Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla kananpersetukka. Olisi kysymys.

Vierailija
08.09.2014 |

Ymmärrättekö edes hävetä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa te wt:n haukkujat ja kananpersetukan solvaajat, että missä foorumilla te ETTE käy niin minä menen sinne! Minä en kuulu samaan porukkaan teidän kanssanne.

T:Ehkä kananpersetukka, ehkä Kate Middleton-tukka, mitä väliä

Vierailija
22/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:28"]Tämä on liikaa palstailleen mamman yritys saada hyväksyntää kaltaisiltaan. Tilalle voidaan vaihtaa leggingsit tms. Häpeätkö ajatusmaailmasi pienuutta koskaan?
[/quote]

Et muuten vastannut häpeätkö sitä tukkaasi.
[/quote]Häpeän, se on vähän ohut. Mutta en viitsinyt heti korostaa että mulla on puolipitkä tukka, vaikka tiesin että kalikkateoria tulee seuraavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:37"]

Kaikillako pitäisi sitten olla blondatut, latvoista hamput ja perseen päälle asti oleva pitkä ja "tyylikäs" tukka? Sori, mut mieluummin pidän vaikka tämän "nolon" ja "ruman" kananpersetukan, kuin tekisin itsestäni rumaa pitkällä tukalla, joka ei vaan sovi mulle. Ja toisaalta, jos se mun tukka mun silmää miellyttää niin tartteeko mun välittää muiden muka kauniiden ja muotitetoisten mielipiteistä? Ei tietääkseni. ;)

[/quote]

Onneksi meillä muilla on pitkät, hyväkuntoiset ja kiiltävät hiukset. Ei tarvitse leikata kamalaa kananpersettä. :)
[/quote]

Tiedät siis hiuksieno kunnon näkemättä? :D
Kylläpä etevä olet. ;)

Kerrohan myös mitä mulla on nyt päällä ja tiedät varmaan mitä teen myös. Kerrotko?

Vierailija
24/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:27"]

Mammoilla on kyseinen tyyli, eikä yllätä. ;) Alapeukuista näkee.

[/quote]

Itselläni on kyllä puoleen selkään ulottuva paksu tukka, alapeukuttelen ihan muusta syystä - uskoisin että moni muukin.

Vierailija
25/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:37"] Kaikillako pitäisi sitten olla blondatut, latvoista hamput ja perseen päälle asti oleva pitkä ja "tyylikäs" tukka? Sori, mut mieluummin pidän vaikka tämän "nolon" ja "ruman" kananpersetukan, kuin tekisin itsestäni rumaa pitkällä tukalla, joka ei vaan sovi mulle. Ja toisaalta, jos se mun tukka mun silmää miellyttää niin tartteeko mun välittää muiden muka kauniiden ja muotitetoisten mielipiteistä? Ei tietääkseni. ;) [/quote]   Onneksi meillä muilla on pitkät, hyväkuntoiset ja kiiltävät hiukset. Ei tarvitse leikata kamalaa kananpersettä. :) [/quote] Tiedät siis hiuksieno kunnon näkemättä? :D Kylläpä etevä olet. ;) Kerrohan myös mitä mulla on nyt päällä ja tiedät varmaan mitä teen myös. Kerrotko?

[/quote]

Sen tietää ainakin näkemättäkin, että sinulla on kammottava tukka. :)

Vierailija
26/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rumin hiustyyli mitä nainen voi keksiä. Toinen on se, jossa toinen puoli on vedetty kaljuksi.

Vierailija
27/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpersetukka on sexyintä mitä tiedän. t. mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän