Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mieheni on ihan kamalan itsekäs.

Vierailija
09.09.2014 |

En tiedä, voiko itsekkyyttä ihmisessä muuttaa. Mua häiritsee se kuitenkin niin paljon, että mietin eroa melko usein. Tässä muutamia esimerkkejä hänen luonteestaan.

-odottaa, että ruoka on hänelle valmiina, kun tulee "väsyneenä" kotiin. hän ei kuitenkaan esim käy kaupassa tai jos käy niin tuo itselleen vaikkapa grillattua kanaa(yksi annos), koska hänen sattui tekemään sitä mieli. muut syövät minun ostamaani ruokaa

-siivotessani pudotin hänen kynsileikkurinsa kylppärin pesukoneen alle. keräsin muut tiputtamani tavarat, leikkuria en huomannut. kun mies tarvitsi sitä, hän tajusi sen olevan koneen alla(joka olisi helppo siirtää) hän laittoi minulle viestin, että hakisinko uuden leikkurin apteekista, koska olen pudottanut vanhan pesukoneen alle. hän ei siis vaivautunut siirtämään konetta. menin kotiin ja nostin leikkurin koneen takaa hänelle.

-meillä on takonrakennus menossa. maalaus on kallista, joten mies lupasi "tehdä sen halvemmalla". hän kertoi "palkkatoiveensa". palkka siis maksetaan hänelle yhteiseltä lainatililtä. eikä ihan halvalla suostunut tekemään.

-kotitöitä mies ei tee ollenkaan. jos kysyn, miksei tee, hän suuttuu. sanoo, ettei aio puhua enää mitään koko iltana. pahimmassa tapauksessa häipyy kokonaan, esim työpaikalleen. tulee takaisin, kun minä olen pyytänyt anteeksi(sitä että kehtaisin häntä pyytää jotain tekemään)

-kaikki miespuoleiset tuttavani hän haukkuu, esim kehitysvammaisen näköiseksi, idiooteiksi, onnettomiksi,,,

-meille on tulossa vauva. mies ilmoitti, että hän haluaa myös sitten vaikka uuden auton, koska MINÄ saan vauvan. hän ilmoitti myös, ettei aio osallistua vauvan hoitoon tai kustannuksiin. nimen hän haluaa kuitenkin saada päättää ja hänen sukunimensä on ehdoton edellytys.

tässä nyt jotain, lisääkin tulee tarvittaessa. sanokaas mielipiteitä mun KULLASTANI,,

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kamalaa kuin tuo käytös onkin, mulle tulee mieleen, että miestä pelottaa tuleva tai on ehkä jopa tullut osittain toisiin aatoksiin. Onhan tuossa aika isoja muutoksia lapsettomalle miehelle lyhyelle aikaa. Tai sitten hän kokee että olet jotenkin hänelle valmiiksi velkaa kun on "ottanut koko paketin",  eli sinut on lapset. Siitä voikin sitten tulla isompia ongelmia myöhemmin.

Miehellä ei siis ilmeisesti ole lapsia ennestään? Miten tutustuitte? Oliko teillä alkuun suurikin huuma, joka vois olla nyt haihtumassa?

Vierailija
102/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole ns sopiva aika erota. Mutta mitä ilmeisemmin sinun tapauksessasi mitä pikemmin sen parempi! Olet huono esimerkki lapsillesi kun alistut tuollaiseen.

Älä nyt todellakaan näytä miehelle mitään viestiketjuja (kuten joku ehdotti). Sellaisen ehdottajalla tuskin on kokemusta luonnehäiriöisestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:20"]

Mä olen taas välillä miettinyt, että sillä on vaan niin huono itsetunto, että heikkoina hetkinä muuttuu aivan hirveäksi. Narsisti mies ei ole, mielumminkin vaillejäänyt jostain ja kokee, että joutuu kokoajan pitämään puoliaan. Kyllä mies halaa ja hyvät hetket on ihania. Nämäikävät  piirteet näkyvät nyt aiempaa enemmän ja häivähdykisä on tietty ollut näkyvissä kaiken aikaa.

Oltiin noin 1.5 vuotta yhdessä ennen talon rakentamista ja raskautta eli ei kovin kauaa. Tässä on vielä se, että minä olen laittanut kaikki omat säästöni yhteiseen taloon. Paperi on kyllä tehty, että jos ero tulee ja talo menee myyntiin, saan omani pois. En haluaisi vielä luovuttaa. ap

[/quote] Kyllä narsistikin halata osaa, ja narsistiin rakastuneet sanovat, että hyvät hetket ovat olleet todella ihania. Jos olette noin vähän aikaa olleet yhdessä, ja jo nyt mies on tuollainen, huonolta näyttää.

