Paku Kympillä -vuokraamo herättää raivoa – puhelutallenne näyttää, miten yritys suhtautuu reklamaatioon
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0be0b4c3-d551-40e8-ab14-ba45e547b1f7
Toimitusjohtaja Hannu Tiilaa ei asiakkaiden valitukset ja some julkisuus kiinnosta, kunhan saa lähetellä valelaskuja asiakkaille.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Paku kympillä autosta kannattaa testata aina jarrut.
Ei kannata. Jarrut on vauhdin surma.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas valehtelee lähin huoltoasema on samalla parkkipaikalla tai alle 5 km päässä pakun palautuspaikasta. Jos olisi tankannut niin mittari olisi täynnä.
Asiakas oli toimittanut kuitin tankkauksesta, joka todistaa asiakkaan väitteen. Tyyppi yritti itse huijata asiakasta maksamaan ylimääräisiä tankkauksia. Onneksi kuitin sai jälkikäteen.
Ei ole tuo asiakaskaan vilpitön, yritti saada ylimääräisen tunnin vuokrausaikaa ilmaiseksi.
Miksei voi lukea sopimusehtoja?
Ja sitten vielä kehtaa julkisesti valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakas valehtelee lähin huoltoasema on samalla parkkipaikalla tai alle 5 km päässä pakun palautuspaikasta. Jos olisi tankannut niin mittari olisi täynnä.
Asiakas oli toimittanut kuitin tankkauksesta, joka todistaa asiakkaan väitteen. Tyyppi yritti itse huijata asiakasta maksamaan ylimääräisiä tankkauksia. Onneksi kuitin sai jälkikäteen.
Miten kuitin saa jälkikäteen? Itse yritin Nesteeltä saada kuittia jälkikäteen. Ei onnistunut. Photoshop?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitissa lukee varmaa 95 bensa. 😂
Se Tiila näköjään pyörii tässä ketjussa. :D Ei muka kiinnosta somepuheet, my ass.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuo asiakaskaan vilpitön, yritti saada ylimääräisen tunnin vuokrausaikaa ilmaiseksi.
Miksei voi lukea sopimusehtoja?
Ja sitten vielä kehtaa julkisesti valittaa.
Taitaa toimitusjohtaja täällä maalittaa entisiä asiakkaitaan? Jännä juttu, että kuluttajasuojaviranomaisille on tullut enenevissä määrin valituksia samasta firmasta. Jos toiminta on rehellistä ja asiallista, niin ei noin moni entinen asiakas riitauttaisi omia laskujaan. Huijari epäilee kaikkia samaan tapaan mitä pettäjä - koska itse huijaa/pettää.
Ei tuolla toimitusjohtajalla ainakaan matematiikka ole hallussa yhtään kun eka sanoo että 30℅ asiakkaista jättää tankkaamatta ja sitten sen jälkeen sanoo että 99℅ asiakkaista on asiallisia :D Hänen maine on jo mennyttä jos sellaista on koskaan ollutkaan eikä sitä voi palauttaa. No ei ole mun ongelma :)
Paska firma. Yritti meiltäkin veloittaa pakun siivouksesta. Oltiin kuljetettu puhdas sohvakalusto, paku oli kuulemma täynnä cyproc-jätettä ja multaa. Kovan työn sai tehdä, että ottivat laskun pois. Piti mm. lähettää kuva sohvakalustosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitissa lukee varmaa 95 bensa. 😂
Siellä se kuitti on uutisessa, se toimitettiin sinulle itsellesikin todisteeksi asiakkaan sanoista arvon toimari 😉. Lukutaito ja muisti pettää? Jännä juttu 😄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kuitin saa jälkikäteen? Itse yritin Nesteeltä saada kuittia jälkikäteen. Ei onnistunut. Photoshop?
Eivät vain jaksaneet nähdä vaivaa takiasi. Enkä kyllä ihmettele, tapa millä tavalla kohtelet asiakkaitasi heijastuu kyllä muuhunkin kanssakäymiseen arvon toimari.
Pakuja saa paljon paremmistakin paikoista paljon halvemmalla vuokralle. 10€/h hinta ei ole halpa. Se on halpa kun vuokrasin pakun 70€/26h toisesta firmasta ja oli todella hyvä paku..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nesteen asiakaspalvelusta pyytämällä sain kuitin sähköpostiin. Tarvitsin sen työnantajalle, eikä automaatin tulostin toiminut.
Niin tosiaan, täähän on se firma joka ennen ihan omalla luvalla käytti Kisahallin parkkipaikkaa niiden romupakujensa varastotilana. Onhan se halpaa, kun käyttää hyväksi muiden verorahoilla tehtyjä parkkitiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaista 30 prosenttia yrittää varastaa mutta 99 prosenttia toimii asiallisesti? Tuo on todella hämärä firma, jonka palveluja en itse enää aio käyttää. Sinänsä kaikki sujui hyvin omalla kohdalla, mutta toimintatavat ovat todella omituiset. Auto haettiin vain parkkihallista tekstiviestin perusteella ja avaimet olivat aurinkolipassa. Missään vaiheessa ketään ei kiinnostanut kuka autoa ajaa, missä kunnossa ja onko edes korttia. Ajon jälkeen avain vietiin parkkihallissa olevaan postilaatikkoon. Bisnes on varmasti kannattava jos toimitusjohtaja on ainoa työntekijä.
Se on kuule sun vastuulla juotko ratin takana tai onko ajokorttia.
Ajoneuvoa ei saa luovuttaa päihtyneelle tai ajo-oikeudettomalle, eli on siinä yritykselläkin vastuunsa.
Olen itsekin hakenut noista pakufirmoista auton suoraan puhelimella ja sen olisi ihan hyvin voinut ottaa käyttöön kännissä oleva kortiton kuski. Näillä varmaan helppo tehdä myös rötöksiä :)
Moukka toimitusjohtaja, ei hetkeäkään kuuntele asiakasta, tuollaisen firman kierrän kyllä kaukaa.
Itse sain kuvan, että asiakas oli soittanut ja halunnut hakea auton tuntia aiemmin, tällöinhän luonnollisesti hintaan lisätään tunnin vuokra-aika.
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaista 30 prosenttia yrittää varastaa mutta 99 prosenttia toimii asiallisesti? Tuo on todella hämärä firma, jonka palveluja en itse enää aio käyttää. Sinänsä kaikki sujui hyvin omalla kohdalla, mutta toimintatavat ovat todella omituiset. Auto haettiin vain parkkihallista tekstiviestin perusteella ja avaimet olivat aurinkolipassa. Missään vaiheessa ketään ei kiinnostanut kuka autoa ajaa, missä kunnossa ja onko edes korttia. Ajon jälkeen avain vietiin parkkihallissa olevaan postilaatikkoon. Bisnes on varmasti kannattava jos toimitusjohtaja on ainoa työntekijä.
Noin se menee monessaki autovuokrausfirmassa.
Taitaa näissä olla ihan sama kuin niissä halvimmissa vuokra-autofirmoissa yleensä. Se kate revitään keksityistä virheistä. Asiakkaalle annetaan varmiiksi naarmuinen auto ja sitten se sama naarmu "löydetään" joka asiakkaan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa näissä olla ihan sama kuin niissä halvimmissa vuokra-autofirmoissa yleensä. Se kate revitään keksityistä virheistä. Asiakkaalle annetaan varmiiksi naarmuinen auto ja sitten se sama naarmu "löydetään" joka asiakkaan jälkeen.
Siksi kannattaa aina ottaa ennen ja jälkeen kuvat sisältä ja ulkoa. Etenkin kaikki vauriot kannattaa kuvata. Vie aikaa ehkä 10 minuuttia, mutta voi säästää satasia.
Tai yhden kerran. Se puheluun vastannut henkilö on se aasi.