Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittipalstojen 45+ miehet, jotka haluaa lapsia 'ehkä joskus'

Vierailija
17.08.2021 |

Näitä on tullut vastaan useita. Ihan fiksujakin, mutta kun itsellä on ikää saman verran, haluavat kanssani pelkän seksisuhteen, koska se perhe kuitenkin haaveissa. Olen kyllä sanonut, että eiköhän perhehaaveet saa haudata, jos on 20 vuotta etsinyt lapsilleen äitiä. Jäävät sitten lopulta ilman parisuhdettakin.

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne asuu vielä äidillään, saat sen mummon kaupanpäällisiksi nurkkiisi.

Vierailija
42/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oin vanhojen ukkojen kanssa mitään lapsia kannata enää tehdä! Tehkää lapset nuorina nuorille miehille.

Nyt haisee katkeruus pahasti nenään. 

Kyllä ei haise katkeruus nenään, haisee vanhan miehen eltaantunut aromi. Siittiöiden parasta ennen on paukkunut jo aikaa sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oin vanhojen ukkojen kanssa mitään lapsia kannata enää tehdä! Tehkää lapset nuorina nuorille miehille.

Kyllä ei haise katkeruus nenään, haisee vanhan miehen eltaantunut aromi. Siittiöiden parasta ennen on paukkunut jo aikaa sitten. 

Miksi se sua vaivaa? Ei toisten ihmisten pariutuminen ole sinun asiasi.

Vierailija
44/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yli 40-vuotiaana ja aikuisten lasten äitinä en lähtisi enää tuohon leikkiin, saavat hankkia yli 10 vuotta nuoremman daamin.

Vierailija
45/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaivaa ja vaivaa. Naisten kannattaa tehdä lapset nuorten miesten kanssa monista biologisista syistä. Tutustu aihepiiriin, niin vähän viisastut sinäkin raasu rukka. 

Vierailija
46/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yli 40-vuotiaana ja aikuisten lasten äitinä en lähtisi enää tuohon leikkiin, saavat hankkia yli 10 vuotta nuoremman daamin.

Niinhän ne haluaakin, mutta ne nuoremmat daamit eivät halua näitä.

Samalla jää omanikäiset saamatta, ja toisen miehen lapset nyt ei ainakaan sovi kuviin mukaan, vaikka olisivat jo aikuisia.

Vierailija
47/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä kasikymppisetkin isäksi Suomessakin tulleet. Hyvä jos kertovat rehellisesti ennen kuin ehtii olla mitään etteivät halua sinulta kuin seksiä sitä oikeaa odotellessaan.

Nimenomaan yksikään kasikymppinen ei ole tullut Suomessa isäksi, kun vanhin on ollut 79-vuotias. Hänkin siis aivan uniikki poikkeus.

Jokainen saa etsiä sellaista kumppania kuin haluaa. Itse jo lapset tehneenä en edes 45-vuotiasta yhä tuleville lapsilleen äitiä etsivää miestä haluaisi, sillä niin epärealistiselta mieheltä kuulostaa, haluan järkevämmän.

Kyllä 79 on kasikymppinen.

Vierailija
48/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne haluaakin, mutta ne nuoremmat daamit eivät halua näitä.

Samalla jää omanikäiset saamatta, ja toisen miehen lapset nyt ei ainakaan sovi kuviin mukaan, vaikka olisivat jo aikuisia.

Ehkä miehet ajattelee tuosta viimeisestä aivan samoin.

mies53v

Vierailija
49/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tuollaisia pellejä tosissaan ole monta liikenteessä? Tiedän kyllä yhden miehen, joka oli naimisissa pitkään pahasti traumatisoituneen, huomattavasti nuoremman naisen ja naisen jätettyä olisi tilalle pitänyt saada vielä puolet nuorempi... mutta tosiaan vain yhden tapauksen.

Vierailija
50/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Onko teille naisille merkitystä sillä, että deittiprofiilissa näkyy miehen lapsitilanne? Eli onko lapsia vai ei, tai haluaako mies ylipäätään perustaa perheen?

Lukemisen ymmärrys sinulta hukassa? Sehän on juuri se syy, miksi suhdetta ei synny tai se syntyy. Oletko jotenkin yksinkertainen?

Vierailija
51/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaivaa ja vaivaa. Naisten kannattaa tehdä lapset nuorten miesten kanssa monista biologisista syistä. Tutustu aihepiiriin, niin vähän viisastut sinäkin raasu rukka. 

Tee sitten niin. Et tarvi lupaani siihen.

mies53v

Vierailija
52/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Onko teille naisille merkitystä sillä, että deittiprofiilissa näkyy miehen lapsitilanne? Eli onko lapsia vai ei, tai haluaako mies ylipäätään perustaa perheen?

Oli todellakin. Olin 33-vuotias kun ensimmäisen kerran nettideitteihin menin, lapseni oli toisella tai kolmannella luokalla koulussa, ja haussa oli mies jolla myös oli jo lapset tehty eikä halua useammille.

Vierailija
53/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen noin 40 vuotias mies. En ole toistaiseksi ole ollut deittipalstalla tai tinderissä kumppania hakemassa. Olen kyllä joitain kertoja parina viime vuotena  maininnut, että haluaisin lapsia ehkä joskus.

Kun näin olen tehnyt, niin olen ilm. vajavaisesti ja puutteellisesti ilmaissu haluni laadun. tarkoittaen näin "haluan lapsia ehkä joskus" sanoessani, että voin haluta joskus lapsia tai lapsen, jos se käy ja tapahuu luontevasti ja mutkattomasti.  Tai ainakin meidän (=kumppanini ja minun) yhteisestä ymmärryksestä ja halusta. Yksin en ole aikeissa yriittää lasta.

Yhtä hyvin voinkin olla haluamatta ja elää sen asian kanssa, että en mahdollisesti ehkä koskaan tule saamaan ainoatkaan omaa lasta.  

Vierailija
54/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen noin 40 vuotias mies. En ole toistaiseksi ole ollut deittipalstalla tai tinderissä kumppania hakemassa. Olen kyllä joitain kertoja parina viime vuotena  maininnut, että haluaisin lapsia ehkä joskus.

Kun näin olen tehnyt, niin olen ilm. vajavaisesti ja puutteellisesti ilmaissu haluni laadun. tarkoittaen näin "haluan lapsia ehkä joskus" sanoessani, että voin haluta joskus lapsia tai lapsen, jos se käy ja tapahuu luontevasti ja mutkattomasti.  Tai ainakin meidän (=kumppanini ja minun) yhteisestä ymmärryksestä ja halusta. Yksin en ole aikeissa yriittää lasta.

Yhtä hyvin voinkin olla haluamatta ja elää sen asian kanssa, että en mahdollisesti ehkä koskaan tule saamaan ainoatkaan omaa lasta.  

Kuinka monen vuoden kuluttua olisit valmis isäksi? Eli mitä tarkoittaa joskus?

Vierailija
55/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saleltakin onnistui vielä 7-kymppisenä lapsen alulle saaminen. 

Vierailija
56/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tämän sanan ilmiön kun deittailin n. 25-vuotiaana. Vanhat patut ihan tosissaan kuvittelivat, että ryhtyisin onnesta soikeana heidän lastensa äidiksi nyt kun HEILLE vihdoinkin sopii. Perustelivat, että korkea elintaso olisi taattu kun varallisuuttakin on ollut aikaa kerryttää.

Totesin, että hieno homma, mutta taidanpa kuitenkin perustaa perheen energisen ja terveen nuoren miehen kanssa, jolla on vielä kovat piipussa ja jonka kanssa voidaan sitten lasten lennettyä pesästä yhdessä pitää hauskaa, sen sijaan että lapset kasvatettuani ryhtyisinkin sitten suoraan papalle omaishoitajaksi.

Raha on kiva juttu, mutta nuoruutta ja terveyttä sillä ei saa :)

Vierailija
57/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen vuoden kuluttua olisit valmis isäksi? Eli mitä tarkoittaa joskus?

Erinomaisen vaikea kysymys. On muutetnkin hieman kummallista, kun olen eläessäni kohdannut ja tavannut ihmisiä, joiden kanssa on löytynyt yhteinen sävel, kuten yhteistä puhuttavaa ja jaettavaa hyvin pian ja nopeasti melkein ensikoskeuksella ja ai puoelsta sanasta tai virkkeestä.

Sitten taas on ihmisiä, jotka saavat itseni, - vaikka olisin heidät usemman vuoden tiennyt -harkitsemaan tai olemaan enemmän ja vähemmän ihmeissäni, että miten heidän kanssaan tulisi osata olla? Ja tai mistä tulisi heidän kanssaan puhua tai edes sanoa heille, jos tai kun "taas" koittaa se hieman kiusallinen hetki, että näin tulisi tehdä.       

Voikin olla, että, jos "sen oikean" kohtaisin, niin saattaisin olla valmis isäksi jo vuodenkin ehkä paino sanalla ehkä jo aiemminkin.

Muistan seuranneeni tv-sarjaa ensitreffit alttarilla, jonka yhdestä parista myöhemmin sain lukea lehdestä että olivat saaneet esikoisensa suunnilleen 9 kuukauta ensitreffiensä jälkeen. 

Itse en luultavasti osaisi olla yhtä vauhdikas. Tai sitten minusta on vain tullut, niin pessimisti että en usko kohtaavani tällaista salamaihastumista ja välitöntä rakastumista, joka  johtaisi niin lujaan kiintymyksen tunteeseen, että olisin edes halukas saati valmis harjoittamaan seksiä ensimmäisten treffien yhteydessä. Saati, että tuolloin haluaisin sivuuttaa kokonaan ehkäisyn... 

Sen sijaan jos mahdollisella treffikumppanillani olsi "jo" lapsi(a), niin ymmärtäisin erinomaisen hyvin ja toivosin itsekin, että ihan ensimmäisillä treffeillä en tapaa hänen lapsia tai lasta.

Mutta arvostaisin sen sijaan sitä, jos hän voisi kertoa lapsestaan (/lapsistaan) luotevasti ja mutkattomasti ensimmäisillä treffeillä. - Ei nytt kuitenkaan välttämätä ensikohtaamisella, jollei itse koe tai tunne, että lapsestaan/ lapsistaan kertominen olisi luontevaa ja vaivatonta.   

Vierailija
58/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matojen laatu laskee ja kehityshäiriöt todennäköisempiä. Eiköhän ne nuoret naisetkin sen tiedä.

Vierailija
59/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti katsoa koska aloitus on tehty koska "ai taas tämä ketju"

Menkää hoitoon miesv ihaajat.

Vierailija
60/152 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin tämän sanan ilmiön kun deittailin n. 25-vuotiaana. Vanhat patut ihan tosissaan kuvittelivat, että ryhtyisin onnesta soikeana heidän lastensa äidiksi nyt kun HEILLE vihdoinkin sopii. Perustelivat, että korkea elintaso olisi taattu kun varallisuuttakin on ollut aikaa kerryttää.

Totesin, että hieno homma, mutta taidanpa kuitenkin perustaa perheen energisen ja terveen nuoren miehen kanssa, jolla on vielä kovat piipussa ja jonka kanssa voidaan sitten lasten lennettyä pesästä yhdessä pitää hauskaa, sen sijaan että lapset kasvatettuani ryhtyisinkin sitten suoraan papalle omaishoitajaksi.

Raha on kiva juttu, mutta nuoruutta ja terveyttä sillä ei saa :)

Et löydä mistään 25-vuotiasta sitoutumiskykyistä miestä. Jos teet lapsen tuossa iässä, niin jäät täysin varmasti yksinhuoltajaksi eikä kukaan mies enää halua sinua. Sen sijaan, jos otat yli 40-vuotiaan miehen, niin sitoutumiskyky on varmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi