Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa että mies petti mua viikonloppuna

Vierailija
20.10.2014 |

Tuli jotain kränää illan mittaan kun halusin lähteä aikasemmin kotiin. Mies meni sitten baariin ja tuli joskus aamuyöstä kotiin. 

Aamulla (keskipäivällä) oli jotenkin tosi kiltillä päällä, ei maininnut riitaa sanallakaan. Päädyttiin harrastamaan seksiä ja _sillä lörpähti_. Ihan oikeasti noin ei ole käynyt _ikinä_. Vaikka oltain riidelty tai ois ollu krapulaa tai oltais just pantu tai ihan mitä vaan, ei koskaan. Nyt sitten pelottaa että silloin yöllä tapahtui jotain ja sillä on huono omatunto ja siksi kävi noin. 

Yritti vielä selitellä tilannetta jotenkin "taas mä halusin panna sua viel, oikeestihan mä tulin jo ajat sit". Joo just, mähän en huomaa milloin se tulee saati niitä valuvia spermoja mun jalkoja pitkin. Miks se yritti vielä kusettaa? Mahdollisia skenaarioita?

Ja joo, kysyn mieheltä kun se tulee kotiin mutta pakko avautua sitä ennen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä välttämättä sanois että se on laittanu ketää muuta kerta tuli yöks kotiin mutta ehkä jotain pienenmpää, flirttaillu tai pussaillu? Tai sit sä et vaan oo enää haluttava sen mielestä.

Vierailija
2/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^omituista jos kyse olisi mun haluttavuudesta kun lauantaina päivällä kelpasin vielä ihan hyvin :)

Luotin että avlta saisin paljon mielipiteitä mutta näemmä olin väärässä :( :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehetkään panokoneita ole. Jos ei seiso, pitää selitellä, jos ei nainen saa orkkua, pitää selitellä.

Vierailija
4/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 19:29"]

Ei miehetkään panokoneita ole. Jos ei seiso, pitää selitellä, jos ei nainen saa orkkua, pitää selitellä.

[/quote]

Joo tiedän, mutta kun noin ei ole koskaan ikinä ennen käynyt tai ollut lähelläkään niin tuntuu oudolta. ap

Vierailija
5/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy noin. Ei se mitään merkkaa. Voi pyhä jysäys

Vierailija
6/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

monelta mies tulee kottiin

Vierailija
7/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten aiot tiedustella asiaa niin että saat totuuden ulos

Vierailija
8/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän toi vähän siltä kuulostais että jotain on tapahtunut. Tosin kiitos av:n musta tuntuu nykyään melkein joka asiasta tolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä