Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaatii bensarahoja siitä, kun kävimme vanhempieni luona hänen autollaan

Vierailija
26.06.2023 |

Matkaa oli 250 kilometriä suuntaansa. Mies kysyi voisinko maksaa puolet bensoista eli 35 euroa. Miksi minun pitäisi maksaa, kun kyse ei ole edes minun autosta? Onko teidän mielestänne poikaystäväni vaatimus kohtuuton? Mies sanoi syyksi, että bensa on niin kallista nykyisin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään puolet sinun maksettava bensakuluista tietysti, mutta provohan tämä.

Vierailija
2/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa osuutesi bensoista senkin loinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jumalauta, kehtaa mies kysyä naiselta rahaa. Toki olen rehellinen, en pidä asenteestasi, mutta miehen käytös on kyllä ahterista. Ei miehen kuulu pyytää naiselta mitään... jos miehellä ei ole varaa kyyditä teitä, niin menette sitten julkisilla. Ei ole miehen käytöstä tuo

Vierailija
4/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa luonnossa, vähintään suikkari sinun toimesta olisi paikallaan

Vierailija
5/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei jumalauta, kehtaa mies kysyä naiselta rahaa. Toki olen rehellinen, en pidä asenteestasi, mutta miehen käytös on kyllä ahterista. Ei miehen kuulu pyytää naiselta mitään... jos miehellä ei ole varaa kyyditä teitä, niin menette sitten julkisilla. Ei ole miehen käytöstä tuo

Jotkut julkiset ovat henkilöautoa kalliimpia. Henkilöauton bensat saattavat maksaa vähemmän, kuin julkisen liikenteen liput.

Vierailija
6/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto on, että menet julkisilla ja maksat omat lippusi jatkossa.

Vierailija
7/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä vai mies? En todellakaan pyydä bensarahoja mieheltäni, kun käydään sukulaisillani. Eikä hänkään pyydä, kun käydään sen sukulaisilla. Voi herranjestas.

Luin väärin aluksi. Mutta siis, yleensä sen isää käydään katsomassa minun autollani, ei tulis mieleen siltikään pyytää bensarahoja. Ollaan oltu 12 vuotta yhdessä, mutta ei kyllä hänkään pyytänyt 10 vuotta sitten multa bensarahoja, vaikka hänen autollaan käytiin mun äitiä katsomassa.

Vierailija
8/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko mies vanhempiesi tarjoomuksista? Tosi 35 euroa on niin pieni summa, etten viitsisi alkaa niuhottaa.

Vierailija
9/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tasa-arvon aikana ei miehen ole sopivaa pyytää maksua naiselta.

Vierailija
10/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensat puoliksi jos lähtee reissuun.

Vierailija
11/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä miehen kanssa on kysymättäkin selvää molemmille, että tälläiset kulut maksetaan puoliksi. Ihme ettei joillain ole.

Anna, kun arvaan. Mies myös ajoi koko matkan molempiin suuntiin, koska sinua ei huvita?

Vierailija
12/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aina mennä taksilla. Jos se tuntuu mieluisammalta vaihtoehdolta.

Vierailija
13/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vanhemmilla käynti, niin nainen maksaa 100 prosenttia bensakuluista.

#TasaArvo #Feminismi #NaisillaOnTyöpaikatJaKoulutus

Vierailija
14/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nykyaikana kaikki lasketaan sentilleen parisuhteessakin. Otatteko virallisen taksan seksistäkin?

Omassakin tuttavapiirissä yksi pariskunta joka ostaa molemmat omat ruokansa.

Vierailija
15/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raahaan miehen minun sukulaisille, niin maksan toki tankkauksen!

Minäkin lähden seuraksi hänen sukulaisille.

Auto on yhteinen, mutta hän maksaa kaikki sen juoksevat kulut, koska käyttää enemmän.

Minä pääsen töihin ja harrastuksiin julkisilla ja fillarilla.

Vierailija
16/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu ja ota lisää kiljua.

Vierailija
17/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just nykyaikana kaikki lasketaan sentilleen parisuhteessakin. Otatteko virallisen taksan seksistäkin?
Omassakin tuttavapiirissä yksi pariskunta joka ostaa molemmat omat ruokansa.

Näin meilläkin tehdään ja ihan järkevästä syystä.

Vierailija
18/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tosin tuollainen 500 kilometrin matka maksaa taksilla aivan älyttömästi. Arviolta 800-1000 euroa.

Vierailija
19/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieleen menee jo siinä vaiheessa kun tuollaisen matkan päätteeksi pitää pariskunnan jakaa maksuja. Pitäis olla selvillä jo valmiiksi miten maksut jakautuu.

Kun tässä tapauksessa ei kuitenkaan näytä olevan minkäänlaista yhteistaloutta tai edes yhteistä suunnitelmaa, tietysti nainen maksaa hänen omasta vierailustaan koituneet kustannukset. Voisi hyvin maksaa vielä päivärahat miehelle, joka on joutunut reissulle täysin tahtomattaan ja ilmeisesti myös sukuun johon ei kuulu.

Vierailija
20/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tosin tuollainen 500 kilometrin matka maksaa taksilla aivan älyttömästi. Arviolta 800-1000 euroa.

Mitä sitten? Jos huvittaa mennä sukuloimaan eikä ole omaa autoa eikä julkisia yhteyksiä, siinä on se hinta.

Kun kerran tekee tuon reissun voi sitten seuraavalla kerralla miettiä onko se 35 euroa bensarahaa miehelle kuitenkaan kovin paha rasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi