Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mieheni on ihan kamalan itsekäs.

Vierailija
09.09.2014 |

En tiedä, voiko itsekkyyttä ihmisessä muuttaa. Mua häiritsee se kuitenkin niin paljon, että mietin eroa melko usein. Tässä muutamia esimerkkejä hänen luonteestaan.

-odottaa, että ruoka on hänelle valmiina, kun tulee "väsyneenä" kotiin. hän ei kuitenkaan esim käy kaupassa tai jos käy niin tuo itselleen vaikkapa grillattua kanaa(yksi annos), koska hänen sattui tekemään sitä mieli. muut syövät minun ostamaani ruokaa

-siivotessani pudotin hänen kynsileikkurinsa kylppärin pesukoneen alle. keräsin muut tiputtamani tavarat, leikkuria en huomannut. kun mies tarvitsi sitä, hän tajusi sen olevan koneen alla(joka olisi helppo siirtää) hän laittoi minulle viestin, että hakisinko uuden leikkurin apteekista, koska olen pudottanut vanhan pesukoneen alle. hän ei siis vaivautunut siirtämään konetta. menin kotiin ja nostin leikkurin koneen takaa hänelle.

-meillä on takonrakennus menossa. maalaus on kallista, joten mies lupasi "tehdä sen halvemmalla". hän kertoi "palkkatoiveensa". palkka siis maksetaan hänelle yhteiseltä lainatililtä. eikä ihan halvalla suostunut tekemään.

-kotitöitä mies ei tee ollenkaan. jos kysyn, miksei tee, hän suuttuu. sanoo, ettei aio puhua enää mitään koko iltana. pahimmassa tapauksessa häipyy kokonaan, esim työpaikalleen. tulee takaisin, kun minä olen pyytänyt anteeksi(sitä että kehtaisin häntä pyytää jotain tekemään)

-kaikki miespuoleiset tuttavani hän haukkuu, esim kehitysvammaisen näköiseksi, idiooteiksi, onnettomiksi,,,

-meille on tulossa vauva. mies ilmoitti, että hän haluaa myös sitten vaikka uuden auton, koska MINÄ saan vauvan. hän ilmoitti myös, ettei aio osallistua vauvan hoitoon tai kustannuksiin. nimen hän haluaa kuitenkin saada päättää ja hänen sukunimensä on ehdoton edellytys.

tässä nyt jotain, lisääkin tulee tarvittaessa. sanokaas mielipiteitä mun KULLASTANI,,

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko aivokasvain voi aiheuttaa tommosta??

Vierailija
22/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee PALKKAKUITTI miehesi lainarahoista saadusta palkasta! Voit käyttää tätä todisteena avioerossa. Kenen nimissä talo on? Joka tapauksessa Sinulle kuuluu puolet talosta! Et todellakaan usko sanaakaan mitä mies yrittää sinulle valehdella, vaan pyydät vaikka ilmaista lakiapua jostain. Kun ette ole enää lapsen isän kanssa yhdessä, niin sinun onneksesi hänen on PAKKO MAKSAA elatusmaksuja. :) Paitsi jos hän saa vaatii huoltajuudeen itselleen ja myös saa sen... Mutta jos ette ole naimisissa, hänen on myös ihan pakko suostua isyystestiin, jos ilmoitat lastenvalvojalle hänet isäksi. Avioliitossa hänet merkitään automaattisesti isäksi. Eli hänellä ei ole mitään pakokeinoa elatusmaksuista, jos ette ole enää yhdessä. :) Paitsi jos hän vaatii lapsen itselleen... Pidä puolesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan omalta isoisältäni. Mummu kertoi, että kun he tapasivat pappani vaikutti mukavalta ja kiltiltä insinöörimieheltä. Saivat lapsia ja pappani kävi suht. hyväpalkkaisessa työssä. Ei antanut koskaan rahaa perheelleen vaan pelasi kaikki. Yritti viedä mummunikin tienaamat rahat ennen kuin mummu tajusi avata oman tilin. Kaiken tämän päälle oli itsekäs ja aika ikävä tyyppi, joka ei nähnyt omassa toiminnassaan mitään väärää. Ei koskaan osallistunut kotihommiin tai auttanut lapsia esim. läksyjen kanssa vaikka mummo joutui tekemään yövuoroja sairaanhoitajana.

Onneksi mummu teki niinkin radikaalin vedon ja otti avioeron. Tänä päivänä pappani säälittää todella. Elää yksin paskaisessa asunnossaan ja totoaa kaikki rahansa. Olen yrittänyt pitää yhteyttä mutta minultakin haluaisi vain lainata rahaa eikä muuta.

Sinulle ap sanoisin että miehesi tuskin tulee muuttumaan. Vaikka sinä tekisit kaikkesi niin se ei riitä. Eroa mieluummin pian ja jatka elämääsi. Oma mummuni yritti kestää onnetonta liittoa liian pitkään ja katkeroitui. Älä sinä tee samaa virhettä.

Vierailija
24/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ole mitään mahdollisuutta saada erotilanteessa vastasyntynyttä vauvaa itselleen, jos äiti ei ole psykopaattinarkki. Myöhemmin huoltajuus jää äidille, koska se on lapsen etu, koska lapsi on asunut äitinsä kanssa syntymästään lähtien.

