Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varmistaa etukäteen, että nainen ei kerää muumimukeja.

Vierailija
17.08.2021 |

Se on minulle ihan ok, että jotkut keräilevät muumimukeja, mutta en haluaisi sellaista itselleni partneriksi. Miten karsin treffi ilmoista pois juntit naiset, joilla on joku tuommoinen harrastus. Haussa on sivistynyt nainen, jonka kanssa voi elää nauttien kulttuurista, kaupunkimatkailusta ja sellaisesta. Ei mökkeilystä, muumimukeista tai putouksen katsomisesta. Neuvoja pliis.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaa laita ilmoitusta, haluan juuri tuollaisen miehen! Täällä vapaaehtoinen!

Vierailija
2/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa laitat siihen ilmoitukseen jo tiedon siitä mitä harrasteita et halua deitillä olevan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa noita toiveitasi siitä mitä etsit, eiköhän sieltä seuraa löydy. Jätä pois se mitä et halua. 

Vierailija
4/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ekassa viestissä, jos et ilmoitukseen kehtaa laittaa?

Vierailija
5/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on Muumimukeissa?????

Vierailija
6/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ilmoittaa että etsit naista jolla on minimalismi elämäntapana.

Vierailija
7/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, se nyt on vaan sellainen eri sosiaaliluokan harrastus, kuin mitä itse edustan. AP.

Vierailija
8/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ilmoittaa että etsit naista jolla on minimalismi elämäntapana.

Kokeilen tätä, kiitos ja kiitos myös muille vastanneille. 

Vierailija
9/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, se nyt on vaan sellainen eri sosiaaliluokan harrastus, kuin mitä itse edustan. AP.

Eli et ole kiinnostunut designista ja kirjallisuudesta.

Vierailija
10/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista tilanne kun vietät ensimmäisen yön naisen luona. Jos mukeja löytyy, ghostaat vaan.

Vierailija
11/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vähän humoristiseen sävyyn sun toiveita naisesta, tyyliin ”viihdyt mielummin kaupunkilomalla kuin rantalomilla, valitset Netflix-maratonin sijaan aktiivisen viikonlopun vaikka uusia liikuntalajeja kokeillen, juot kahvisi mieluiten mukista, jossa ei ole muumin kuvia ja kestät miestä, jolla on outo fobia muumimukien keräilijöitä kohtaan”.

Tämä siis vain esimerkki, joka sinun tulee itse muodostaa toiveittesi pohjalta. Näin saat ”paketoitua” tuon itsellesi tärkeän asian ilman että vaikutat täysin joustamattomalta ja neuroottiselta ääliöltä. Tsemppiä!

P.S. Inhoan itsekin muumimukeja, mutta en ehkä innostuisi miehestä, jolle se on noin iso ongelma…

Vierailija
12/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olen. En vain arvosta ko massatuotetta tai tämmöisten keräilyä. Yhden mukin keräily eri kuvioilla ei ole designin arvostamista. Se on ihan sama asia kuin itse keräilisin Star Wars mukeja ja kokisin olevani sen perusteella designin ja elokuvien ystävä. 

Vierailija
13/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä Ap sellainen nainen, joka aloitti muumimukien keräilyn ollessaan 13 vuotias. Omassa asunnossaan käytti 21 vuotiaaksi asti, kunnes kyllästyi, ja pakkasi muumiastiat kaapin perälle. Siellä olleet jo muutaman vuoden. Ei kuitenkaan raaski antaa pois tunnearvon takia.

Vierailija
14/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat vähän humoristiseen sävyyn sun toiveita naisesta, tyyliin ”viihdyt mielummin kaupunkilomalla kuin rantalomilla, valitset Netflix-maratonin sijaan aktiivisen viikonlopun vaikka uusia liikuntalajeja kokeillen, juot kahvisi mieluiten mukista, jossa ei ole muumin kuvia ja kestät miestä, jolla on outo fobia muumimukien keräilijöitä kohtaan”.

Tämä siis vain esimerkki, joka sinun tulee itse muodostaa toiveittesi pohjalta. Näin saat ”paketoitua” tuon itsellesi tärkeän asian ilman että vaikutat täysin joustamattomalta ja neuroottiselta ääliöltä. Tsemppiä!

P.S. Inhoan itsekin muumimukeja, mutta en ehkä innostuisi miehestä, jolle se on noin iso ongelma…

Love that! :D Kiitos, tuo on hyvä. Joo, taisin ehkä korostaa liikaa muumimukeja, joten hyväksyn neuroosi analyysisi :D Pyrkimys oli kuvailla stereotypiaa, mutta ehkä täällä epäonnistuminen korvaantuu sitten paremmalla ilmolla. 

Vierailija
15/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä Ap sellainen nainen, joka aloitti muumimukien keräilyn ollessaan 13 vuotias. Omassa asunnossaan käytti 21 vuotiaaksi asti, kunnes kyllästyi, ja pakkasi muumiastiat kaapin perälle. Siellä olleet jo muutaman vuoden. Ei kuitenkaan raaski antaa pois tunnearvon takia.

Meillä on kaikilla takanamme iso kasa nuoruuden virheitä :D Jos sovitaan että muumi ei tule kaapista ulos, niin onnistuu :D AP

Vierailija
16/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olen. En vain arvosta ko massatuotetta tai tämmöisten keräilyä. Yhden mukin keräily eri kuvioilla ei ole designin arvostamista. Se on ihan sama asia kuin itse keräilisin Star Wars mukeja ja kokisin olevani sen perusteella designin ja elokuvien ystävä. 

Nykyinen massatuotanto ei vähennä sitä design-arvoa, joka muumimukilla ilmestyessään oli. Se oli muotoilun edelläkävijä. Tuo Star Wars -mukiin vertaaminen haiskahtaa vähän siltä, ettet ole täysin perillä muumimukin historiasta.

Vierailija
17/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen ei katso Netflixiä eikä telkkaria. Harrastuksina leipominen, lenkkeily, ajoittaiset muut liikunnalliset kokeilut. Ei ole trendeistä kiinnostunut, ja vetää mielellään lenkkarit jalkaan ja lähtee metsään. Iltapalaksi syö tekemänsä viinerin tai kakkupalan.

Vierailija
18/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa mökkeilyssä?

Vierailija
19/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen massatuotanto ei vähennä sitä design-arvoa, joka muumimukilla ilmestyessään oli. Se oli muotoilun edelläkävijä. Tuo Star Wars -mukiin vertaaminen haiskahtaa vähän siltä, ettet ole täysin perillä muumimukin historiasta.

Tämä on täysin totta. En käsittele sitä sen alkuperän perusteella vaan sen mitä sen katson nykyisin edustavan. Tove oli kova jätkä aikanaan, häntä arvostan kovasti. Massamukien ostaminen ei mielestäni edusta kuitenkaan mitään erikoista. En siis tuomitse harrastustasi, epäilen sen vaan olevan merkki siitä että kiinnostuksen kohteemme ovat erilaiset. 

Vierailija
20/80 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes harkitsi että tuhlaisin sekuntiakaan aikaani mieheen, joka on niin nynny että seuraa pitää etsiä netistä, mutta jolla on lista harrastuksista joita paheksuu nainella.

Luoja auta, ei ihme että moinen dorka

on yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä