Deittipalstojen 45+ miehet, jotka haluaa lapsia 'ehkä joskus'
Näitä on tullut vastaan useita. Ihan fiksujakin, mutta kun itsellä on ikää saman verran, haluavat kanssani pelkän seksisuhteen, koska se perhe kuitenkin haaveissa. Olen kyllä sanonut, että eiköhän perhehaaveet saa haudata, jos on 20 vuotta etsinyt lapsilleen äitiä. Jäävät sitten lopulta ilman parisuhdettakin.
Kommentit (152)
Isäksi tulleista miehistä alle prosentti on saanut esikoisensa yli 45-vuotiaana. Se on äärimmäisen harvinaista. Keskimääräinen ikäero lapsen yhdessä saavilla pariskunnilla on kolme vuotta. Jos et ole tasavallan presidentti, formulamoguli tai maailmankuulu rokkitähti, se juna toden totta meni jo.
Ei oin vanhojen ukkojen kanssa mitään lapsia kannata enää tehdä! Tehkää lapset nuorina nuorille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Isäksi tulleista miehistä alle prosentti on saanut esikoisensa yli 45-vuotiaana. Se on äärimmäisen harvinaista. Keskimääräinen ikäero lapsen yhdessä saavilla pariskunnilla on kolme vuotta. Jos et ole tasavallan presidentti, formulamoguli tai maailmankuulu rokkitähti, se juna toden totta meni jo.
Ja presidentilläkin oli jo aiempia lapsia, että ei ole esikoinen kyseessä.
ja tämä oli sinulle joku ongelma. koska ________________________________________?
Ei tuo ole keneltäkään pois. Antaa pappojen haaveilla.
Sepä se. Kukaan ei voita noissa arpajaisissa.
Nuoret naiset eivät jotain tavallista kenelle kelpaamatonta tai vuosikymmeniä sitoutumiskammossa elänyttä halua.
Ja nämä äijät eivät osaa katsoa peiliin, missä vika.
Oon ihan nähnytkin tekstejä, että omanikäinen nainen on liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Ei oin vanhojen ukkojen kanssa mitään lapsia kannata enää tehdä! Tehkää lapset nuorina nuorille miehille.
Nyt haisee katkeruus pahasti nenään.
Vierailija kirjoitti:
On pois sekä niiltä kolmekymppisiltä tai alle, jotka myös haluavat lapsia "ehkä joskus", mutta eivät deittailla pappoja.
On myös pois niiltä 45+ naisilta, jotka etsivät parisuhdetta, mutta eivät enää voi eikä halua saada lapsia. Kuusikymppisiäkö heidän pitäisi alkaa katsella?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on näitä, kuten entinen työkaveri, jolla ikää on mittarissa jo reippaasti päälle 50-vuotta, ja etsivät alle 30-vuotiasta naista, koska haluavat ehdottomasti perheen. Voi setää...
Venäjältä ja Aasiasta onneksi saa 20 vuotta nuoremman kauniin naisen vieläpä helposti.
Vierailija kirjoitti:
ja tämä oli sinulle joku ongelma. koska ________________________________________?
Minulla parisuhde yhden miehen kanssa olisi kelvannut, olin olin hänelle liian vanha tuon perhehaaveen takia.
Ap
Niinpä, kaikkia toiveita ja haaveita kyllä varmaan löytyy, a:sta-ö:hön.
Toiset miehet vaan havahtuvat ihan liian myöhään, joten ne mahdolliset haaveet lapsesta eivät enää ole kovin realistisia, monenkaan kohdalla, paitsi jos sattuvat löytämään itselleen 10-15 vuotta nuoremman naisen, joka sattumalta myös haluaisi lapsen, ja todennäköisyydet ovat monilla miehillä erittäin vähäiset, lähes olemattomat, julkkikset ja jotkut rikkaat saattavat olla poikkeuksia, mutta Suomessa heitäkin on melko vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pois sekä niiltä kolmekymppisiltä tai alle, jotka myös haluavat lapsia "ehkä joskus", mutta eivät deittailla pappoja.
On myös pois niiltä 45+ naisilta, jotka etsivät parisuhdetta, mutta eivät enää voi eikä halua saada lapsia. Kuusikymppisiäkö heidän pitäisi alkaa katsella?
Ei ole. Sopivin mies saa naisen, olipa ikä mikä tahansa. Pitäisikö vain sitoutumisen takia katsoa naisia, jotka ei kiinnosta? Eiköhän nuo papat hae sen kumppaninsa sitten jostain muualta.
Miksei +45v nainen ollut ajoissa liikenteessä parisuhteen haussa.
Onhan sitä kasikymppisetkin isäksi Suomessakin tulleet. Hyvä jos kertovat rehellisesti ennen kuin ehtii olla mitään etteivät halua sinulta kuin seksiä sitä oikeaa odotellessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla parisuhde yhden miehen kanssa olisi kelvannut, olin olin hänelle liian vanha tuon perhehaaveen takia.
Ap
Ja?
Tuttavapiirissäni on 3 miestä, jotka on onnistuneet sen perheen saamaan liki 50-vuotiaana. Kukin heistä on suht varakkaita uraihmisiä. Kahden kolmikymppinen vaimo lemppasi kun lapset tehty, kolmas on edelleen naimisissa, mutta vaimo onkin brasilialainen.
Miksei +45v nainen ollut ajoissa liikenteessä parisuhteen haussa.[/quote]
Minuakin kiinnostaa tähän vastaus.
Miksei nelivitonen voisi vielä tulla isäksi? Melakin pelaa vielä monilla siinä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sopivin mies saa naisen, olipa ikä mikä tahansa. Pitäisikö vain sitoutumisen takia katsoa naisia, jotka ei kiinnosta? Eiköhän nuo papat hae sen kumppaninsa sitten jostain muualta.
Miksei +45v nainen ollut ajoissa liikenteessä parisuhteen haussa.
45 vuotias nainen on lapsensa tehnyt jo aikanaan jos on niin halunnut
Ja sitten on näitä, kuten entinen työkaveri, jolla ikää on mittarissa jo reippaasti päälle 50-vuotta, ja etsivät alle 30-vuotiasta naista, koska haluavat ehdottomasti perheen. Voi setää...