Tapailemani mies hakee joka päivä töiden jälkeen ruokaa äidiltään
Siis aikuinen n. 30 v. mies ajaa töiden jälkeen vanhempiensa luokse ja äiti antaa aina ruokaa mukaan. Miehen ei tarvitse itse kokata. Turn off?
Kommentit (404)
Mun mies käy aina lounastauolla isovanhempiensa luona syömässä.
Ei vois vähempää kiinnostaa missä mahasa täyttää. Tai no, jos naapurin Ritulla rupeis lappaa safkaamassa niin sitte ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat sukurakkaita miehiä. He haluavat olla myös äiti ja sisko miehelleen.
Juu, kunhan ei vaan tarvitse olla vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn off!! Useinhan nämä on niitä poikamiehiä, joilta oma parisuhde tai perhe jäänyt. Tietyllä tavalla helppo tie, kun ei tarvitse itse huolehtia perustarpeistaan.
Eli vanhaa äitiä ei saisi tavata?
Jos poika on kolmekymppinen niin tuskin se äitikään nyt mikään vanhus on. Voi olla vaikka viisissäkymmenissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn off!! Useinhan nämä on niitä poikamiehiä, joilta oma parisuhde tai perhe jäänyt. Tietyllä tavalla helppo tie, kun ei tarvitse itse huolehtia perustarpeistaan.
Jos poika on kolmekymppinen niin tuskin se äitikään nyt mikään vanhus on. Voi olla vaikka viisissäkymmenissä.
Saako omia vanhempia tavata vasta kun ne ovat täyttäneet 70?
Vierailija kirjoitti:
Parempi sekin kuin Saarioisen mömmöt.
Hys. Täällä voi olla ihmisiä Sahkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa. Mutta tämä jokapäiväinen lounasetu ei ole mistään kotoisin, eikä aina kovin iäkkäistä vanhemmista ole edes kyse. Rasiat kainalossa mies ei ole kovin kiinnostava. Noi miehet eivät opi itse laittamaan ruokaa, sitten siirtyvät eineksiin kun porukat ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa. Mutta tämä jokapäiväinen lounasetu ei ole mistään kotoisin, eikä aina kovin iäkkäistä vanhemmista ole edes kyse. Rasiat kainalossa mies ei ole kovin kiinnostava. Noi miehet eivät opi itse laittamaan ruokaa, sitten siirtyvät eineksiin kun porukat ei jaksa.
MISTÄ SÄ SEN TIEDÄT!
Mun nuori on hyvä kokki,mutta olemme tehneet ruokajutut jo kauan näin!
Perustuu myös vastavioroisuuteen,hän tekee semmoisia juttuja joita mä en osaa,korjaa ja laittaa.
Ei aina ole kyse siitä,ettei "osaa" "viitsi tms.
Mä voisin aivan hyvin tehdä sitä ruokaa kolmellekin,se ei ois problem!
Muualla maailmassa koko suku syö mummun laittamaa ruokaa,vie loput kotiin,ei ole ihmeellistä.
Täällä kenopää siideriruusut...huoh taas suututtaa
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Mä ja sisarukseni sekä meidän isä kävivät aikoinaan isovanhemmilla (miehen vanhemmat) syömässä koska asuivat siinä ihan lähellä. Mitä pahaa siinä on? Ei kaikki miehet kokkaa
Mistä maasta olette kotoisin?
Niin tekee mun pikkusiskokin (21-vuotias).
toivottavasti aloittaja ja kaikki ketjun naiset kuolevat yksinäisinä ja lastensa hylkääminä, koska olivat niin turn offeja.
onko ongelmia miesten kanssa? epätoivo hakee sometukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako omia vanhempia tavata vasta kun ne ovat täyttäneet 70?
En tarkottanut sitä vaan ihmettelin tota kommenttia "vanhasta äidistä".
Kun menin ekan kerran mieheni luo kylään, hän kokkasi illalliseksi hyvät pihvit ja salaatit ja kattoi pöydän 👍
Oli aiemmin edellisessä liitossaan ollut vuoden verran koti-isänäkin, ero tuli, kun vaimo petti.
Älä hyvä ap tyydy vähempään, älä ainakaan mieslapseen.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään ole koskaan kokannut ruoaa. Muutin äidin luota naisystävän kanssa yhteen. Jokaisen miehen pitäisi mielestäni tähdätä tähän.
Mies
Niinhän te tähtäätte. Siinä vain jää naisystävä haaveeksi.
Yksikään nainen ei kiihotu epäitsenäisestä miesvauvasta, joka roikkuu äiteen tississä.
Bitty! (Kts. Youtube)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tietenkin. Mutta jos kolmekymppisen miehen täytyy tavata äitiään päivittäin, jotta saa syödäkseen, niin kyllä se vahvasti pikkuisen liian vahvaan napanuoraan viittaa. Ehkä hän jonkun sinun kaltaisen naisen kumppanikseen löytää, minä haluan miehen, joka on katkaissut napanuoransa ja elää itsenäistä elämää, johon kuuluu arjen perusaskareista omatoimisesti selviytyminen.
-eri
Äidin syöttöpossu on ihan oma mieslajinsa, joka ei lisäänny.
En oikein tajua, miksi jotkut äidit takertuvat poikiinsa näin tuhoisalla tavalla. Suoraan käsikirjasta "Näin kasvatat sarjamurhaajan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinusta vanhan äidin tapaaminen on sitä että poika ilmestyy valmiiseen pöytään joka päivä ja lastaa vielä ruokaa mukaansa? Kerran tai kaksi viikossa olisi suurin piirtein ymmärrettävää, jos äiti ei ole invalidi.
Voisihan se poika käydä vieraisilla muutenkin tai jopa viedä äitinsä ravintolaan syömään. Tai teatteriin, tai minne vaan muualle, eikä aina maiskuttelemaan äidin kokkausten eteen, siis päivittäin.
Miten tuo mies ja äiti voisi koskaan tottua perhe-elämään jossa miehellä on vaimo ja lapsia ja niitäkin pitäisi tavata ja lastenkin kanssa viettää aikaa? Kun äiti on tottunut siihen että poika on siellä hänen luonaan joka päivä. Kyllä tuossa hyvin mahdollisesti kytee ikävän konfliktin siemen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MISTÄ SÄ SEN TIEDÄT!
Mun nuori on hyvä kokki,mutta olemme tehneet ruokajutut jo kauan näin!
Perustuu myös vastavioroisuuteen,hän tekee semmoisia juttuja joita mä en osaa,korjaa ja laittaa.
Ei aina ole kyse siitä,ettei "osaa" "viitsi tms.
Mä voisin aivan hyvin tehdä sitä ruokaa kolmellekin,se ei ois problem!
Muualla maailmassa koko suku syö mummun laittamaa ruokaa,vie loput kotiin,ei ole ihmeellistä.
Täällä kenopää siideriruusut...huoh taas suututtaa
Mitä "nuoresi" puoliso tykkää tuosta järjestelystänne? Minkä ikäinen "nuoresi" muuten on? Kolmekymppinen aikamies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tietenkin. Mutta jos kolmekymppisen miehen täytyy tavata äitiään päivittäin, jotta saa syödäkseen, niin kyllä se vahvasti pikkuisen liian vahvaan napanuoraan viittaa. Ehkä hän jonkun sinun kaltaisen naisen kumppanikseen löytää, minä haluan miehen, joka on katkaissut napanuoransa ja elää itsenäistä elämää, johon kuuluu arjen perusaskareista omatoimisesti selviytyminen.
-eri
Ja loput rasioihin, on siinä sitten poikavauvan välipalat valiima kotosalla. Kunnes taas seuraavana päivänä äidille paluu. Aika raskaalle tuntuisi tuollainen elämä. (sivusta)