Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mieheni on ihan kamalan itsekäs.

Vierailija
09.09.2014 |

En tiedä, voiko itsekkyyttä ihmisessä muuttaa. Mua häiritsee se kuitenkin niin paljon, että mietin eroa melko usein. Tässä muutamia esimerkkejä hänen luonteestaan.

-odottaa, että ruoka on hänelle valmiina, kun tulee "väsyneenä" kotiin. hän ei kuitenkaan esim käy kaupassa tai jos käy niin tuo itselleen vaikkapa grillattua kanaa(yksi annos), koska hänen sattui tekemään sitä mieli. muut syövät minun ostamaani ruokaa

-siivotessani pudotin hänen kynsileikkurinsa kylppärin pesukoneen alle. keräsin muut tiputtamani tavarat, leikkuria en huomannut. kun mies tarvitsi sitä, hän tajusi sen olevan koneen alla(joka olisi helppo siirtää) hän laittoi minulle viestin, että hakisinko uuden leikkurin apteekista, koska olen pudottanut vanhan pesukoneen alle. hän ei siis vaivautunut siirtämään konetta. menin kotiin ja nostin leikkurin koneen takaa hänelle.

-meillä on takonrakennus menossa. maalaus on kallista, joten mies lupasi "tehdä sen halvemmalla". hän kertoi "palkkatoiveensa". palkka siis maksetaan hänelle yhteiseltä lainatililtä. eikä ihan halvalla suostunut tekemään.

-kotitöitä mies ei tee ollenkaan. jos kysyn, miksei tee, hän suuttuu. sanoo, ettei aio puhua enää mitään koko iltana. pahimmassa tapauksessa häipyy kokonaan, esim työpaikalleen. tulee takaisin, kun minä olen pyytänyt anteeksi(sitä että kehtaisin häntä pyytää jotain tekemään)

-kaikki miespuoleiset tuttavani hän haukkuu, esim kehitysvammaisen näköiseksi, idiooteiksi, onnettomiksi,,,

-meille on tulossa vauva. mies ilmoitti, että hän haluaa myös sitten vaikka uuden auton, koska MINÄ saan vauvan. hän ilmoitti myös, ettei aio osallistua vauvan hoitoon tai kustannuksiin. nimen hän haluaa kuitenkin saada päättää ja hänen sukunimensä on ehdoton edellytys.

tässä nyt jotain, lisääkin tulee tarvittaessa. sanokaas mielipiteitä mun KULLASTANI,,

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi, ihan kamalan hyi. Pidä itselläsi äläkä päästä tuollaista onnettomuutta kiertoon.

Vierailija
62/135 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käynyt miehesi vanhempien luona? Kun yleensä mies ettii äitinsä kaltaista naista ja toi et ottaa palkkaa siitä kun maalaa omaa taloaan voi viitata siihen et se mies käyttää sinua äitinsä korvikkeena ja "kun tekee töitä saa palkkaa" periaatteena ja veikkaan et sen mutsi on aina siivonnut poikansa huoneen eli miehen ei ole tarvinnut tehdä kuin jotain miehen töitä ulkona ja saanut siitä palkkaa. xD 

_MiTäVaRtEn

Vierailija
64/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin jos ei tekisi mieli tirvaista niin vietävästi tuota ukkoa turpaan ja nauraa vasta sitten :O Mitä sakkia täällä pyöriikään ja toiset vieä huolii ittelleen tuollaisen äijän. Herranmunsiunaajavarjele

Vierailija
65/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa mä just luin?? Onko todella vielä olemassa ihmisiä, jotka antavat läheistensä kohdella itseään noin huonosti??

Ihminen ottaa vastaan vain niin hyvää rakkautta, kuin kuvittelee ansaitsevansa. Sinun pitää nyt arvostaa sekä itseäsi että tulevaa lasta tarpeeksi vaatiaksesi parempaa. Käsi sydämellä ap, tiedät itsekin, että ansaitset tuhat kertaa parempaa.

Vierailija
66/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo piirre yleinenkin insinööreillä? Omassa insinööri-miehessäni myös itsekkyyden merkkejä, josta seuraa välillä melko koomisiakin tilanteita. Lapsia en hänen kanssaan aio hankkia, katsotaan jos löydän joskus paremman isäkandidaatin.

Vierailija
67/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalta on hyvä huudella kun merellä on hätä, mutta siis: Ei tuo ukko ihan täysillä käy, palkkaa siitä , että maalaa oman talon. Juristiin yhteyttä.

