Miten varmistaa etukäteen, että nainen ei kerää muumimukeja.
Se on minulle ihan ok, että jotkut keräilevät muumimukeja, mutta en haluaisi sellaista itselleni partneriksi. Miten karsin treffi ilmoista pois juntit naiset, joilla on joku tuommoinen harrastus. Haussa on sivistynyt nainen, jonka kanssa voi elää nauttien kulttuurista, kaupunkimatkailusta ja sellaisesta. Ei mökkeilystä, muumimukeista tai putouksen katsomisesta. Neuvoja pliis.
Kommentit (80)
Suostuisiko kaveri oikolukemaan tekstisi? Tai laittaisitko maininnan lukihäiriöstä? Olen kulttuurista, kaupunkimatkoista ja sellaisesta kiinnostunut nainen enkä tosin nettitreffaile, mutta jos hakisin seuraa, kirjallinen ulosantisi kyllä alkuun säikäyttäisi. Se voi myös ehkä vaikuttaa siihen, keille profiilisi näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka valkkaavat kumppaneita pois astioiden ja telkkariohjelmien perusteella olisi syytä olla ihan yksikseen.
Joo. Toki pelkkien realityjen katsominen kertoo jotain, mutta harvan kanssa tv-maku menee täysin yksiin. Kovin jyrkkää yhden ohjelman kanssa tyrmätä, ellei ap:lla tarkoituksena ollut raakata äidit pois.
Ihminen voi tehdä vaikka kuinka vaativaa työtä ja olla älykäs, mutta rentoutuu vapaa-ajallaan katsomalla hömppää, kaivamalla napaa tai keräämällä vihreitä lampunvarjostimia. Ei kuulu muille.
Samaa mieltä, jos ihminen ei halua asua kanssani. Jos haluaa suhteen myöhemmässä vaiheessa niin kyllä silloin mun tavat kuulu hänelle ja päinvastoin. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka valkkaavat kumppaneita pois astioiden ja telkkariohjelmien perusteella olisi syytä olla ihan yksikseen.
Joo. Toki pelkkien realityjen katsominen kertoo jotain, mutta harvan kanssa tv-maku menee täysin yksiin. Kovin jyrkkää yhden ohjelman kanssa tyrmätä, ellei ap:lla tarkoituksena ollut raakata äidit pois.
Ihminen voi tehdä vaikka kuinka vaativaa työtä ja olla älykäs, mutta rentoutuu vapaa-ajallaan katsomalla hömppää, kaivamalla napaa tai keräämällä vihreitä lampunvarjostimia. Ei kuulu muille.
Samaa mieltä, jos ihminen ei halua asua kanssani. Jos haluaa suhteen myöhemmässä vaiheessa niin kyllä silloin mun tavat kuulu hänelle ja päinvastoin. AP
Ja sua haittaa vitriinissa olevat kaksikymmentä mukia miten? Saako nainenkin kytätä vastaavasti?
Tee palvelus kumppanille ja asukaa erikseen, aina.
Vierailija kirjoitti:
Suostuisiko kaveri oikolukemaan tekstisi? Tai laittaisitko maininnan lukihäiriöstä? Olen kulttuurista, kaupunkimatkoista ja sellaisesta kiinnostunut nainen enkä tosin nettitreffaile, mutta jos hakisin seuraa, kirjallinen ulosantisi kyllä alkuun säikäyttäisi. Se voi myös ehkä vaikuttaa siihen, keille profiilisi näkyy.
Kiitos vinkistä, mutta ei se ole ongelma tämän palstan ulkopuolella. Tietokoneet korjaa virheet aika hyvin ja kyllä minäkin ne huomaan kun oikoluen kirjoitukseni. Usko tai älä, mutta teen aika vaativaa työtä jossa kirjallinen ulosanti on tärkeää. Mutta tosin chatissä voi näkyä ja olla karkottava tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Minä epäilen myös, että tuollaisilla valintakriteereillä pudottaa vahingossa elämästään pois paljon mukavia ihmisiä. Ihmiset etsivät luonnollisesti parisuhteeseen samanhenkistä ihmistä, jonka kanssa voisi mieluiten jakaa myös harrastuksia. Samanhenkisyys ei kuitenkaan aina tarkoita samanlaisia harrastuksia. Esim. minulla ja puolisollani ei ole juurikaan yhteisiä harrastuksia. Silti liittomme on pitkäikäinen. Ei ole järkevää etsiä puolisoa muumimukeihin keskittymällä. Eräs ihanimmista ihmisistä, jonka itse olen koskaan tavannut, katsoi Big Brotheria, jota itse en kestäisi katsoa viittä minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ao on mielestään sivistynyt kaupunkilainen, mutta onnistuu vaikuttamaan todella juntilta 😀 Oletko jostain Malmilta?
AP on epäonnistunut tässä ketjussa aika hyvin ja myöntää sen ihan avoimesti. En ole kuitenkaan Malmilta. Sen verran voin sanoa että kun katson ulos ikkunasta niin siinä näkyy Töölönlahti. Todella juntilta vaikuttava voi siis asua ihan kantakaupungissakin :D
Juntilta vaikuttaminen ja juntti on kuitenkin onneksi eri asia! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sua haittaa vitriinissa olevat kaksikymmentä mukia miten? Saako nainenkin kytätä vastaavasti?
