Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatteko kysyä jotakin 30v sinkkumieheltä?

Vierailija
09.09.2014 |

Flussassa himpessä joten aikaa on vastailla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Vierailija
2/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeänä pidät naisen ulkonäköä (keho, vartalo) kun arvioit, että haluaisitko seurustella naisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:13"]

Missä asut?

[/quote] ap- Kerrostalossa Länsi-Vantaalla

Vierailija
4/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:17"]

Kuinka tärkeänä pidät naisen ulkonäköä (keho, vartalo) kun arvioit, että haluaisitko seurustella naisen kanssa?

[/quote] ap - naisen ulkonäkö pitää olla katseen kestävä ja sen on puolet, sitten toinen puoli on luonne. Jos jompikumpi ei täsmää niin silloin ei natsaa. Haluaisin seurustella mutta ei ole oikee löytynyt.

Vierailija
5/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut että se ulkoinen kauneus on katoavaista?

Vierailija
6/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:26"]

[/quote] ap- olen ja oma komeuskin on rapistuvaa kanssa.

Vierailija
7/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kysymys, mikä ihme on katseen kestävä ulkonäkö?

Vierailija
8/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras nimitys naisen sukupuolielimelle? Lähtisitkö ratsastusvaellukselle?

Vierailija
9/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:35"]

Mikä on paras nimitys naisen sukupuolielimelle? Lähtisitkö ratsastusvaellukselle?

[/quote]

ap - Naisille puhuttaessa en varmaankin: Pippa, pillu parhaita nimityksiä. Lähen ehdottamasti ratsastusvaellukselle jos kysytään mukaan, en tosin osaa ratastaa.

Vierailija
10/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:34"]

Toinen kysymys, mikä ihme on katseen kestävä ulkonäkö?

[/quote] ap - En oikeen osaa selittää, puoleensa vetävä. Normaalipainoinen ja kauniit kasvot, rintoja pitää olla ja peppuakin. Jokainen on yksilö, joten en osaa suoraa sanoa millainen on se oikea.

Vierailija
11/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haluta

Vierailija
12/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä koit olevasi mies etkä poika enää? Mikä on mielestäsi miesten tärkein tehtävä maailmassa? Mikä olisi hyvä häämatkakohde?

Vierailija
13/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:51"]

Missä iässä koit olevasi mies etkä poika enää? Mikä on mielestäsi miesten tärkein tehtävä maailmassa? Mikä olisi hyvä häämatkakohde?

[/quote] ap -Ei sellaista tunnetta oikeen tule, mutta varmaankin 22 olisi ikä. 

Vierailija
14/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:31"]

[/quote]

Tää on totta. Olen itse pian 30v. täyttävä mies ja mustakin tuntuu, että näytän tosi paljon huonommalta nykyään kuin viisi vuotta sitten - jotenkin vähemmän elinvoimaisemmalta ja varmaankin myös vähemmän seksuaalisesti puoleensa vetävältä. Enpä yhtään ihmettele enää, että naiset stressaa ulkonäön menetyksestään, heidän kohdallaan kun sitä on perinteisesti arvotettu vielä paljon enemmän kuin meillä miehillä.

Vierailija
15/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:57"]

[/quote]

Tää on totta. Olen itse pian 30v. täyttävä mies ja mustakin tuntuu, että näytän tosi paljon huonommalta nykyään kuin viisi vuotta sitten - jotenkin vähemmän elinvoimaisemmalta ja varmaankin myös vähemmän seksuaalisesti puoleensa vetävältä. Enpä yhtään ihmettele enää, että naiset stressaa ulkonäön menetyksestään, heidän kohdallaan kun sitä on perinteisesti arvotettu vielä paljon enemmän kuin meillä miehillä.

[/quote]

Tässä on toinen 30v mies ja en voisi olla kanssasi enempää eri mieltä. Oma viehätysvoimani on noussut huomattavasti muutamassa, noin 3-4vuodessa. Syitä mitä voisin listata tähän ovat:

1) löysin oikean tavan treenata, syödä ja levätä. Olin ennen hoikka ja vähän lihaksikas, nykyään lihaksikas ja rasvaton, vartalani on oikeasti suoraan miesten uimapukumainoksesta.

2) ihoni ei ollut koskaa missään hirveän huonossa kunnossa, mutta nyt tiedän miten ja millä aineilla ihoani tulee hoitaa. Varsinkin liikunta ja hikoilu ovat ihotyypilleni pahoja ja ilman oikeaa hoitoa ihoni oireilee herkästi.

3) löysin ja tajusin oikean tavan pukeutua, mitkä mallit merkit ja värit sopivat minulle.

4) Luotin monivuotiseen parturiini ja hiusmallini uudistettiin

5) Työ ja pari lisävuotta ikää toivat itsevarmuutta

Itse en ole koskaan voinut paremmin, näyttänyt paremmalta tai ollut paremassa kunnossa :)

Vierailija
16/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut nuorena kukkakeppi, niin omasta mielestäni vasta kolmekymppisenä alkaa lihas tarttua kehoon paremmin. Itse olen nyt 36 ja ainakin peilin mukaan elämäni kunnossa.

Vierailija
17/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:17"]

Jos on ollut nuorena kukkakeppi, niin omasta mielestäni vasta kolmekymppisenä alkaa lihas tarttua kehoon paremmin. Itse olen nyt 36 ja ainakin peilin mukaan elämäni kunnossa.

[/quote]

Totta. Itselleni tapahtui siinä 25-26v paikkeilla.

16

Vierailija
18/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:09"]

[/quote]

[/quote]

Tässä on toinen 30v mies ja en voisi olla kanssasi enempää eri mieltä. Oma viehätysvoimani on noussut huomattavasti muutamassa, noin 3-4vuodessa. Syitä mitä voisin listata tähän ovat:

1) löysin oikean tavan treenata, syödä ja levätä. Olin ennen hoikka ja vähän lihaksikas, nykyään lihaksikas ja rasvaton, vartalani on oikeasti suoraan miesten uimapukumainoksesta.

2) ihoni ei ollut koskaa missään hirveän huonossa kunnossa, mutta nyt tiedän miten ja millä aineilla ihoani tulee hoitaa. Varsinkin liikunta ja hikoilu ovat ihotyypilleni pahoja ja ilman oikeaa hoitoa ihoni oireilee herkästi.

3) löysin ja tajusin oikean tavan pukeutua, mitkä mallit merkit ja värit sopivat minulle.

Itse en ole koskaan voinut paremmin, näyttänyt paremmalta tai ollut paremassa kunnossa :)

[/quote]

Jep, 25v. ja 30v. miesten ero on siinä, että jälkimmäisten joukosta erottuvat jo ne, jotka ovat löytäneet oikeat tavat pitää itsestään huolta. Onnea sulle, kuulostaa menevän hommat putkeen!

T. Kolmekymppinen elämäntaparemonttia suunnitteleva mies.

Vierailija
19/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jep, 25v. ja 30v. miesten ero on siinä, että jälkimmäisten joukosta erottuvat jo ne, jotka ovat löytäneet oikeat tavat pitää itsestään huolta. Onnea sulle, kuulostaa menevän hommat putkeen!

T. Kolmekymppinen elämäntaparemonttia suunnitteleva mies.

[/quote]

Jep, mikä parasta juuri tässä iässä naisia riittää hyvin vielä molempiin suuntiin -+10v asteikolla ilman mitään ongelmia. Living the life!

Vierailija
20/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olet viimeksi saannut?