En yhäkään ymmärrä, miksi ihmeessä suostut tuollaiseen? 

[/quote]

Niimpä, sillä eihän narsisti saisi pidettyä uhriaan ellei välillä ole "hellä ja ihana". Se kuuluu siihen näytelmään.

Vierailija
104/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on pahasti päästään sairas eikä tule muuttumaan. Se, että näytteli aivan muuta suhteen alussa ja nyt kun olet "nalkissa" (lainojen, talon ja vauvan tulon kanssa) alkaa kamalan itsekkäät piirteet näkymään kuulostaa narsistilta. Joka tapauksessa sairas, ja kehotan eroamaan ASAP. Syö sinun energiaansa koko ajan. Jätä ihmeessä äläkä jää odottelemaan ihmettä. Tilanteesi on vaikea, mutta en näe mitään muuta ratkaisua kuin ero, kaikkien kannalta paras.

Vierailija
105/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide? Mun mielipide näyttää w, t ja f- kirjaimen muotoiselta. Mikä teitä pitää yhdessä?

Toi kynsileikkurihomma oli sellainen, että olisin laittanut miehelle vastauksen "sitä saat odottaa", ja katsonut kauan menee että se löytyy itsellään sieltä pesukoneen alta. Ei jumankauta mikä urpo.

Vierailija
106/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Montako lasta sinulla on? Kiinnostaa koska itselläni on kolme, ja lapseton mies. Tähän asti on mennyt hyvin muttei vielä asuta yhdessä.

Vierailija
107/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin miehenä voisin todeta ettei tuo sinun kuvailema itsekäs ääliö mikään mies ole, pelkkä omaa egoaan pönkittävä äidin kaltoin kohtelema pikkupoika. Eroa niin pian kuin voit. Noista tyypeistä on vaikea päästä myöhemmin eroon. 

Vierailija
108/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi p*rse. Jos tää on totta, niin tässä kivasti turmellaan ainakin kolmen pienen ihmisen elämä (riippuen montako lasta ap:lla ennestään on).
Nimimerkillä kahjon isäpuolen huushollissa asunut, ja äitinikin varmaan olisi sitä mieltä, että mies oli lasten silmissä mukava. Ja ei mun isäpuoli minunkaan silmissäni noin sekaisin ollut, kuin ap.n aloitusviestistä ilmenee. Riitti kuitenkin siihen, että kolmesta lapsipuolesta kaksi on täysin sekaisin vieläkin.

Vierailija
109/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko olette melkein kaikki sitä mieltä, ettei ole toivoa? Vinkkejä saa antaa myös siihen, miten hänestä saisi täyspäisen.
niin mulla on myös kolme lasta ennestään ja ollaan reilu 30v. Ap

Vierailija
110/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:29"]Mies on kieltämättä ihan komea. Alku oli ihanaa. Ennenkuin muutimme yhteen, mies tarjosi usein ravintolassa, toi kukkia tai jotain muuta kivaa. Vuorotellen ostimme ruokaostokset. Ei tullut mieleensään, että pahimmillaan hän on aivan kamala.

Nykyäänkin hän on kyllä ihana,, hyvinä hetkinään. Tuntuu, että raha tekee hänestä itsekkään. Hän yrittää selviytyä, eikä silloin osaa ajatella ketään muuta. Tai no kotityöt,, ei hän niitä kyllä ole tehnyt oikein ollenkaan.

En tiedä, onko mitään toivoa. Olen puhunut hänelle näistä asioista. Se ei tehoa häneen, jos jätän ostamatta hänelle. Korostaa vaan hänen itsekkyyttään. Eli jos ostan itselleni jotain herkkuja, hän hakee itselleen jotain "parempaa". Siinä ajaudutaan vaan siihen, että molemmille omat hyllyt jääkaappiin, enkä sitäkään halua. ap
[/quote]

Kaiken saa anteeksi kunhan on ihan komea. On nähty vierestä monta kertaa ja kuultu kymmeniä kertoja useamman naisen suusta. Samat akat ihmettelee miksi olen yhä sinkku ja sen "ihanan komistuksenkin" laitoin "liian äkkiä" kiertoon. No minä en ole kuten he tai AP ja alennu paskarätiksi kunhan vaan on komeaa katsella. T.n35 PS. Onnea vauvalle, hän tulee sitä tarvitsemaan vanhempansa tietäen.

Vierailija
111/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:57"]"-odottaa, että ruoka on hänelle valmiina, kun tulee "väsyneenä" kotiin. hän ei kuitenkaan esim käy kaupassa tai jos käy niin tuo itselleen vaikkapa grillattua kanaa(yksi annos), koska hänen sattui tekemään sitä mieli. muut syövät minun ostamaani ruokaa"

Siis ketä nää muut on??? Ketä MUITA teillä asuu? Käsitin, että eka lapsi tulossa...

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:50"]
"-odottaa, että ruoka on hänelle valmiina, kun tulee "väsyneenä" kotiin. hän ei kuitenkaan esim käy kaupassa tai jos käy niin tuo itselleen vaikkapa grillattua kanaa(yksi annos), koska hänen sattui tekemään sitä mieli. muut syövät minun ostamaani ruokaa"

Siis ketä nää muut on??? Ketä MUITA teillä asuu? Käsitin, että eka lapsi tulossa...

[/quote]

Minulla on lapsia edellisestä liitosta. ap
 [/quote]

NO HUHU! ON SE SUN KOMIA VAAN NIIN KOMIA.

Vierailija
112/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt mikään komeus paina, vaan Se, että en pysty lähteä, kun talo on kesken. On siis pakko odottaa. Toivon, että muutosta tapahtuisi. Jos ei tapahdu, niin mun täytyy lähteä. Ap

Vierailija
113/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:03"]

Siis oikeastiko olette melkein kaikki sitä mieltä, ettei ole toivoa? Vinkkejä saa antaa myös siihen, miten hänestä saisi täyspäisen. niin mulla on myös kolme lasta ennestään ja ollaan reilu 30v. Ap

[/quote]

Siis raha tai muut investoinnithan tuossa nousee teemaksi. Ostaa ruokaa vain itselleen, ei sun lapsille. Haluaa että hänelle kompensoidaan teidän yhteiseen taloonne tehtävistä töistä. Ei siis koe teidän perhettä yksikkönä, tai että hänen pitäisi kärsiä yhtään taloudellsesti sinun lastesi hyvinvoinnista. Ei hyvä.

Miten teidän suhteenne siis alkoi? Siitä mielestäni riippuu myös, onko toivoa.

Vierailija
114/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, itsearvostuksesi ei ole kohdillaan. Arvosta itseäsi ja elämääsi, ansaitset parempaa, paljon parempaa. Talo, rahat ja ehjä perhe ovat tässä nyt panoksina, panokset ovat kovat ja niillä "mies" pelaa, mutta silti voit voittaa vain ottamalla jalat allesi. Toivottavasti alat nähdä asian laidan.

Vierailija
115/135 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tälle tapaukselle kuuluu :D

Vierailija
116/135 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan kiva tietää että joko ap asustelee muualla vai antaako kaikkien lastensa olla narsistin rääkättävänä? 

Vierailija
117/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:56"]39 vastaa, JR
[/quote]

Tunnen yhden JR:n joka pahimman luokan narsisti. Äitinsä teki siitä sellaisen. Mm ihan kirkkain silmin on kertonut kuinka lapset oppii parhaiten kun niitä hakkaa säännöllisesti. Henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen ja viimeiseen asti narsistinen. Parhaimmillaan ihana ja osaa pelata ja vietellä naista. pahimmillaan ihan uskomaton lasten jA vaimonhakkaaja paskiainen. Komea on joten naista löytyy. Valehtelee muuten uusilleen että on lapseton.

Vierailija
118/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:11"]Ei tässä nyt mikään komeus paina, vaan Se, että en pysty lähteä, kun talo on kesken. On siis pakko odottaa. Toivon, että muutosta tapahtuisi. Jos ei tapahdu, niin mun täytyy lähteä. Ap
[/quote]

On tainnuttaa se komeus painaa kun pulakin on jo uunissa? Juuri hän sanoit että olet herännyt vasta haaveilemasta tuonut sen kotiin että saavat muutkin kärsiä mukana.

Vierailija
119/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:40"]Voi morjens, kunnon tiimipelaajan olet itsellesi löytänyt. "Mies" laskuttaa puolisoaan yhteisen talon maalaamisesta, ja toinen vielä suostuu!
[/quote]

Kyllä varsinainen unelma vävypoika kun toteaa että uuden auton hommaa koska nainen saa lapsen. Muistaa lirkutella ja huomioida muita lapsia karkillavähän väliä ettei epäilyksiä synny hänen ihanuudestansa. Itselleen ostaa ruokaa ja maksaa itselleen maalaamisesta palkkaa. Oikea kultakimpale!

Vierailija
120/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko te olette nyt asuneet yhdessä?