Tuohon saako nainen kytätä, niin tietysti parisuhteessa molemmilla on samat oikeudet. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, mutta ei se ole ongelma tämän palstan ulkopuolella. Tietokoneet korjaa virheet aika hyvin ja kyllä minäkin ne huomaan kun oikoluen kirjoitukseni. Usko tai älä, mutta teen aika vaativaa työtä jossa kirjallinen ulosanti on tärkeää. Mutta tosin chatissä voi näkyä ja olla karkottava tekijä.
Mä oon työkoneella täällä Edgellä, ja tässä on oikolukija automaattisesti päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on turhaa krääsää? Muumimukit ei sinänsä herätä mitään suuria tunteita, mutta en kyllä jaksaisi keräilevää kumppania - oli kyse sitten mukeista, postimerkeistä tai pullonkorkeista. Käyttöarvo on nolla, vievät turhaa tilaa ja koriste-esineenäkin h*lvetin rumia.
AP kiittää ja kumartaa ja poistuu. Taas hieman viisaampana, kiitos teidän upeiden naisten kriittisen palautteen. Mutta toki keskustelu muumimukien oikeutuksesta elää saa jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä: Mikä muumimuki sinulta puuttuu vielä kokoelmastasi?
Vastauksesta voi päätellä kerääkö hän niitä, eikä hän tajua kysymyksesi hölmöä tarkoitusta.
Tai voi kysyä: Aiotko hankkia sen uuden muumimukin?/ Oletko hankkinut sen? Mikä on sun suosikki muumimuki? Tai ihan et keräiletkö jotakin?
Vastauksesta todennäköisesti selviää.
Minulla on muumimukeja vaikka kuinka, mutta en kyllä sillä tavalla keräile niitä. Ne on vaan kätevän kokoisia, kestäviä ja laadukkaita ja hyvän muotoisia, eikä niin tylsiä kuin perus-teemat, ovat siis arkimukeina joka päiväisessä käytössä. En viitsi ihan vaan kyllästymisen takia heittää hyviä mukeja pois ja ostaa uusia, ja myyminenkin tuntuu työläältä. Noin niinkuin muuten en pidä itseäni erityisen junttina, en katso juurikaan telkkaria enkä ainakaan mitään tosi-tv:tä, tykkään historiasta, kulttuurista ja designistä. Ja luonnosta myös, että en varmaan olisi ap:lle sopiva kumppani muutenkaan. Mutta ei kannata välttämättä parin mukin takia vetää kummoisia johtopäätöksiä :)
Hanki muutama muumimuki kotiisi. Kun kutsut naisen kylään juotte kahvia mukeista. Annat niiden olla mahdollisimman pinttyneitä kun tarjoilet. Lisäksi kun olette juuonut kahvit, huitaiset vahingossa yhden mukin lattialle niin että se mene rikki. Jos hän ei ole muumimukien keräilijä hän ei reagoi siihen sen mummemmin kuin jos se olisi mikä tahansa kahvikuppi. Jos hän on keräilijä hän huutaa että katastrofi, tarjoutuu liimaamaan sen pikaliimalla jne.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi vähentää myös hymiöiden määrää. Rasittavaa ja lapsellista tunkea joka viestin loppuun hymiö, kun ei kuitenkaan kommentissaan ole mitään huvittavaa.
Ja kyllä hyvä ap, vaikka kuinka sinulla on lukihäiriö, niin aina pitää yrittää kirjoittaa ymmärrettävästi ja selkeästi. Ei voi piiloutua aina jonkun häiriön taakse, tai että kirjoittaa puhelimella ja se "korjaa" sanat väärin. Olen itse huomannut, että puhelin erottaa useasti yhdyssanat, mutta ne voi itse tietenkin muokata oikein.
Itselleni tärkeää nettideitissä on se, että osaa kirjoittaa oikein tai lähelle oikein. Menee heti mielenkiinto, jos puuttuu isot kirjaimet, pilkut, pisteet, yhdyssanat ovat väärin, ja mm. päivämäärä on kirjoitettu väärin, sekä jos kirjoittaa ilman J-kirjainta, esim. vartia = vartija, lukia = lukija, seikkailia = seikkailija, jne. Vaikka en itsekään täydellisesti kirjoita, niin se ettei henkilö osaa edellä mainittuja asioita, on totaalinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on Muumimukeissa?????
Ei mitään, se nyt on vaan sellainen eri sosiaaliluokan harrastus, kuin mitä itse edustan. AP.
Eli et ole kiinnostunut designista ja kirjallisuudesta.
muumimukeissa? muotoilua? Juokse mutkille...ei edes valmisteta Suomessa vaan jossain...Tehdas syytää uutta sen minkä kerkeää-"keräilyharvinaisuuksia" joopajoo.
"totaalinen turn off." Mä kierrän sut heti kaukaa,käytät ...turn off on turn off,kuten jossain tuolla kyselit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on Muumimukeissa?????
Ei mitään, se nyt on vaan sellainen eri sosiaaliluokan harrastus, kuin mitä itse edustan. AP.
Kiitos päivän nauruista!
Sanat "treffi ilmo" kertoivat välittömästi laajasta valistuneisuudestasi ja sivistyksestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Mutta sitähän ap ei voi tietää, koska ei tunne sellaisia ihmisiä. Tuo jonkun esittämä luonnehdinta näennäissivistyneestä snobista osui varmasti aika lailla kohdalleen.
Nyt täytyy myöntää että en tiedä. Mikä on kallu? AP