Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalo eikä hissiä? Ja uhmaikäinen.. miten te pärjäätte?

Vierailija
29.08.2006 |

Mä en suostu lähtemään kohta enää mihinkään kun kotiinpaluu on aina yhtä taistelua uhmaikäisen kanssa. Asumme kerrostalossa eikä täällä ole hissiä ja lapsi ei ikinä suostu nätisti nousemaan portaita ylös! :( Yritä siinä sitten painavien ostoskassien kanssa taiteilla toista kainaloon, vielä kun olet raskaana ja ylimääräisiä nosteluja pitäisi välttää.

Miten te muut selviätte? Entä sitten kun maha muuttuu vauvaksi ja kannettava tuplaantuu? :((

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotiin pääsy on hissillisessäkin talossa välillä vähän hankalaa ja rappukäytävä raikuu toisinaan... Ajoittain sujuu oikein hyvin kylläkin :)

Muuttakaa, suosittelen...

Vierailija
2/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matka työpaikalleen eli se syynä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä olen ylhäällä tavaroita viemässä. Niinkin on käynyt. Poraat on jyrkät kiviset kierreportaat joissa voi käydä huonosti jos tipahtaa.

Tai sitten lapsi menee portaiden alle piiloon ja nauraa kun tulen häntä noutamaan eikä edelleenkään suostu kiipeämään ja lopulta joudun hänet kantamaan ylös :(

Vierailija
4/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun minä olen ylhäällä tavaroita viemässä. Niinkin on käynyt. Poraat on jyrkät kiviset kierreportaat joissa voi käydä huonosti jos tipahtaa.

Tai sitten lapsi menee portaiden alle piiloon ja nauraa kun tulen häntä noutamaan eikä edelleenkään suostu kiipeämään ja lopulta joudun hänet kantamaan ylös :(

eiköhän temppuilu vähene.

Vierailija
5/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää vaan itsensä ihan löysäksi enkä uskalla roikottaa koska pelkään että venähtää käsi.

Miten mä siellä rappukäytävässä rupean jäähylle laittamaan?

Vierailija
6/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vetää vaan itsensä ihan löysäksi enkä uskalla roikottaa koska pelkään että venähtää käsi.

Miten mä siellä rappukäytävässä rupean jäähylle laittamaan?

Vierailija
7/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että kun olen nostanut kädestä (juuri vastaavissa tilanteissa) enkä edes riuhtaissut mitenkään vaan ihan vaan nostanut, niin käteen on sattunut. Kerran jouduttiin ihan lääkäriin asti lähteä ja lapsi sai kantositeen pariksi päivää. Taitaa olla jotenkin herkät nuo nivelet kun noin helposti venähtävät. :(

ap

Vierailija
8/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikoillanne valmiit hep - kuka voittaa....

Vierailija
9/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin että kun olen nostanut kädestä (juuri vastaavissa tilanteissa) enkä edes riuhtaissut mitenkään vaan ihan vaan nostanut, niin käteen on sattunut. Kerran jouduttiin ihan lääkäriin asti lähteä ja lapsi sai kantositeen pariksi päivää. Taitaa olla jotenkin herkät nuo nivelet kun noin helposti venähtävät. :(

ap

lahjoa tarralla ja vaikka sopia jonkun tarramäärän, jolla saa sitten jonkun kivan jutun (esine, käynti jossain kivassa paikassa tms.).

Vierailija
10/10 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo tarrajuttu voisi ehkä tepsiäkin, kiitos kovasti vinkistä! :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme