Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mieheni on ihan kamalan itsekäs.

Vierailija
09.09.2014 |

En tiedä, voiko itsekkyyttä ihmisessä muuttaa. Mua häiritsee se kuitenkin niin paljon, että mietin eroa melko usein. Tässä muutamia esimerkkejä hänen luonteestaan.

-odottaa, että ruoka on hänelle valmiina, kun tulee "väsyneenä" kotiin. hän ei kuitenkaan esim käy kaupassa tai jos käy niin tuo itselleen vaikkapa grillattua kanaa(yksi annos), koska hänen sattui tekemään sitä mieli. muut syövät minun ostamaani ruokaa

-siivotessani pudotin hänen kynsileikkurinsa kylppärin pesukoneen alle. keräsin muut tiputtamani tavarat, leikkuria en huomannut. kun mies tarvitsi sitä, hän tajusi sen olevan koneen alla(joka olisi helppo siirtää) hän laittoi minulle viestin, että hakisinko uuden leikkurin apteekista, koska olen pudottanut vanhan pesukoneen alle. hän ei siis vaivautunut siirtämään konetta. menin kotiin ja nostin leikkurin koneen takaa hänelle.

-meillä on takonrakennus menossa. maalaus on kallista, joten mies lupasi "tehdä sen halvemmalla". hän kertoi "palkkatoiveensa". palkka siis maksetaan hänelle yhteiseltä lainatililtä. eikä ihan halvalla suostunut tekemään.

-kotitöitä mies ei tee ollenkaan. jos kysyn, miksei tee, hän suuttuu. sanoo, ettei aio puhua enää mitään koko iltana. pahimmassa tapauksessa häipyy kokonaan, esim työpaikalleen. tulee takaisin, kun minä olen pyytänyt anteeksi(sitä että kehtaisin häntä pyytää jotain tekemään)

-kaikki miespuoleiset tuttavani hän haukkuu, esim kehitysvammaisen näköiseksi, idiooteiksi, onnettomiksi,,,

-meille on tulossa vauva. mies ilmoitti, että hän haluaa myös sitten vaikka uuden auton, koska MINÄ saan vauvan. hän ilmoitti myös, ettei aio osallistua vauvan hoitoon tai kustannuksiin. nimen hän haluaa kuitenkin saada päättää ja hänen sukunimensä on ehdoton edellytys.

tässä nyt jotain, lisääkin tulee tarvittaessa. sanokaas mielipiteitä mun KULLASTANI,,

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 vastaa, JR

Vierailija
42/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vielä uudelleen aloituksesi ja kiukku nousi. Lapsen kannalta teidän parisuhteenne on kaikkea muuta kuin terve kasvuympäristö. Jos jollain on noin järkyttävän paljon p*ssaa päässä, veikkaisin että häntä on täysin mahdotonta muuttaa miksikään muuksi. Sinulla tulee olemaan aika surullinen loppuelämä hänen kanssaan, jos päätät jäädä parisuhteeseen.

Ja palkan maksaminen itselle lainarahoista on laitonta, sen lisäksi että se on täysin uskomatonta.

Suosittelisin vielä näyttämään tämän ketjun miehellesi, jotta hän saisi edes hiukan suhteellisuudentajua sen suhteen kuinka sairaita ja outoja nuo hänen toimintatapansa ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika!

Vierailija
44/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jump

Vierailija
45/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti provo. Aivan sairasta jos totta.

Vierailija
46/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:29"]

Mies on kieltämättä ihan komea. Alku oli ihanaa. Ennenkuin muutimme yhteen, mies tarjosi usein ravintolassa, toi kukkia tai jotain muuta kivaa. Vuorotellen ostimme ruokaostokset. Ei tullut mieleensään, että pahimmillaan hän on aivan kamala.