Vierailija
25/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:55"]

Ei miehellä ole mitään mahdollisuutta saada erotilanteessa vastasyntynyttä vauvaa itselleen, jos äiti ei ole psykopaattinarkki. Myöhemmin huoltajuus jää äidille, koska se on lapsen etu, koska lapsi on asunut äitinsä kanssa syntymästään lähtien.

[/quote]

Jos mies asennoituu vauvan tuloon niin että se tulee naiselle ja itse haluaa auton, ei hän varmasti tule haluamaan lasta luokseen vaivoiksi jos ero tulee. Oma eksäni uhkaili vievänsä lapset jos otan hänestä eron, mutta eron jälkeen ei jaksaisi viettää lasten kanssa aikaa kuin muutaman tunnin kerrallaan päivisin.

Vierailija
27/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IMHO: Pärjäät paremmin yksin vauvan kanssa kuin tuon kanssa. 1 passattava vähemmän.

Vierailija
28/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mies ei tule myöntämään mitään, koska joutuisi menemään itseensä, ja noilla ihmisillä se on viimeinen paikka, jonne haluavat mennä. Kuka nyt haluaa myöntää olevansa itsekäs idiootti? Sitä totuttaa pakoillaan vaikka maailman ääriin. Tuo tulee pahenemaan.

Ajattele lastasi. Tuollainen isä saattaa hajottaa hänen itsetuntonsa loppuiäksi. Et kai halua lapsellesi jatkuvaa pahaa oloa, joka saattaa kestää kuolemaan asti? Et kai halua, että lapsestasi tulisi samanlainen kuin miehestäsi?

Vierailija
29/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:55"]Ei miehellä ole mitään mahdollisuutta saada erotilanteessa vastasyntynyttä vauvaa itselleen, jos äiti ei ole psykopaattinarkki. Myöhemmin huoltajuus jää äidille, koska se on lapsen etu, koska lapsi on asunut äitinsä kanssa syntymästään lähtien.
[/quote]

Paitsi jos mies saa kostonhimoissaan mustamaalattua naisen "vaikutusvaltaisten ystäviensä" avulla, valitetettavasti.

Vierailija
30/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:15"]

Ap, mies ei tule myöntämään mitään, koska joutuisi menemään itseensä, ja noilla ihmisillä se on viimeinen paikka, jonne haluavat mennä. Kuka nyt haluaa myöntää olevansa itsekäs idiootti? Sitä totuttaa pakoillaan vaikka maailman ääriin. Tuo tulee pahenemaan.

Ajattele lastasi. Tuollainen isä saattaa hajottaa hänen itsetuntonsa loppuiäksi. Et kai halua lapsellesi jatkuvaa pahaa oloa, joka saattaa kestää kuolemaan asti? Et kai halua, että lapsestasi tulisi samanlainen kuin miehestäsi?

[/quote]

Nimenomaan, ajattele lastasi! Ei meno tosta ainakaan paremmaksi muutu, luonnevikainen mies.

Ei raha saa mennä lapsen hyvinvoinnin edelle. Laina & talo vs. lapsi. Kumpi voittaa?

Vierailija
31/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:15"]

[/quote]

Nimenomaan, ajattele lastasi! Ei meno tosta ainakaan paremmaksi muutu, luonnevikainen mies.

Ei raha saa mennä lapsen hyvinvoinnin edelle. Laina & talo vs. lapsi. Kumpi voittaa?

[/quote]

Aivan. Mikä on ihmisen mielenterveyden hinta? Oletko ap pätevä hinnoittelemaan lapsesi hyvinvoinnin?

Vierailija
32/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä sun miehes äiti ja ajattelitko, että kauankin jaksat tota?

Vierailija
33/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sivu

Vierailija
34/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jos häntä voi siten nimittää, ei ainkaan ole ymmärtänyt parisuhteen merkitystä. Miksi olet lähtenyt äitin kulta pojun matkaan, joka odottaa, että hän saa kaiken ja häntä kyllä palvellaan?

Mitäpä, jos tekisit niin, että maalsiit itse ja siirtäisit rahat tilillesi.

Vierailija
35/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:40"]Mies, jos häntä voi siten nimittää, ei ainkaan ole ymmärtänyt parisuhteen merkitystä. Miksi olet lähtenyt äitin kulta pojun matkaan, joka odottaa, että hän saa kaiken ja häntä kyllä palvellaan?

Mitäpä, jos tekisit niin, että maalsiit itse ja siirtäisit rahat tilillesi.
[/quote]

Varmaan se mies olisi räjähtänyt jos nainen olisi maalannut ja ottanut palkan itselleen :D

Vierailija
36/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jaksat tommoinen.?!

Vierailija
37/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi laskuttaa maalaushommista niin laitapa sinäkin kotityöhinnasto!

Vierailija
38/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletko kenties mun exän kanssa?

Vierailija
39/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffaillessa kannattaa olla tosi varovainen. Jos mies ei halua silloin tarjota mitään, hän on pihi paskiainen ja huonoa puolisomateriaalia, koska haluaa aina seistä sinun varpaillasi.

Mutta jos mies on huolellisen ohjelmallinen tarjoamaan koko ajan ja tuo ne kukkasetkin. Niin sopii miettiä, onko se sijoitustoimintaa, ja lopulta sijoittaja on niin läpikäyvästi itsekeskeinen, ettei tavallinen itaruus ole lainkaan verrattavissa. Siinä sentään pidetään kiinni omastaan, mutta tällaiset yksilöt pitävät kiinni muidenkin omasta.

Vierailija
40/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletko kenties mun exän kanssa?

Sanos nimikirjaimet