Vierailija
68/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva tarina provoksi. Vaatii hieman vielä hiomista, tsemppiä! :)

Vierailija
69/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenellekään puhunut näistä hänen piirteistään, en yksinkertaisesti kehtaa. Mun sukulaiset ja ystävät pitävät häntä ihanana ja sympaattisena miehenä. Hän osaa olla ihana. Mutta ihan viime aikoina nämä kamalat itsekkään piirteet ovat voimistuneet. En tiedä todellakaan enää, mitä pitäisi tehdä. ap

p.s. nimikirjaiset eivät ole JR :)

ap

Vierailija
70/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäämagnetismi taas toiminut, renttuhan se on ensiksi saatava, seuraavaksi havitellaan kunnollista miestä elättämään rentun kakarat!

Vierailija
71/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta oli tuo, että vauva tulee naiselle ja mies tarvii sitten auton. Oikeesti. Ei voi olla mahdollista, että nykyaikana joku ajattelee noin.

Vierailija
72/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kertomuksista mitä olen miehistä kuullut, sinun miehesi on pahin. Siis ihan kamalan hirveä.

Mikä sinua vaivaa, kun tuollaisen kanssa olet ja vielä lapsenkin hankit?

Vierailija
73/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han sanoi että mies oli aluksi melko normaali, niin mistä hän olisi voinut tietää minkälaiseen renttuun rakastuu? Ymmärrän hyvin ap:ta myös siinä suhteessa ettei hän ole kehdannut kertoa asiasta kenellekään. Minäkään en ole kehdannut mainita mieheni itsekkäistä piirteistä, jotenkin se on todella häpeällistä, kun olemme olleet vuosia yhdessä ja kaikki luulevat hänen olevan ihana mies. Jos mies olisi vaikka väkivaltainen, olisi asia selvä, mutta tällaista itsekkyyttä sitä jostain syystä katselee sormien läpi enemmän, kun sitä ei pidä niin vakavana asiana, vaikka ap:n tapauksessa mies onkin mennyt ihan äärimmäisyyksiin. Pitää seurata mihin suuntaan oma mies menee, ap:n esimerkki on varoittava. Tsemppiä tilanteeseen.

- 53 viestin kirjoittaja

Vierailija
74/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai haluaa auton kun sinä saat vauvan. Tuokin jo osoittaa, että miehesi on enemmän kuin itsekäs (toivottavasti ei ole aviomiehesi). Olen useasti lukenut lehdistä naisten kertomuksia ns. perhehelvetissä elämisestä.  Uskoisin, että tuonkaltainen henkinen kiusaaminen/pahoinpitely tulee vain lisääntymään vuosien myötä. Suhteenne on näköjään edennyt jo aika pitkälle, taloa rakennatte ja vauva tulossa. Meinaatko todella jäädä kiusattavaksi. Onko sulla yhtään aikaisempaa mieskokemusta, siis oikean MIEHEN kanssa, joka osaa kohdella kumppaniaan ihmisenä kauniisti>lempeästi>lämpimästi, halaa ja pusuttaa kun tulee töistä kotiin. Odotat hänen näkemistään ilolla, etkä pelonsekaisin tuntein -mistähän se nyt taas saa aiheen v.....luun-.

Vierailija
75/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:41"]En ole kenellekään puhunut näistä hänen piirteistään, en yksinkertaisesti kehtaa. Mun sukulaiset ja ystävät pitävät häntä ihanana ja sympaattisena miehenä. Hän osaa olla ihana. Mutta ihan viime aikoina nämä kamalat itsekkään piirteet ovat voimistuneet. En tiedä todellakaan enää, mitä pitäisi tehdä. ap

p.s. nimikirjaiset eivät ole JR :)

ap
[/quote]

Kauanko olitte ehtineet olla yhdessä, ennen raskautta ja talon rakentamista?

Vierailija
76/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella ikävässä tilanteessa ja niin on ollut  moni muukin. Äidit passaa poikansa pilalle ja heistä tulee itsekkäitä aviomiehiä. Muut luulee että vaimo on hankala kun mies osaa esittää niin hyvin. 

Vierailija
77/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs on yksi sanavaihtoehto. Kusipää on toinen.

Vierailija
78/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun talonne on valmis, eroa miehestä. Talo myyntiin, tappiot tasan, lapsen kanssa lähdet omalle polulle. Älä jää kärsimään tuollaiseen liittoon!

Vierailija
79/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan luonnehäiriöiseltä narsistilta. Ei tule olemaan onnellista elämää kyseisen herran kanssa. Lopulta uuvut ja masennut...tee viisaasti ja eroa vielä kun kykenet ja pysyt järjissäsi;

Vierailija
80/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kamat kasaa ja soronoo tuolle kuspäälle. Voitko muuttaa hetkeksi vanhempiesi luokse. Ja yksinhuoltajuus sinulle. Se on helppo saada kun asutte erillään jo ennen lapsen syntymää. Ja sinun nimi lapselle. Hitto mikä kyrpä!