Nykyäänkin hän on kyllä ihana,, hyvinä hetkinään. Tuntuu, että raha tekee hänestä itsekkään. Hän yrittää selviytyä, eikä silloin osaa ajatella ketään muuta. Tai no kotityöt,, ei hän niitä kyllä ole tehnyt oikein ollenkaan.

En tiedä, onko mitään toivoa. Olen puhunut hänelle näistä asioista. Se ei tehoa häneen, jos jätän ostamatta hänelle. Korostaa vaan hänen itsekkyyttään. Eli jos ostan itselleni jotain herkkuja, hän hakee itselleen jotain "parempaa". Siinä ajaudutaan vaan siihen, että molemmille omat hyllyt jääkaappiin, enkä sitäkään halua. ap

[/quote]

No se vaan kertoo siitä että niillä on ollut sisarusten (jos on sisaruksia) kanssa aina kinaa ja aina on saatava parempaa mitä muilla "sama pätee kavereihin". Tai on jäänyt vähemmälle kuin muut ja on nyt katkera siitä ja haluaa pempaa kuin muut. Esim. tunnen veljekset joilla on molemmilla tyttöystävät. Toinen osti mersun "sut uuden" Niin ei mennyt pitkään kun toisellakin oli sellainen uudempi ja kalliimpi :D No saa nähä kun toiselle on tulossa lapsi et rupeeko toinenkin hankkimaan lasta xD  

Ja toinen asia jos se on vasta myöhemmin muuttunut niin kannattaa kuulustella ettei miehelläsi vaan ole tressiä "töistä tai liian äkillisestä muutoksesta mm. muutto yhteen tai siitä et teille tulee lapsi" tai piilomasennusta, joka ei näy kovin hyvin mutta oireilee akressiona tai mielialan muuttumisella.

- MiTäVaRtEn

Vierailija
47/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kääntää sivua

Vierailija
48/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on siis halunnut lapsen, vaikka mies pitää lasta vain äidin leluna. Kivasti pelaa teillä kommunikaatio.

Mies on dorka, ap samoin. Hyvin teillä menee.

Vierailija
49/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa.. :( Saanko kysyä, miksi etenitte noin nopeasti?

Vierailija
51/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan laskettuun aikaan? Entäs talon valmistumiseen? Tsemppiä, suosittelen että haet keskusteluapua ainakin itsellesi jo nyt, parempi tietysti jos mies tulee mukaan.

Vierailija
52/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa.. :( Saanko kysyä, miksi etenitte noin nopeasti?

En osaa sanoa. Tuntui vaan oikealta edetä. ap

Vierailija
53/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun kannattaisi lähteä nyt... Helpompaa kuin lapsen syntymän jälkeen.

Vierailija
54/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:32"]

Mun mielestä sun kannattaisi lähteä nyt... Helpompaa kuin lapsen syntymän jälkeen.

[/quote]

Samaa mieltä.

Vierailija
55/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla jotenkin jälkeenjäänyt.

Vierailija
56/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehdä, ap..?

Vierailija
57/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuuko mies vain itseään ja tekemisiää.? Eli ihan narsistiset piirteet ilmassa...muuksi ei muutu päinvastoin lähde nyt se vielä helppoa mun täti onnaimisissa narsistinkanssa nyt vasta eroaa.. onneks nyt sekin sai kaikki tehdä aina yksin.. ukko sen kerran kun vähän siivosi niin heitti kaikki lastensa lelut roskiin, kesken leikkien sieltä jouduttiin käymään kaivelemassa ne=( mm.

Vierailija
58/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelle ollut enne parisuhteita / asunut yhdessä? Toivoisin ettei vaan osaa/tajua, mutta pahalta kuulostaa. Kaikkien lasten puolesta.

Vierailija
59/135 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea vääntö yhdestä provosta.

Vierailija
60/135 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyviä puolia miehessä on? Mitä ovat hyvät hetket? 

Pahalta kyllä kuulostaa... kyllä nuo ovat niin perustavanlaatuisia asioita, etten oikein korjaamiseen usko.