Miten varmistaa etukäteen, että nainen ei kerää muumimukeja.
Se on minulle ihan ok, että jotkut keräilevät muumimukeja, mutta en haluaisi sellaista itselleni partneriksi. Miten karsin treffi ilmoista pois juntit naiset, joilla on joku tuommoinen harrastus. Haussa on sivistynyt nainen, jonka kanssa voi elää nauttien kulttuurista, kaupunkimatkailusta ja sellaisesta. Ei mökkeilystä, muumimukeista tai putouksen katsomisesta. Neuvoja pliis.
Kommentit (80)
Kulttuurista, kaupunkimatkailusta ja sellaisesta. Mitä jos tulet vaan reilusti ulos kaapista AP?
0/5
Inhoan muumimukeja, mutta muuten kovin hienostunut mies pitäisi minua melko hiomattomana timanttina. Tykkään juoda kahvini mieluummin kuksasta luonnon keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa mökkeilyssä?
Olen kaupunkilais mies ja pidän ravintoloista, palveluista ja matkailusta. Mökeillä on kylmä, hyttysiä ja niistä on ihan liikaa vaivaa. Kiva että sinä pidät, mutta ei ole mun juttu.
Hahaa, mä tykkään samanlaisista asioista kuin sä ap, mutta toi alun luokittelu oli niin kulunut (kaupunki/mökki) ja tylsä, että olis jäänyt tykkäämättä. Noissa muissa viesteissä vaikutat kuitenkin ihan hauskalta tyypiltä, joten panosta tuohon huumoriin =)
Vierailija kirjoitti:
Inhoan muumimukeja, mutta muuten kovin hienostunut mies pitäisi minua melko hiomattomana timanttina. Tykkään juoda kahvini mieluummin kuksasta luonnon keskellä.
Uskon että tästä maasta löytyy paljon vientiä tuollaiselle timantille. Ei minulle mutta sellaiselle erähenkisille, jotka varmasti myös viehättävät sinua enemmän kuin minä pukuineni.
Olen saanut perintölahjaksi 50-luvun harvinaisen muumimukin isoäidiltäni. Nyt täytyy todeta, että muki jää ja snobbaavat näennäissivistyneet miehenrääpäleet jatkavat matkaansa muualle.
Kysymällä. Tosin sellainen kysymys saa normaalin älykkään naisen epäilemään sinun älyäsi, jolloin treffejä ei tule.
Entäs tämä, että omistan muumimukeja vaikka en ole nähnyt itä koskaan kerännyt. Lahjaksi olen saanut useita. Ihan arkikäytössä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on Muumimukeissa?????
Ei mitään, se nyt on vaan sellainen eri sosiaaliluokan harrastus, kuin mitä itse edustan. AP.
Eli et ole kiinnostunut designista ja kirjallisuudesta.
Totta kai olen. En vain arvosta ko massatuotetta tai tämmöisten keräilyä. Yhden mukin keräily eri kuvioilla ei ole designin arvostamista. Se on ihan sama asia kuin itse keräilisin Star Wars mukeja ja kokisin olevani sen perusteella designin ja elokuvien ystävä.
Nykyinen massatuotanto ei vähennä sitä design-arvoa, joka muumimukilla ilmestyessään oli. Se oli muotoilun edelläkävijä. Tuo Star Wars -mukiin vertaaminen haiskahtaa vähän siltä, ettet ole täysin perillä muumimukin historiasta.
Tämä on täysin totta. En käsittele sitä sen alkuperän perusteella vaan sen mitä sen katson nykyisin edustavan. Tove oli kova jätkä aikanaan, häntä arvostan kovasti. Massamukien ostaminen ei mielestäni edusta kuitenkaan mitään erikoista. En siis tuomitse harrastustasi, epäilen sen vaan olevan merkki siitä että kiinnostuksen kohteemme ovat erilaiset.
Olet siis "totta kai" kiinnostunut designista, mutta et tajua, että muumimukin design-arvo ei liity Tove Janssoniin vaan Kaj Franckiin.
Olet todella kova tekemään oletuksia. Minä en keräile muumimukeja.
Vierailija kirjoitti:
Suomihan on pullollaan perseenhajuisia eräjormia, jotka haluavat viikoiksi telttailemaan peseytymättömien naisten kanssa! Mitä höpäjät!
