Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetin eilen paketin ja nyt posti toi sen mulle

Vierailija
09.09.2014 |

Siis mitä hittoa! Lähetin eilen paketin toiselle puolen suomea maxikirjeenä, toiselle puolelle kirjoitin pienellä lähettäjä: nimeni & osoitteeni. Nyt hain postia ja se oli tulut minulle.

Siis joudunko nyt sen lisäksi, että paketti myöhästyy niin maksamaan itse uuden postituksen postin mokan vuoksi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postia voidaan syyttää monesta asiasta, ei kuitenkaan ap:n virheestä.

Vierailija
2/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiin voi aina luottaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäjän osoite tulee merkitä kulmaan, ei toiselle puolelle. Juuri tuollaisten sekaannusten välttämiseksi.

Vierailija
4/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:42"]Siis joudunko nyt sen lisäksi, että paketti myöhästyy niin maksamaan itse uuden postituksen postin mokan vuoksi?

[/quote]Ei se nyt postin moka ollut, jos itse kirjoitit nimesi ja osoitteesi väärän paikkaan. 

Vierailija
5/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osavatko muuten lapsenne/ teininne lähettä postipakettia tai kirjettä? Aika vähän tulee esim. poikalapsilla läheteltyä mitään kortteja :)

Vierailija
6/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

No eikö sekään auta kun olen kirjoittanut siihen selkeästi lähettäjä: ja sillä toisella puolella jossa on nimi ja os jonne piti mennä on ne postin teipit ja viiva
koodit yms

Vierailija
7/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just siks se lähettäjän osoite pitää kirjoittaa etupuolelle eikä takapuolelle, jotta lajittelukone erottais vastaanottajan ja lähettäjän osoitetiedot toisistaan

Vierailija
8/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap..

Miksei postivirkailija voi sitten ystävälllisesti neuvoa siinä tiskillä että lähettäjän nimi on väärässä paikassa kun sitä pakettia pyöritteli?

Vierailija
9/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:49"]Miksei postivirkailija voi sitten ystävälllisesti neuvoa siinä tiskillä että lähettäjän nimi on väärässä paikassa kun sitä pakettia pyöritteli?

[/quote]Ehkä se ajatteli antaa sulle opetuksen. 

Vierailija
10/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:49"]Miksei postivirkailija voi sitten ystävälllisesti neuvoa siinä tiskillä että lähettäjän nimi on väärässä paikassa kun sitä pakettia pyöritteli?

[/quote]Ehkä se ajatteli antaa sulle opetuksen. 

[/quote] Tai ei edes huomannut koko osoitetta, kun oli väärässä paikkaa. Oma moka aloittajalla.

Vierailija
11/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoi. Valitukset ovat tuttuja postille.

Vierailija
12/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:53"]

Reklamoi. Valitukset ovat tuttuja postille.

[/quote]Miksi reklamoida omasta mokastansa? Ihan kuin niillä ei olisi muutenkin tekemistä. 

Vierailija
13/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomasihan se sen oikean osoitteen kun liimasi ne tarratkin sinne oikealle puolelle sitä pyöriteltyään ja siis se osoite ja nimi oli isolla toisin kuin tämä lähettäjä.

Antoi minulle opetuksen? Onko sinusta asiakaspalvelijan työnkuvaan kuuluvaa antaa opetus asiakkaalle virheestä jota ei itsekään tiedä tehneensä?

Vierailija
14/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:56"]Antoi minulle opetuksen? Onko sinusta asiakaspalvelijan työnkuvaan kuuluvaa antaa opetus asiakkaalle virheestä jota ei itsekään tiedä tehneensä

[/quote]Huono päivä ehkä? Sitä paitsi tuo on sellaista peruskauraa (paitsi nykyajan lapsille, mutta aikuisten nyt luulisi osaavan), että onpa kumma jos sitä ei tiedä. 

Vierailija
15/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä voisin tuollaisen tietää? Viikko sitten lähetin kaksi samanlaista maxikirjettä, jotka menivät perille, vaikka siellä oli lähettäjän tiedot samalla tavalla takapuolella.

Eikä minua kiinnosta onko jollain huono päivä, en anna sellaisen asian vaikuttaa myöskään omaan työhöni.

ap

Vierailija
16/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapaan vastata silloin tällöin lehdissä / mainoksissa oleviin kilpailukuponkeihin. Useamman kerran olen saanut ne seuraavana päivänä takaisin postissa. 

Vierailija
17/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä meille ainakin opetettiin ala-asteella, miten kirjeeseen laitetaan merkinnät. Sitten lähetettiin jollekin tutulle oikea kirje. 

Kato, tästä on ihan ohjesivukin! http://www.posti.fi/hinnatjaohjeet/osoitejakuorimerkinnat/kirjeenmerkinnat.html

Vierailija
18/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi ap. kun niillä jakajillakin on kiire! ei ne ehdi sitä kirjettä kääntelemään ja vääntelemään, siksikin ne tiedot pitää olla oikeilla kohdillaan.

Vierailija
19/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä kirjoitan lähettäjän tiedot oikealle puolelle vasempaan kulmaan mutta on mulle monen monta kertaa tullut perille jonkun toisen lähettämät kirjeet/paketit joissa on tällä ns. väärällä tavalla lähettäjän tiedot.

Vierailija
20/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika usein laittanut oman os toiselle puolelle ylös, ikinä ei ole tuotu minulle:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi