miksi bloggaajista ei saa keskustella
Miksi kaikki bloggaajakeskustelut poistetaan? Roseshock keksustelu on ainakin kadonnut ja monta pipsaa ja siljaa.
Kommentit (8)
Miksi heistä pitäisi keskustella? Jokainen voi lukea heidän tuotoksensa ihan itse.
Koska toisen ulkonäön (ja painon), perheasioiden, raha-asiaoiden yms. arvosteleminen on törkeää. Toki keskustelu on salittua.. Mutta joku aina "pilaa" ketjut typerillä kommenteilla.
Minusta olisi mukavaa jakaa blogilinkkejä ja keskustella itseäni kiinnostavista bloggaajista, harmi että on niin tulehtunut ilmapiiri.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:34"]Koska toisen ulkonäön (ja painon), perheasioiden, raha-asiaoiden yms. arvosteleminen on törkeää. Toki keskustelu on salittua.. Mutta joku aina "pilaa" ketjut typerillä kommenteilla.
[/quote]
Bloggaaminen on ilmiönä kiinnostava, siksi keskustelua syntyy aina. Olen samaa mieltä haukkujista, täysin ala-arvosta meininkiä mutta mielestäni tietynlainen sananvapaus pitää sallia. Kyllä ne bloggaajatkin ovat yhtä sun toista mieltä blogeissaan.. Miksei lukijat sitten saisi olla?
Koska ne Pipsa keskustelut on suoranaista kiusaamista! Mä en ole koskaan lukenut ko. blogia mutta jollain on selvästi hänestä joku pakkomielle kun täällä on jatkuvasti hänestä tosi inhottavia aloituksia. En yhtään ihmettele että ne poistetaan.
Jospa keskustelisitte kohteliaasti niin ketjut säilyisivät, mutta ehei kun pitää päästä raivoamaan kuinka bloggari on ruma huora!!! Tehkää palvelus omille suosikkibloggaajillenne älkääkä mainitko niitäsanallakaan tai hyeenalauma hyökkää heti kimppuun.
Rose Shock keskustelu ainakin poistui koska ap jo otsikossaan sanoi jotain törkeää, ja monesti Pipsan keskustelut vaan menee haukkumiseksi.
Koska ainoastaan "oot ihku" jutut on sallittuja.