Joitko sinäkin Hart-Sportia joskus 90-luvun alun tienoilla?
Outoa vihreää litkua jota sai varmaan joka kahvilasta.
Kommentit (14)
haha oli jo 80-luvulla muistan sen laitteen josta sitä sai. Siis niin yllätyin kun löyty sitä jauhetta alepan alahyllystä viime viikolla! Pitäiskö ostaa?
Kyllä. Ja merkkareita ostin irtiksenä ja vadelmajauhiksia.
🇺🇦🇮🇱
Eikö sitä saanut jo 80-luvulla? Muistelisin juoneeni sitä kotikuntani urheilutalon kahvilassa.
Kasarin lopussa join kerran. Harrastettiin kaverin kanssa squashia. Kerran repästiin siinä tunnin lopussa ja nautittiin lasilliset Hart sporttia. Eikä ikinä palattu sen aineen äärelle.
Silloin ei oltu huolissaan atsoväreistä.
🇺🇦🇮🇱
Minulle opetettiin, että se on pahaa ja tuhoaa hampaat. Siinä uskossa olen edelleen! Nelikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä saanut jo 80-luvulla? Muistelisin juoneeni sitä kotikuntani urheilutalon kahvilassa.
Sai sitä. Mä muistan HartSportin entisen asuinkaupunkini uimahallin kahvilasta, ja muutimme pois sieltä jo kasarin puolivälin jälkeen.
En, mutta nykyään juon Hard Seltzeriä, siinä.on alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ku Rymdiä
Rymdiä ei ollut enää 1990-luvun alussa. Hart Sportia join intissä sotkussa 1980-luvun puolivälissä.
Aina uimahallissa lapsena ysärillä unelmoin, että olisin saanut sitä neonkeltaista slushieta. En saanut. En vieläkään tiedä miltä maistuisi.
Jälkeenpäin mietittynä, kauankohan se sama neste siinä aina pyöri. Liekkö sillä oli ostajia pikkukylän uimahallissa. Toki se oli osittain jäässä, mutta silti, ei kai mikään mehukaan loputtomasti kestä ilmaamista hapettumatta. Vähän samalla lailla epäilyttävä kuin ne nakit jotka pyörii huoltoasemalla siinä nakkikoneessa.
Juon vieläkin lenkkipäivänä, varsinkin kesähelteillä. Maultaan ylivoimaisesti paras urheilujuoma vieläkin!
Join Hart-Sportia Oulun uimahallin kahvilassa 90-luvulla.