Englannin yo kuuntelu syksy 2014
Aivan älyttömän vaikea!!! Muilla samoja fiiliksiä? Alun aksentti oli älyttömän vaikea, koska se mongersi ja puhui epäselvästi. Kertoimet olivat hölmöt ja kylmät. Vastausvaihtoehdot olivat lähes jokaisessa kohdassa ympäripyöreitä enkä oikein tiennyt mitä laittaa.
Kommentit (421)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:37"]Tyttöni tuli kokeesta kotiin itkien. Englanti on ollut lempiaine ja lähes koko ajan 10. Nyt oli niin vaikea, että oli jäänyt kohtia tyhjäksi. Aionkin nyt ottaa YTL:ään yhteyttä, jos pisteet jää tosi matalaksi. Erittäin epäreilu koe kyllä, kuka noita keksii?!
[/quote]
Vaikka kuinka itselläkin meni hieman heikommin kuin odotin, on erittäin suuri ilo nähdä kaltaisesi kukkahattutädin tippuvan rymisten maanpinnalle. MITÄ HELVETTIÄ LUULET SOITTOSI YTL:LLE AUTTAVAN ASIAAN?!
Kaikissa tehtävissä painokerroin oli 2,5 mutta avokysymyksissä oikeasta vastauksesta saattoi saada max. 2 pistettä (2*2,5=5)
Oisitko mitenkään voinnu laittaa niitä oikeita vastauksii silleen siis että kirjottaa sanallisesti sen oikeen vastauksen niistä monivalinnoista? :)
Mutta eikö se kohta 13. ollut että se sadat miljoonat liittyi Malariaan?
ota headshotti siitä vihosta kaikist monivalinnoista :)
Vihaan tästä lähtien:
-tekohampaita
-seinällä roikkuvia mummoja
-denguekuumetta
-italialaista aksenttia
-Pierre-nimeä
-Maria Popovaa
...
YTL:ää!
-internettiä
No mä kirjotan lyhennettynä kysymyksen ja vastauksen noihin.. Olkaa hyvä, tässä menee hetki
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:34"]Mulla on se vihko kädessä, kysykää jos haluatte jotain kysymyksiä :)
[/quote]
Et viisisi laittaa joka sivusta kuvaa? :D
Itse linttasin 87.5 pistettä, koe helppo. Jos pyörit kokeessa kuin puolukka olet joko tyhmä tai ylimielisenä jättänyt treenaamisen vähäiseksi. Mutta kannattaa toki pyytää äitiä soittamaan ytl:lään, saatat hyvinkin saada muutaman pisteen, sillä koe oli sinulle vaikea
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:38"]No mä kirjotan lyhennettynä kysymyksen ja vastauksen noihin.. Olkaa hyvä, tässä menee hetki
[/quote]
Pistä vielä oliko a/b/c !!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:34"]
Mulla on se vihko kädessä, kysykää jos haluatte jotain kysymyksiä :)
[/quote]
Eikö se nyt olisi helpointa vaan laittaa ne kuvat?
Huikea palsta tämä av! Täällä abin äiti kerää ensi käden tietoa niin kuunteluista kuin Catherinen raskaudesta. Ja vielä joku ihmettelee miksi täällä roikutaan!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:34"]Mulla on se vihko kädessä, kysykää jos haluatte jotain kysymyksiä :) [/quote] Et viisisi laittaa joka sivusta kuvaa? :D
[/quote]
Niin olis tosi kiva jos ottaisit kuvan :) oo kiltti, ihan kikseis oon melkei ku ei pysty kattoo niitä :s en ymmärrä miks sitä ei näy tnä vuonn
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:34"]Mulla on se vihko kädessä, kysykää jos haluatte jotain kysymyksiä :) [/quote] Et viisisi laittaa joka sivusta kuvaa? :D
[/quote]
kannatan tätä ideaaaa!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:38"]Vihaan tästä lähtien:
-tekohampaita
-seinällä roikkuvia mummoja
-denguekuumetta
-italialaista aksenttia
-Pierre-nimeä
-Maria Popovaa
...
YTL:ää!
-internettiä
[/quote]
Mä vihaan denguekuumetta!!! Ja hansia ja "false teeth" prkl...
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:37"]
Mutta eikö se kohta 13. ollut että se sadat miljoonat liittyi Malariaan?
[/quote]
Minä päättelin niin, että jos dengue-kuume oli yhtä paha tai jopa pahempi kun malaria niin siihen on siis myös täytyny sairastua satoja miljoonia. Ihan älytöntä kyllä että pitää kuuntelussa noin kompia miettiä.
Itse yhdyn "linttauskaverin" mielipiteeseen. Helppo koe ja sillä selvä, kukkahattuäidit voivat tehdä telttajonin ytl:llän ovelle ja itkeä lastensa pisteistä. Itse onneksi luin ja valmistauduin huolella. ROGER FEDERER <3
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:44"]
Itse yhdyn "linttauskaverin" mielipiteeseen. Helppo koe ja sillä selvä, kukkahattuäidit voivat tehdä telttajonin ytl:llän ovelle ja itkeä lastensa pisteistä. Itse onneksi luin ja valmistauduin huolella. ROGER FEDERER <3
[/quote]
Miten luet kuuntelukoetta varten?
Koe oli ihan älyttömän hankala, Laudatur meni sinne, pisteet yhteensä 80, voi voi :(
Kerro kaikki vastaukset lyhennettyinä!