Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mieheni on ihan kamalan itsekäs.

Vierailija
09.09.2014 |

En tiedä, voiko itsekkyyttä ihmisessä muuttaa. Mua häiritsee se kuitenkin niin paljon, että mietin eroa melko usein. Tässä muutamia esimerkkejä hänen luonteestaan.

-odottaa, että ruoka on hänelle valmiina, kun tulee "väsyneenä" kotiin. hän ei kuitenkaan esim käy kaupassa tai jos käy niin tuo itselleen vaikkapa grillattua kanaa(yksi annos), koska hänen sattui tekemään sitä mieli. muut syövät minun ostamaani ruokaa

-siivotessani pudotin hänen kynsileikkurinsa kylppärin pesukoneen alle. keräsin muut tiputtamani tavarat, leikkuria en huomannut. kun mies tarvitsi sitä, hän tajusi sen olevan koneen alla(joka olisi helppo siirtää) hän laittoi minulle viestin, että hakisinko uuden leikkurin apteekista, koska olen pudottanut vanhan pesukoneen alle. hän ei siis vaivautunut siirtämään konetta. menin kotiin ja nostin leikkurin koneen takaa hänelle.

-meillä on takonrakennus menossa. maalaus on kallista, joten mies lupasi "tehdä sen halvemmalla". hän kertoi "palkkatoiveensa". palkka siis maksetaan hänelle yhteiseltä lainatililtä. eikä ihan halvalla suostunut tekemään.

-kotitöitä mies ei tee ollenkaan. jos kysyn, miksei tee, hän suuttuu. sanoo, ettei aio puhua enää mitään koko iltana. pahimmassa tapauksessa häipyy kokonaan, esim työpaikalleen. tulee takaisin, kun minä olen pyytänyt anteeksi(sitä että kehtaisin häntä pyytää jotain tekemään)

-kaikki miespuoleiset tuttavani hän haukkuu, esim kehitysvammaisen näköiseksi, idiooteiksi, onnettomiksi,,,

-meille on tulossa vauva. mies ilmoitti, että hän haluaa myös sitten vaikka uuden auton, koska MINÄ saan vauvan. hän ilmoitti myös, ettei aio osallistua vauvan hoitoon tai kustannuksiin. nimen hän haluaa kuitenkin saada päättää ja hänen sukunimensä on ehdoton edellytys.

tässä nyt jotain, lisääkin tulee tarvittaessa. sanokaas mielipiteitä mun KULLASTANI,,

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
122/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaan vuoden asuttu yhdessä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi koulutukseltaan insinööri?

Vierailija
124/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:05"]

[/quote]

Miten te tapasitte?

Vierailija
125/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä tavattiin. Ap

Vierailija
126/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG. Kuulostaa oikeesti tosi hirveelle. Lähde vielä, kun voit :(

Vierailija
127/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiskö mies jonnekin juttelemaan? Oletko kertonut mille susta hänen käytöksensä tuntuu? Miten hän reagoi? Vai oliko niin, ettet uskalla puhua hänelle tunteistasi.

Luulen että hänen käytöksensä vaan pahenee, jollet tee mitään. Sairaaksi miestä on muutaman teon perusteella mielestäni mahdoton leimata, mutta ainakin hänellä on joitain solmuja teidän tilanteenne ja itsensä suhteen.

Vierailija
128/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:05"]

[/quote]

Ja nyt jo rakennatte yhteistä taloa.. No onnea vaan, toivottavasti suhteenne kestää, tällä hetkellä on meinaa omakotitalojen myynti aika hiljasta.. ellei jopa aivan pysähtynyt. 

Vierailija
129/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut ja antanut palautetta joka kerta, kun mies käyttäytyy itsekkäästi. Joskus on ainakin ymmärtävinään, joskus suuttuu ja mököttää. Ap

Vierailija
130/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..♥..

Vierailija
131/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hyvältä kuulosta, jollei mies pohjimmiltaan hyväksy lapsiasi osaksi hänenkin perhettään, vauvan syntymä voi jopa pahentaa tilannetta.

Vierailija
132/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea muita viestejä. Mutta miehesi vaikuttaa identtisen kusipäiseltä oman mieheni kanssa. Ohjeeni olisi ollut, että älä perusta perhettä hänen kanssaan. Minä hölmö tein niin ja vielä kaksi lasta. Mies täysin empatiakyvytön itsekäs alkoholiinmenevä paska. Omat opintoni olleet vuosia jäissä koska mies ei voi olla lastensa kanssa eikä maksaa päivähoitoa. Nyt teen tutkintoni valmiiksi vanhempieni avulla ja bye bye kusipää!

Vierailija
133/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaa ensin selustasi (raha-asiat, turvapaikka) ja eroa sitten :)

Vierailija
134/135 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi AP?

Vierailija
135/135 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