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut perintölahjaksi 50-luvun harvinaisen muumimukin isoäidiltäni. Nyt täytyy todeta, että muki jää ja snobbaavat näennäissivistyneet miehenrääpäleet jatkavat matkaansa muualle.
Okei, sain nenilleni :D AP
Vierailija kirjoitti:
Sori. Putosit pois sillä, että haukuit toista harrastuksen perusteella juntiksi.
Tämä toisen haukkuminen juntiksi harrastuksen perusteella kertoo ihmisestä aika paljon ja ei mitenkään kovin hyvää. Haukkuu ihmistä vaikkei edes tunne eikä ole koskaan nähnykkään. No mutta ei se mitään. Kyllä minua saa juntiksi haukkua. On minulla paljon muitakin design astioita, huonekaluja ja valaisimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on Muumimukeissa?????
Ei mitään, se nyt on vaan sellainen eri sosiaaliluokan harrastus, kuin mitä itse edustan. AP.
Eli et ole kiinnostunut designista ja kirjallisuudesta.
Totta kai olen. En vain arvosta ko massatuotetta tai tämmöisten keräilyä. Yhden mukin keräily eri kuvioilla ei ole designin arvostamista. Se on ihan sama asia kuin itse keräilisin Star Wars mukeja ja kokisin olevani sen perusteella designin ja elokuvien ystävä.
Nykyinen massatuotanto ei vähennä sitä design-arvoa, joka muumimukilla ilmestyessään oli. Se oli muotoilun edelläkävijä. Tuo Star Wars -mukiin vertaaminen haiskahtaa vähän siltä, ettet ole täysin perillä muumimukin historiasta.
Tämä on täysin totta. En käsittele sitä sen alkuperän perusteella vaan sen mitä sen katson nykyisin edustavan. Tove oli kova jätkä aikanaan, häntä arvostan kovasti. Massamukien ostaminen ei mielestäni edusta kuitenkaan mitään erikoista. En siis tuomitse harrastustasi, epäilen sen vaan olevan merkki siitä että kiinnostuksen kohteemme ovat erilaiset.
Olet siis "totta kai" kiinnostunut designista, mutta et tajua, että muumimukin design-arvo ei liity Tove Janssoniin vaan Kaj Franckiin.
Olet todella kova tekemään oletuksia. Minä en keräile muumimukeja.
Täällähän tulee turpaan ihan urakalla :D AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa mökkeilyssä?
Olen kaupunkilais mies ja pidän ravintoloista, palveluista ja matkailusta. Mökeillä on kylmä, hyttysiä ja niistä on ihan liikaa vaivaa. Kiva että sinä pidät, mutta ei ole mun juttu.
Jos tarkoituksesi on vaikuttaa kovasti sivistyneeltä, niin suosittelen kertaamaan yhdyssanasäännöt. Muuten ei ole kovin uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurista, kaupunkimatkailusta ja sellaisesta. Mitä jos tulet vaan reilusti ulos kaapista AP?
0/5
Naisten kritiikki on ihan osuvaa, mutta homofobinen mies osuu nyt hieman harhaan. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa mökkeilyssä?
Jos tarkoituksesi on vaikuttaa kovasti sivistyneeltä, niin suosittelen kertaamaan yhdyssanasäännöt. Muuten ei ole kovin uskottavaa.
Totta, olen lievästi lukihäiriöinen. Sille sivistys ei paljoa ole voinut tehdä. AP
Entä, jos ei itse ole koskaan ostanut yhtäkään muumimukia, vaan on saanut niitä lahjaksi? En tiennytkään, että olen siksi miesten mielestä toivoton tapaus. Ois varmaan pitänyt sit heittää roskikseen moiset rahvaat mukit, jotta pisteet nousisi jonkun oman elämänsä akateemisen älykön silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori. Putosit pois sillä, että haukuit toista harrastuksen perusteella juntiksi.
Tämä toisen haukkuminen juntiksi harrastuksen perusteella kertoo ihmisestä aika paljon ja ei mitenkään kovin hyvää. Haukkuu ihmistä vaikkei edes tunne eikä ole koskaan nähnykkään. No mutta ei se mitään. Kyllä minua saa juntiksi haukkua. On minulla paljon muitakin design astioita, huonekaluja ja valaisimia.
Kiitos palautteesta, vältän tuota jatkossa. AP