Miten varmistaa etukäteen, että nainen ei kerää muumimukeja.
Se on minulle ihan ok, että jotkut keräilevät muumimukeja, mutta en haluaisi sellaista itselleni partneriksi. Miten karsin treffi ilmoista pois juntit naiset, joilla on joku tuommoinen harrastus. Haussa on sivistynyt nainen, jonka kanssa voi elää nauttien kulttuurista, kaupunkimatkailusta ja sellaisesta. Ei mökkeilystä, muumimukeista tai putouksen katsomisesta. Neuvoja pliis.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurista, kaupunkimatkailusta ja sellaisesta. Mitä jos tulet vaan reilusti ulos kaapista AP?
0/5
Naisten kritiikki on ihan osuvaa, mutta homofobinen mies osuu nyt hieman harhaan. AP
Homofobinen homoseksuaali onkin uusi konsepti. Kuten sanottu, reippaasti vaan se kaapin ovi auki, niin alkaa seuraa löytymään.
En kerää muumimukeja, enkä mökkeile mutta olen silti aika kallu.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, mä tykkään samanlaisista asioista kuin sä ap, mutta toi alun luokittelu oli niin kulunut (kaupunki/mökki) ja tylsä, että olis jäänyt tykkäämättä. Noissa muissa viesteissä vaikutat kuitenkin ihan hauskalta tyypiltä, joten panosta tuohon huumoriin =)
Kiitos, niin mä yleensä teen. Tänään on ollut vähän kypsä päivä ja se heijastui tuohon aloitukseen. Sain täältä aika hyvin näpeilleni, joka muistuttaa minua siitä, miten pitää käyttäytyä.
Ihmiset jotka valkkaavat kumppaneita pois astioiden ja telkkariohjelmien perusteella olisi syytä olla ihan yksikseen.
Minä kerroin entiselle tapailukumppanille, etten kestä muumimukeja. No mitäpä hän hankki minulle joululahjaksi? Muumipaitulin. Oh yes. No toisaalta, paituleista en ollut puhunut mitään.🤷♀️
Ota tarpeeksi vanha nainen. Nuorille voi kehittyä noita taipumuksia myöhemmin vaikka kuinka väittäisivät ettei muumimukit kiinnosta.
Mä olen vissiin tätä "alempaa sosiaaliluokkaa", mutta en tiedä tuttavapiirissäni ketään, joka keräilisi muumimukeja. Mun vanhemmilla niitä joskus oli, mutta myivät hyvän hinnan takia pois. Nyt ovat saaneet lahjaksi muutamat ja itsellä on myös yks lahjamuki, josta pidän kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Sanooko näin jopa mies, jonka astiasto koostuu ikean lautasista ja mäkkäristä kaupanpäällisiksi saaduista kokislaseista.
Tuo mies tuolla joka epäilee minua homoksi saisi hyvin vahvistusta uskomuksilleen lautasistani, jotka ovat italialaista designia. Cokismuki mulla oli joskus +90 luvulla, myönnän. :D
Mä olen sivistynyt, pidän kulttuurista ja kaupunkimatkailusta. Pidän kuitenkin myös muumimukeista ja mökkeilystä. Voi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerroin entiselle tapailukumppanille, etten kestä muumimukeja. No mitäpä hän hankki minulle joululahjaksi? Muumipaitulin. Oh yes. No toisaalta, paituleista en ollut puhunut mitään.🤷♀️
EN kuitenkaan ihmettele miksi on entinen :D AP
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka valkkaavat kumppaneita pois astioiden ja telkkariohjelmien perusteella olisi syytä olla ihan yksikseen.
Joo. Toki pelkkien realityjen katsominen kertoo jotain, mutta harvan kanssa tv-maku menee täysin yksiin. Kovin jyrkkää yhden ohjelman kanssa tyrmätä, ellei ap:lla tarkoituksena ollut raakata äidit pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä miehillä on ihan yhtä huonoja kriteerejä kuin naisillakin :) AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Toki pelkkien realityjen katsominen kertoo jotain, mutta harvan kanssa tv-maku menee täysin yksiin. Kovin jyrkkää yhden ohjelman kanssa tyrmätä, ellei ap:lla tarkoituksena ollut raakata äidit pois.
Yritin käyttää tuota Putousta tuossa esimerkkinä kärjistäin, mutta kuten todettu, epäonnistuin aika lailla. AP
Ao on mielestään sivistynyt kaupunkilainen, mutta onnistuu vaikuttamaan todella juntilta 😀 Oletko jostain Malmilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin käyttää tuota Putousta tuossa esimerkkinä kärjistäin, mutta kuten todettu, epäonnistuin aika lailla. AP
"Arkesi jakaa oikeat ihmiset tv-sarjojen hahmojen sijasta" tms.
Vierailija kirjoitti:
En kerää muumimukeja, enkä mökkeile mutta olen silti aika kallu.
Mulla on tämä sama; olen ihan totaalisen kallu, mutta sen lisäksi omistan sata muumimukia ja mökin!
Tätinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi tehdä vaikka kuinka vaativaa työtä ja olla älykäs, mutta rentoutuu vapaa-ajallaan katsomalla hömppää, kaivamalla napaa tai keräämällä vihreitä lampunvarjostimia. Ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Ao on mielestään sivistynyt kaupunkilainen, mutta onnistuu vaikuttamaan todella juntilta 😀 Oletko jostain Malmilta?
AP on epäonnistunut tässä ketjussa aika hyvin ja myöntää sen ihan avoimesti. En ole kuitenkaan Malmilta. Sen verran voin sanoa että kun katson ulos ikkunasta niin siinä näkyy Töölönlahti. Todella juntilta vaikuttava voi siis asua ihan kantakaupungissakin :D
Kysymällä: Mikä muumimuki sinulta puuttuu vielä kokoelmastasi?
Vastauksesta voi päätellä kerääkö hän niitä, eikä hän tajua kysymyksesi hölmöä tarkoitusta.
Sanooko näin jopa mies, jonka astiasto koostuu ikean lautasista ja mäkkäristä kaupanpäällisiksi saaduista kokislaseista.