Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paku Kympillä -vuokraamo herättää raivoa – puhelutallenne näyttää, miten yritys suhtautuu reklamaatioon

Vierailija
17.08.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0be0b4c3-d551-40e8-ab14-ba45e547b1f7

Toimitusjohtaja Hannu Tiilaa ei asiakkaiden valitukset ja some julkisuus kiinnosta, kunhan saa lähetellä valelaskuja asiakkaille.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tosiaan, täähän on se firma joka ennen ihan omalla luvalla käytti Kisahallin parkkipaikkaa niiden romupakujensa varastotilana. Onhan se halpaa, kun käyttää hyväksi muiden verorahoilla tehtyjä parkkitiloja. 

Ajjaaa, ei ole kyllä ikinä Kisahallilla ollut? Nehän on vain kauppakeskuksissa. Taisit nähdä jonkun Delete-pakun? Ei kannata luottaa some-kirjoituksiin, hyvät ihmiset. Someen voi kirjoittaa mitä vain.

Vierailija
62/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin tankata, ja sain 15 €:n laskun, laskua oli kohtuullistettu. Itse asiassa olen saanut kohtuullistamislaskun kolme kertaa. Kahdesta maksamattomasta parkkimaksusta autotalossa ja tuon tankkauslaskun. Mielestäni PakuKympillä toimii mainiosti, kun pitää ajasta kiinni ja muistaa tankata. Vain kymppi tunnilta. Vuokraan usein, kun pitää kuljettaa jotain, joka ei mahdu henkilöautoon. Autot on kyllä huonossa kunnossa.

Pari kertaa on aika ylittynyt, ja olen soittanut ennen, että en ehdi palauttaa autoa sovittuna aikana. Sitten aikaa on vain siirretty tunnilla ja olen maksanut kympin enemmän. Mielestäni asiakaspalvelu on ollut hyvää, ottaen huomioon, että olen itse ollut hermostunut puhelimen toisessa päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kyllä hyvät naurut koko lehtijutusta! Oikein proffa joka ensin rikkoo sopimusta ja sitten itketään oikein julkisesti, että katsokaa miten minun kävi. Ja aikaistakaapa hotellivaraus ja katsotaan saako lisäpäiviä ilmaiseksi. Ja on niillä muillakin autovuokraamoilla vielä kovemmat hinnat ja sanktiot kun vähän vertaa.

Vierailija
64/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin tankata, ja sain 15 €:n laskun, laskua oli kohtuullistettu. Itse asiassa olen saanut kohtuullistamislaskun kolme kertaa. Kahdesta maksamattomasta parkkimaksusta autotalossa ja tuon tankkauslaskun. Mielestäni PakuKympillä toimii mainiosti, kun pitää ajasta kiinni ja muistaa tankata. Vain kymppi tunnilta. Vuokraan usein, kun pitää kuljettaa jotain, joka ei mahdu henkilöautoon. Autot on kyllä huonossa kunnossa.

Pari kertaa on aika ylittynyt, ja olen soittanut ennen, että en ehdi palauttaa autoa sovittuna aikana. Sitten aikaa on vain siirretty tunnilla ja olen maksanut kympin enemmän. Mielestäni asiakaspalvelu on ollut hyvää, ottaen huomioon, että olen itse ollut hermostunut puhelimen toisessa päässä.

Sure 😉

Vierailija
65/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tämä huijariyrittäjä jaksaa täällä itkeä, näköjään

Vierailija
66/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä varoittaa kaikkia kyseisen firman toiminnasta. Antavat asiakkaalle vajaatankillisia autoja ja jos asiakas kuluttaa esim alle 1litran bensaa, eli ajaa hyvin lyhyen matkan, vaativat että tankki olisi pitänyt ”tankata täyteen.” Ja lasku perään, missä mukana isot keksityt ”tankkaus ja toimistokulut.” Heidän asiakaspalvelu lähetteli minulle juuri tuollaisia röyhkeitä vastauksia, kuin tuo toimari puhelimessa. Aivan uskomatonta että nykypäivänä tuollainen tyyli kohdella asiakkaita. Vein asian Kuluttajariitalautakuntaan ja odottelen päätöstä.. Olin vuokrannut heiltä useasti pakun aikaisemmin, mutta tämän kokemuksen jälkeen en enää ikinä heiltä, ja suosittelen että ei kukaan muukaan. Saisi oppia tuo toimari/firman omistaja arvostamaan asiakkaitaan, jotka ovat leivän hänen pöytäänsä maksaneet.

Vierailija
68/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea muidenkin asiakkaiden kokemukset. On tod törkeää käytöstä ja asiakkaiden ryöstöä tapahtunut!

Vierailija
69/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä tutkia myös kytkökset katsastuskonttoriin, joka nämä romut on hyväksynyt liikenteeseen. 

Vierailija
70/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Tiila näköjään pyörii tässä ketjussa. :D Ei muka kiinnosta somepuheet, my ass.

Miten olisi Jorvin reissu?

Hauskoja nämä koko maailman omistavat tapaukset, jotka ovat onnistuneet tekemään vähän rahaa ihmisiä kusettamalla.

Vierailija
71/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas rikkoi sopimussäännön.

Asiakas yritti saada tunnin lisäajan ilmaiseksi.

Ettäs ilkeää vielä itkeä lehdessä👹

ja sinusta tankatun auton osalta lisälasku polttoaineesta on ihan normisettiä? Olisiko pitänyt tankata, ottaa kanisteriin lisää polttoainetta ja palautuksessa täyttää tankki piripintaan?

Yleensä paku tankataan lähimmällä asemalla pakun palautuspaikkaa. Yleensä tämä on alle 10km päässä. Tuo 10km matka ei näy edes bensamittarissa. Ehtona on että auto palautetaan tankki täynnä.

Tuokin on tulkinnanvaraista milloin tankki on täynnä, viisarin näyttö ei ole niin tarkka. Pitäisi olla joku kilometriperusteinen laskutus, eikä joku naurettava "tankki täynnä". Joudut vielä itse tankkailemaan ne käytetyt litrat.

On. Se tarkka. Nykyään autoissa näkee myös paljonko voi ajaa ennen kuin tankki on tyhjä.

Tuon firman pakut ei taida olla ihan niin nykyaikaisia.

Vierailija
72/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjän sanoista uskon sen, että sopimusehdoissa ei ole mitään epäselvää niinkuin Herra professori väittää. Siellä lukee että vuokraus on uudenmaan alueelle, mitä epäselvää siinä on? Ei mitään.

Toisekseen uskon että moni yrittää venkoilla bensojen, kilometrien, siivouksen, vahinkojen ja kaiken mahdollisen kanssa ja sitten selitellään että oli muuttohommissa jo muutenkin kiirettä, sori siitä.

Mutta yrittäjällä taitaa itsellä mennä siinä vikaan että hän koittaa hoitaa kaiken itse ja virheitä sattuu sitten hänelläkin.

Vierailija
73/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaista 30 prosenttia yrittää varastaa mutta 99 prosenttia toimii asiallisesti? Tuo on todella hämärä firma, jonka palveluja en itse enää aio käyttää. Sinänsä kaikki sujui hyvin omalla kohdalla, mutta toimintatavat ovat todella omituiset. Auto haettiin vain parkkihallista tekstiviestin perusteella ja avaimet olivat aurinkolipassa. Missään vaiheessa ketään ei kiinnostanut kuka autoa ajaa, missä kunnossa ja onko edes korttia. Ajon jälkeen avain vietiin parkkihallissa olevaan postilaatikkoon. Bisnes on varmasti kannattava jos toimitusjohtaja on ainoa työntekijä.

Se on kuule sun vastuulla juotko ratin takana tai onko ajokorttia.

Paitsi että auto ei saa luovuttaa ajokortittomalle tai humalaiselle.

Vierailija
74/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuun tapaan suomalaiset vouhottaa täällä asiakaspalvelusta ja reklamaatioista, luette varmaan kuluttajasuojalakia ja käytte kuluttajavirastossa rukoilemassa?

Kuluttaja hyvä! Yrittäjä paha ja ahne! Vouhotus sentään!

Vierailija
75/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni asiakas oli puhelussa myös asiaton. Nainen taustalla nimitti firmaa mafiaksi. Vuokraan PakuKympistä auton noin kaksi kertaa kuussa ja ei ole ollut ongelmia. Kerran unohdin tankata ja muutaman kerran olen myöhästynyt, mutta soittanut etukäteen. Ei väliä, vaikka on minuutin myöhässä, avain palautetaan automaattiin, joka kirjaa myöhästymisen.

Tankkauksen unohtamisesta sain kohtuullistetun laskun, joka oli 15 €. Samoin siitä, kun ajoin parkkihalliin ja en maksanut parkkimaksua.

Ja ei, tämä ei ole mikään maksettu mainos, vaan olen aidosti iloinen, että lähelläni on tuollainen palvelu. Kuljetan isoja tauluja. Ilman Pakukympillä palvelua joutuisin ottamaan tavarataxin ja hinta olisi moninkertainen.

Vierailija
76/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuun tapaan suomalaiset vouhottaa täällä asiakaspalvelusta ja reklamaatioista, luette varmaan kuluttajasuojalakia ja käytte kuluttajavirastossa rukoilemassa?

Kuluttaja hyvä! Yrittäjä paha ja ahne! Vouhotus sentään!

Minusta tuo Pakukympillä on halpa. Noudattaa vain sääntöjä ja varaa tarpeeksi aikaa, että ehtii tankkaamaan.

Naisena hiukan ensin hirvitti hypätä pakettiauton rattiin, mutta hyvin sujuu. En ota edes vakuutusta, koska ajan niin varovasti.

Vierailija
77/92 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myös mieleen että onkohan ne romut edes tieliikennekäytössä, eli katsastettu, vakuutukset ja verot maksettu?

Vierailija
78/92 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoikaa!

Vierailija
79/92 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikotoikaa!

Aion vastaisuudessakin käyttää. Mielestäni palvelu on toimiva, kun on sisäistänyt systeemin. Ja halpa.

Vierailija
80/92 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän törkeää asiakaspalvelua olen heiltä saanut. Auto oli vaarallisen huonossa kunnossa, kuskin penkistäkin puuttui puolet ja vaihteet eivät toimineet kunnolla. Takit eivät ole täynnä kun asiakas noutaa pakun, ja asiakas joutuu pulittamaan aivan liikaa dieselistä, paljon enemmän kuin on kuluttanut. Syyttävät asiakkaita valehtelijoiksi ja varkaiksi, jos kieltäytyy maksamasta muusta dieselistä kuin on itse kuluttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän