Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estää ihmistä pääsemästä kaveripiiriimme?

Vierailija
09.09.2014 |

26-vuotias miespuolinen kaverini on alkanut seurustella 20-vuotiaan kanssa. En ole vielä tavannut kyseistä tyttöä, mutta mielestäni tuon ikäinen on liian nuori viettämään aikaa meidän aikuisten seurassa. En jaksaisi mitään pissistä. 20-vuotiaat niin harvoin ovat fiksuja ja siedettäviä. 

Vinkkejä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jalat alle ja lähde itse livohkaan?

Vierailija
2/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis?

Vierailija
4/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan itse tosi fiksu ja siedettävä...

Vierailija
5/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsellinen. 

Vierailija
6/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

News flash: ystävät ovat kivoja tärkeiden ihmisten tärkeille ihmisille ja toivottavat tämän tervetulleeksi porukkaan. Jos tyyppi on oikeasti rakastunut kaverit jäävät kyllä kakkoseksi.

Vierailija
7/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt edes vähän

Vierailija
8/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Olin itse 19 ja poikaystäväni 24, poikaystävän kaverit (suurin osa) eivät halunneet hyväksyä minua kaveripiirinsä. Olin suhteellisen rauhallinen ja tarkkaileva, en ollenkaan päällekäyvä. Naiset eivät puhuneet minulle mitään eivätkä reagoineet kysymyksiini, jos yritin osallistua keskusteluun. Miehet olivat alentuvia, esim. kun kysyin "pitääkö klubin x jäsenyys uusia määrävälein", vastaus oli "no ei kukaan pakota, ne voivat jotka itse haluavat". Muistan tämän hyvin, se oli tehokasta.
Poikaystäväni sanoi myöhemmin hävenneensä kaverinsa käytöstä, mutta en halunnut tehdä siitä numeroa. Heidän hurmaamisensa ei ollut vaivan arvoista, joten valitsin mukavampaa seuraa itselleni. Pyrin välttämään näitä ihmisiä. Siinä sivussa se poikaystävä jäi, eli osaltaan ystävänsä olivat tehokkaita meidän erottamisessamme.
Eli neuvoni on: tehkää käytöksellänne selväksi, ettette halua ko. ihmistä kaveripiiriinne. Ei kukaan jaksa olla huonossa seurassa kauaa. Riskinä tässä on se, että miespuolinen ystävä valitsee tyttöystävänsä kaveripiirin asemesta. Aika näyttää.

Vierailija
9/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provon taso: heikko.

Vierailija
10/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohullu?

Vierailija
11/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitää ottaa ihmisinä eikä numeroina. Kyllä minäkin hätkähdin aikoinaan, kun miehen kaverin tyttöystävä esittäytyi 19-vuotiaaksi. Muut oltiin kuitenkin "jo" lähempänä kolmeakymmentä, miehen kaveri toki porukan nuorimmasta päästä (oiskohan ollut 25 tai 26 silloin).

Mut nykyään tuo silloinen tyttöystävä on nykyinen vaimo ja äiti, eikä näin vanhempana tule ihmisten iät juurikaan edes mieleen. Hyvä lisä ystäväpiiriin tämä ihminen on - ehkä monissa asioissa meitä muita kokemattomampi, mutta en kyllä ymmärtäisi, miksi sen vuoksi pitäisi ketään syrjiä. 

Korjaa siis ap omaa asennettasi, vaikutat paljon 19-vuotiasta lapsellisemmalta.

Vierailija
12/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestissä mainittujen tyyppien (samalla myös Ap:n) iästä vois ottaa 10 vuotta pois niin ois uskottavampaa

Vierailija
13/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin toi tyttöystävä haluaakaan viettää aikaansa kaltaistenne es-jonnejen kanssa. "Siis voi vittu pitääx meijä ihan oikeest vittu olla ton kakaran kaaa??!! Sehän on vasta 20 wee!!"

Vierailija
14/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta täytettyään ihminen ei enää mieti viiden vuoden ikäeroja. Johtuu kai siitä ettei itse ole enää noin viiteen vuoteen kasvanut.

T. m41

Vierailija
15/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tyttö ja kaveri ratkaise asian niin, että he vaihtavat kaveripiiriä ja saavat paljon parempaa seuraa.

Vierailija
16/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenteestasi tulee mieleen minä ja kaverini 11-vuotiaina, kun jouduimme ottamaan 5-vuotiaan siskoni mukaan ulos. Samaa kitinää ja selittelyä, samanlaiset perustelutkin sille, miksemme halunneet hänen kanssaan olla; liian nuori ikä, sietämättöömyys ym