestä abortti=ehkäisy tai pelkkää sattuman valikontia. Abortissa on kuitenkin jo olemassa se alkio tai sikiö (>rv 10) eli siittiön ja munasolun valikointi on jo tapahtunut ja on muodostunut elinkelpoinen alkio, ihmisen alku. (Enkä nyt syyllistä tässä vaikeasti sairaiden sikiöiden abortointia, kyse on silloin ihan muusta kuin ns. mukavuusabortista)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi