Tanssin superäidit
En ole seurannut koskaan tätä sarjaa, nyt tuleva jakso taitaa olla toinen mitä olen koskaan katsonut. Siis onko tuo valmentaja aivan hullu? Kuka äiti edes haluaisi lapsensa tuollaiselle valmentajalle? Huutaa, sättii, haukkuu, arvostelee ja näyttää välillä siltä kuin haluaisi käydä päälle. Lapsetkin näyttävät välillä pelokkailta. Kai tämä on käsikirjoitettu? Vai onko nuo äidit todella tehneet sarjan aikana jotain niin pahaa että ansaitsevat kaikki hyökkäykset? Kertokaa!
Kommentit (32)
Abby avasi ALDC: n jo 14 vuotiaana ja lukeutuu maan parhaimpiin opettajiin. Osa sarjasta on käsikirjoitettua ja osa totta. Abbylla on oikeesti hyvä sydän ja hän rakastaa kaikkia eliitti joukkueesta kuin omia lapsiaan eli jos ette mistään mitään tiedä nii älkää sanoko, kiitos
Oho. Abbyn oppilas tuli näemmä valistamaan meitä. Missä ryhmässä tanssit, 23?
Vierailija kirjoitti:
Abby avasi ALDC: n jo 14 vuotiaana ja lukeutuu maan parhaimpiin opettajiin. Osa sarjasta on käsikirjoitettua ja osa totta. Abbylla on oikeesti hyvä sydän ja hän rakastaa kaikkia eliitti joukkueesta kuin omia lapsiaan eli jos ette mistään mitään tiedä nii älkää sanoko, kiitos
No ihan niin kuin sinä tuntisit Abbyn henkkoht ja tietäsit hänen tunteistaan :D Sehän mollasi koko ajan Chloea siihen malliin (etenkin aina silloin kun Chloe voitti Maddyn), että Chloe vaihtoi tanssistudiota. Viimeinen tikki oli se, kun Abby haukkui Chloen karsastavaa silmää. Että niin paljon Abby oppilaitaan rakastaa <3
Vierailija kirjoitti:
Oho. Abbyn oppilas tuli näemmä valistamaan meitä. Missä ryhmässä tanssit, 23?
:'D
Tuun nyt tällee neljä vuotta myöhässä tähän xd. Mut noista tanssijoista haluutaan tehdä huippu-urheilijoita joten kyllä valmentajan pitää olla tiukka. Ja kyllä se on ollu esim kisoissa jos sen tytöt on voittanu nii ylpeä ja iloinen. Ja on myös varmaan osittain käsikirjoitettukkin! :)
Abby on tällä hetkellä vankilassa, että silleen...
Koko ohjelma on tosi skitso ja vähe arveluttaa kenen takia tai milläiselle kohderyhmälle se on tehty.Ehkä pedofiilit nauttivat voimakkasti meikattujen tyttöjen näkemisestä ja kituuttamisesta? Viimeinen näkemäni jakso oli sitten kauhu teema ja oikein kauheita olikin kattoa.Sairasta touhua sairalle katsojalle.Kyllä lasten murhaajat saavat myös ideoita ja innostusta tästä.Itse katson todella sillä silmällä,että kuinka pitkälle voitaan mennä niin sairaissa kuvioissa ja totta kai en katso tarkotuksellisesti vain tv on jäänyt auki juuri kello 3 aikana keskellä päivää ja vähä yllätäen tulee se mulle joka kerta ja sitten on pakko katsoa,mitä nykyään lapsille tapahtuu.Olen endinen lastentarhaopettaja Virosta,sen takia minulla on varmasti kirjoittusvirheitä,anteeksi.
Noi äidit on kyllä myös ihan sekaisin, mikä jojon amatsonimamma oikein on? Täyshullu.
Vierailija kirjoitti:
Koko ohjelma on tosi skitso ja vähe arveluttaa kenen takia tai milläiselle kohderyhmälle se on tehty.Ehkä pedofiilit nauttivat voimakkasti meikattujen tyttöjen näkemisestä ja kituuttamisesta? Viimeinen näkemäni jakso oli sitten kauhu teema ja oikein kauheita olikin kattoa.Sairasta touhua sairalle katsojalle.Kyllä lasten murhaajat saavat myös ideoita ja innostusta tästä.Itse katson todella sillä silmällä,että kuinka pitkälle voitaan mennä niin sairaissa kuvioissa ja totta kai en katso tarkotuksellisesti vain tv on jäänyt auki juuri kello 3 aikana keskellä päivää ja vähä yllätäen tulee se mulle joka kerta ja sitten on pakko katsoa,mitä nykyään lapsille tapahtuu.Olen endinen lastentarhaopettaja Virosta,sen takia minulla on varmasti kirjoittusvirheitä,anteeksi.
Katsoinkin just et studiolla pyörinyt epämääräisiä ihmisiä yrittäen sisään, joku halunnut lukea runoja tanssijoille ja poliisi joutunut lamauttimen kanssa poistamaan paikalta. Joku sairas ukkeli myös hankkinut itselleen kihlasormuksen ja laitellut lehteen ilmoituksia että on naimisissa/menee naimisiin erään sarjan tanssijan kanssa kunhan tämä täyttää 18. Laitellut nettiin näitä juttuja ja tyttö kärsii paniikkikohtauksista.
Myös joku on sarjan nuorimmaista tyttöä kuolannut, käynyt kotiovella asti ja kommentoinut instagramkuviin kuinka seksikäs ja kaunis hän on. Kommentoinut myös että tietää missä tämä asuu ja kidnappaa tytön kun tilanne tulee. Kaikkea se leipä jenkeissä elättääkin.
Tiiän että oon erittäin myöhässä mutta tietääkö kukaan että mistä tätä sarjaa pääsis ilmaseks kattomaan?
Ku se sanoo että mulla on 25 vuoden kokemus siinä, onko oiikeesti??!!petyn jos se on kokonaan tarua ja luulin eka että se on ihan totta..