Minkälainen on sinun näköisesi lauantai?
Kalenteri lauantaille on tyhjä. Kaikki se mikä tapahtuu tai jää tapahtumatta on vain ja ainoastaan sinun varassasi. Mitä lauantaina siis tapahtuu?
Kommentit (37)
Nyt kirkon myyjäisiin, sitten kotiin leipomaan. Siivous ja pyykkitupa.
Hyvää lauantaita.
Meillä lauantait noudattavat kaavaa, jota en ole itse valinnut.
Jos saisin valita, kävisin aamulla salilla, sitten perheen kanssa metsässä ja lopun ajan perheen kanssa kotona.
D&D sessio kaveriporukan kanssa.
Viime viikolla jäi tosi jännään kohtaan.
Aamiainen pitkän kaavan mukaan, yleensä käyn pitkällä pyöräretkellä tai vaeltamassa luonnossa. Illalla herkkuja, ehkä sauna ja jonkun sarjan katsomista.
Jossain välis kävelylle, ja illalla firman bileisiin 😎
Kiva lauantai, kuten aina. Saunaan ja sen jälkeen pizzan tekoa. Samalla radion kuuntelua ja viiniä. Illalla telkun katselua.
Aamiainen, lekottelua, salille, loppupäivä ruokien tekoa perheelle ja heidän kanssaan olemista, pitkälle kävelylle kaikki yhdessä (myös koira mukana) jos ei sada.
Ei ole mitään erityistä. Olen kotona.
Joka lauantaini on samanlainen, ollut jo 18 vuotta; aamusta lenkki, loppupäivä sängyssä makoilua.
Vierailija kirjoitti:
Sinun näköisesi, ei helevetti.
Mutta tuokin kommentti ruokkii lukijan mielikuvitusta siitä minkälainen lauantai olisi sinun seurassasi.
Vaihteeksi olen yksin koko viikonlopun.
Heti herättyäni kävin uimassa. Sitten nautin aamiaisen rauhassa lehtiä lueskellen. Nyt pähkäilen onko liian kuuma lähteä sauvalenkille vai menisikö sen sijaan kuntosalille? Laitan jotain salaattia myöhäiseksi lounaaksi tai vaihtoehtoisesti käyn golfklubilla syömässä. Illalla katson tv-sarjaa useamman jakson kylmä Marques de Riscal-valkoviinilasillinen kädessäni.
Jossain vaiheessa valmistelen talon lapseni perheen maanantaista tuloa varten; petaan sängyt, laitan turvaportit paikoilleen, haen lelut kellarista jne. Pari seuraavaa viikkoa sitten riittääkin menoa ja meininkiä ympärilläni :D.
Lauantai on viikonpäivän nimi. Ei se voi olla ihmisen näköinen.
Tässä vähitellen alan valmistautua illan lavatansseihin.
Vierailija kirjoitti:
Lauantai on viikonpäivän nimi. Ei se voi olla ihmisen näköinen.
kielipoliisi nyt on viikonloppu, avaa pullo cremantia ja riisu kielipoliisin lakki pois päästä. Hyvää viikonloppua!
En ole lauantain näköinen