Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies hakee joka päivä töiden jälkeen ruokaa äidiltään

Vierailija
17.08.2021 |

Siis aikuinen n. 30 v. mies ajaa töiden jälkeen vanhempiensa luokse ja äiti antaa aina ruokaa mukaan. Miehen ei tarvitse itse kokata. Turn off?

Kommentit (404)

Vierailija
1/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Vierailija
2/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska mies ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä haluatko alkaa miehelle äidiksi/palvelijaksi.

Vierailija
4/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Mä ja sisarukseni sekä meidän isä kävivät aikoinaan isovanhemmilla (miehen vanhemmat) syömässä koska asuivat siinä ihan lähellä. Mitä pahaa siinä on? Ei kaikki miehet kokkaa

Vierailija
5/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tarkoittaa vaan sitä, että miehelle jää enemmän rahaa törsätä tapailemaansa naiseen.

Mikä ongelma?

Vierailija
6/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off on turn off.

Mä teen kanssa ruuat ja nuori hakee. Hän ostaa ainekset ja mä valmistan.

Kumpikin vihaamme ruuanlaittoa,mutta mulla on aikaa.

Hänellä on pikkuruinen hellanympärys,ei voi sanoa keittiöksikään ja kauppa kaukana.

Tilataan kimppaan ainekset mulle,mulla on iso keittiö.

Ohjeita napataan milloin mistäkin. 

"turn offille" Turn off on win -win tilanne,siis suomeksi jos et muuta enkkua osaa-kumpikin voittaa

Vierailija
7/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä napanuorassa sinne porukoille. Ei siis jatkoon.

Vierailija
8/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika. Tuon ikäisen pitää osata jo itse laittaa ruokansa. Eri juttu, jos käy vanhemmillaan jotain tekemässä, mutta ei sittenkään joka päivä. Ei jatkoon.

Vierailija
9/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ajaisi vaikka mäkin drive-in kaistan kautta niin se olisi turn on? Tai hakisi kebabin tai vaikka mikrosafkan/pakastepizzan kaupasta? Tilaisi ruokaa woltista?

Eihän tuossa ole mitään muuta eroa kuin se, että mies syö (ainakin todennäköisesti) terveellisemmin kuin pika/mikroruuilla elävä. Ei kaikki kokkaa itse. Ei edes naiset.

Vierailija
11/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä ois oma kokki, joka tekis joka päivä safkat niin sehän ei tietenkään olisi ongelma ollenkaan?

Vierailija
12/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sekin kuin Saarioisen mömmöt.

Vierailija
13/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 40+ miehen joka käy syömässä porukoillaan ja rasioilla tuo vielä ruokaa kotiinsa. Ei tollaseen mahdu parisuhde, liian tiivis on vanhempien pihtiote.

Vierailija
14/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ole koskaan kokannut ruoaa. Muutin äidin luota naisystävän kanssa yhteen. Jokaisen miehen pitäisi mielestäni tähdätä tähän.

Mies

Vierailija
15/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yksin elävä eläkeläinen, äiti. Minusta on aina mukavaa , kun lapseni tulee käymään, syömme yhdessä ja pakkaan hänelle seuraavaksi päiväksi ruokaa mukaan. Huomaan, että on mukavampi kokata, kun tekee myös toiselle. Ehkäpä apn miesystävän äiti tuntee jotenkin samoin, ja tekee ruokaa ihan vapaaehtoisesti myös pojalleen. Minusta ei siis ole huono juttu tuo ruokien noutaminen.

Vierailija
16/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani on jo lähemmäs 50v nainen ja hänelle kaikki (tai lähes kaikki) ruuat tekee äiti. Kyse ei ole siitä etteikö itse osaisi tai edes haluaisi vaan siitä että leskeksi jäänyt äiti kaipaa seuraa/apua/tunnetta että on tarpeellinen. Toki hänen äitinsä on luultavasti vanhempi kuin kolmekymppisellä, mutta tosiaan vähän riippuu. 

Muistan muuten joskus teininä miettineeni kuinka vanhapoika setäni on aika reppana kun vieläkin käy joka päivä äitinsä luona syömässä. Vasta nyt aikuisena olen tajunnut kuinka paljon silloin auttoi äitiään ja samalla myös helpotti meidän elämää. Se että mummoni teki hänelle samalla ruokaa (silloin kun siihen vielä pystyi) oli oikeastaan aika pientä.

Vierailija
17/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään jo ennen kunnon seurustelua, että tulee olemaan naisille tyypillinen vihasuhde anoppiin aloittajalla. Jätä mies ja anoppi vaan suosiolla rauhaan.

Vierailija
18/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse nyt ei välttämättä ole lainkaan osaamisesta tai laiskuudesta, voihan se olla kummallekin tärkeä kohtaaminen.

Vierailija
19/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin minäkin tekisin, jos äiti olisi vaan elossa. Kunhan tytär tuosta pari vuotta vanhenee, niin alan käymään siellä syömässä.

T. M51

Vierailija
20/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off!! Useinhan nämä on niitä poikamiehiä, joilta oma parisuhde tai perhe jäänyt. Tietyllä tavalla helppo tie, kun ei tarvitse itse huolehtia perustarpeistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän