Miksi homeopaattista lääkintää vastustetaan raivokkaasti?
Kristitytkin saavat olla enemmän rauhassa keskusteluissaan.
Kommentit (35)
Homeopaattinen "lääke" on käytännössä sataprosenttisesti puhdasta vettä. Kaikkihan me tiedämme, mitä vesi vaikuttaa ihmiseen.
Jos se nyt kuitenkin näyttäisi vaikuttaisi parantavasti, niin vaiva olisi parantunut muutenkin, ilman tuota "lääkitystä", tai jos voidaan vahvistaa, että "lääkitys" todellakin tehosi, niin siinä on pimeyden voimat mukana. Aivan samoin, kuin akupunktiossa ym vastaavissa.
J-P
Ei se veden muisti vielä ole mitään ihmeellistä, mutta vedellä on siis selektiivinen muisti! Se unohtaa kaikki lohet, lokinpaskat ja oksennukset jotka siinä on vuosituhansien aikana lillineet, mutta muistaa kyllä ne hölskytykset ja minimäärät jotain muita litkuja.
Mä kävin Intiassa vahingossa homeopaattilääkärillä hakemassa lääkettä FLUNSSAAN. Katoin vaan että ovessa luki lääkäri enkä hoksannu että oli tosiaan homeopaatti. Ja voi luoja, elämäni hauskin lääkärikäynti.. :D Istuin siellä puolitoista tuntia kun lääkäri kyseli lapsuudesta asti ihaan kaiken mun elämästä, mm. millainen lapsuus mulla on ollut ja millaiset suhteet mulla on mun vanhempien kans ym. flunssan kannalta olennaista. Niinku psykologilla olisi ollut.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 16:05"]
Mä kävin Intiassa vahingossa homeopaattilääkärillä hakemassa lääkettä FLUNSSAAN. Katoin vaan että ovessa luki lääkäri enkä hoksannu että oli tosiaan homeopaatti. Ja voi luoja, elämäni hauskin lääkärikäynti.. :D Istuin siellä puolitoista tuntia kun lääkäri kyseli lapsuudesta asti ihaan kaiken mun elämästä, mm. millainen lapsuus mulla on ollut ja millaiset suhteet mulla on mun vanhempien kans ym. flunssan kannalta olennaista. Niinku psykologilla olisi ollut.
[/quote]
Se oli varmaan sitä ns. holistista lääketiedettä. Ei pelkästään pyritty hoitamaan sun flunssaoireita, vaan koitettiin kartottaa, jos se minkä sä koet flunssana johtuukin jostain syvemmästä sun elämää liikuttavasta asiasta. Tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:20"]
Kiira korpeakin hoidettiin Saksassa homeopatialla. Tiesittekös?
[/quote]
Ja tämä todistaa mitä?
[/quote]
Hyvin oli hoito toiminut kun Kiira on kuulemma raskaana.
Mikä on homeopaattinen humala? - Kaadetaan pullo kossua mereen ja juodaan merivettä.
Homeopatian vastustus perustuu tietämättömyyteen ja uusien asioiden pelkoon.
Vaikka homeopatian perusteet on kehitetty 1700luvulla vaihtoehdoksi .aikana jolloin lääkäreiden hoito tappoi sairautta varmemmin
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:09"]
Kristitytkin saavat olla enemmän rauhassa keskusteluissaan.
[/quote]
Koska siinä ei ole lääkintää yhtään. Se on vaarallista jos joku jättää oikeat lääkkeet ottamatta ja turvautuu homopatiapaskaan.
Siksi.
Kristityt ovat hyväuskoisia hölmöjä jotka eivät saa hihhuloidessaan sen suurempaa vahinkoa aikaiseksi.
Jos uskot olevasi sairas, olet. Jos uskot olevasi terve, olet.
valvira se vetää tätä maata konkurssiin. Miettikää, rajattu määrä lääkäreitä. Mihin menee sh piirin rahat? Lääkäreiden palkkoihin.
syrjemmällä sama lääkäri tekee yksityistä praktiikkaa ja sitten virka lääkärini, kiristää lisää palkkaa tai lähtee no miten käy löytyyhän sitä rahaa.....
sieluttomien duuni... psykologiset testit ja motivaatio kysely opiskelemaan hakeville. Suomessa on ihan luvallista kouluttaa moraaliytomia psykopaatteja lääkäreiksi jotka sitten kollegiaalisuudessaan suojelwvat kaikenmaailman valelääkäreitä.
lääketeollisuus on maailman herruus bisnestä joten miksi homeopatia on nyt niin huonossa valossa....
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:03"]
Jos uskot olevasi sairas, olet. Jos uskot olevasi terve, olet. valvira se vetää tätä maata konkurssiin. Miettikää, rajattu määrä lääkäreitä. Mihin menee sh piirin rahat? Lääkäreiden palkkoihin. syrjemmällä sama lääkäri tekee yksityistä praktiikkaa ja sitten virka lääkärini, kiristää lisää palkkaa tai lähtee no miten käy löytyyhän sitä rahaa..... sieluttomien duuni... psykologiset testit ja motivaatio kysely opiskelemaan hakeville. Suomessa on ihan luvallista kouluttaa moraaliytomia psykopaatteja lääkäreiksi jotka sitten kollegiaalisuudessaan suojelwvat kaikenmaailman valelääkäreitä. lääketeollisuus on maailman herruus bisnestä joten miksi homeopatia on nyt niin huonossa valossa....
[/quote]
Homeopatia on paskaa ja sinä olet lääketeollisuusvihassasi kerrassaan kajahtanut.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:32"]
10:23-kampanjassa siis vedetään todella reilun kokoinen yliannos homeopaattista lääkettä ja katsotaan, kun mitään ei tapahdu.
[/quote]
:'D ... LOL ...
Ei mun lapset taida millään tavoin siihen uskoa,mutta joka kerta toiminut. :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:02"]
Ei mun lapset taida millään tavoin siihen uskoa,mutta joka kerta toiminut. :D
[/quote]
Ai että ihan nuha parantunut? No nytpä meni lääketiede kerralla uusiksi.
Miksi veden ravistelun lääketiteellistä naurettavuutta puolustetaan näin raivokkaasti ?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:47"]
Tässä tyhjentävä selitys homeopatiasta:
Randi antaa esimerkin homeopaattisesta valmisteesta, jonka "vahvuus" on 1500X, eli 1:10^1500. Tämä vastaa tilannetta, jossa yksi riisinjyvän kokoinen määrä vaikuttavaa ainetta jauhetaan ja sekoitetaan veteen, jonka tilavuus on sama kuin aurinkokunnan tilavuus (pallo, jonka keskusta on aurinko ja säde yltää Plutoon). Tästä otetaan yksi tippa ja sekoitetaan uuteen aurinkokunnan kokoiseen vesimassaan. Tämä prosessi toistetaan noin kaksi miljardia kertaa. Jos joku kuvittelee, että ottamalla tipan tällä metodilla saatavasta aineesta saavuttaa yhtään mitään, niin huhhuh.
Homeopatian ainoa hyvä puoli on, että sillä ei ole sivuvaikutuksia.
[/quote]
"It's a miracle! Take physics and bin it!
Water has memory!
And while it's memory of a long lost drop of onion juice is Infinite
It somehow forgets all the poo it's had in it!"
Tim Minchin