Taas tuli ostettua surkee ripsari..
Ostin lumenen vedenkestävän ripsarin 15,90€ (turkoosi puteli). Sanoin sokoksen myyjälle että tarviin hyvän ripsarin joka ei leviä luomille päivän aikana. Sanoi että ainoastaan vedenkestävä.. uskoin häntä mutta ei ollut hyvä kauppa.. Olen käyttänyt joskus Lancomen ripsareita (vesiliukoisia) ja eivät ole levinneet. Olisi vissiin pitänyt nytkin ostaa... Osaako joku supermeikkaaja sanoa miksi se tahrautuu luomiin?
Kommentit (53)
Maybellinen illegal lenght. Varsinkin jos haluu pitkät ja erotellut ripset. Eikä maksa kuin 10-15e.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:44"]
Lancome Hypnose on ihan loistava. Ei leviä, ei tee paakkuja ja kun laittaa useamman kerroksen, tulee näyttävät ripiset. Sen sijaan pettymys oli Lancomen Hypnose Dolls Eyes -uutuus. Siinä on eri massa kuin vanhemmassa kaimassaan ja ainakin mulla se leviää.
[/quote]
Kaikki Lancomet alkaa varisemaan poskille 2 vkoa hylsyn avaamisesta ja käytöstä.
Mä käytin vuosia Sensain 38:ia, sitten kokeilin Qiniquen vastaavaa (surkea), sitten Estee Lauderin vastaavaa (loistava mutta kallis) ja nyt olen löytänyt vuoden sisään Isadoran lämpimällä vedellä lähtevät ripsarit! Ihan uskomattoman hyviä vaikka ovat "markettimaskaroita"! On pidentävä ja taivuttava versio, näissä aion pysyä.
Cover Girlillä on markkinoiden parhaat ripsarit ja vielä edullisetkin. Jokaisen tarpeeseen löytyy jotain. Kaikki jenkkitutut käyttää niitä ja hamstrasin itsekin niitä kasan kun siellä kävin ja ovat ilmoittaneet että voivat lähettää niitä lisää. Esimerkiksi perus Lash Blast on mahtava! On voittanut paljon parhaiden ripsareiden äänestyksiä rapakon takana. Ne silmien omaa väriä korostavat (kultakupari, safiirimusta, violetinmusta) ovat myös kivoja.
Miksiköhän tätä sarjaa ei tuoda Suomeen sitten 80-luvun alkupuolen? Menekkiä olisi varmasti.
Höh, olispa tämä ketju ollut viime viikolla tässä. Ostin nimittäin Anttilasta Lumenen Rasberry LashVolumizer hintaan 18.90. Vitsi mikä pettymys! Noh mulla olikin aikaisemmin juurikin tuo ketjussakin mainittu Cliniquen ripsari ja oli tosi tosi tosi hyvä. Senkin ostin sattumalta joskus laivalta, kun oli alennuksessa. Harmittaa, kun melkein 20 euroa kankkulan kaivoon. Seuraavaksi taas Cliniquea kehiin, taidan hakea jo tänään Sokokselta. Plaah.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:31"]
Max factor
[/quote]
Jep, noilta erityisesti Masterpiece-merkkinen on hyvä. Itselläni myös vaikea yhdistelmä, vuotavat silmät + rasvainen silmänympärysiho. Masterpiecen ei-vedenkestävä toimii yllättäen vielä paremmin kuin vedenkestävä: sekään ei lähde ihan pienestä silmien vuotamisesta tai sateesta, eikä sula ihon rasvaan ollenkaan.
[/quote]
Käytin ennen Lumenen ripsareita, mutta en ollut niihin ollenkaan tyytyväinen. Tältä palstalta sain vinkin kokeilla Max Factorin kullanvärisellä hylsyllä olevaa Masterpiecea, ja olen ollut todella tyytyväinen: se on just niin kuin olla pitää. Tällä hetkellä menossa kolmas putkilo, ja ostan sitä tästä eteenpäinkin.
On Se niin ripsareissakin että, mikä sopii toiselle ei sitten ehkä kuitenkaan sovi toiselle. Riippuu niin paljon omista ripsistä.
Mulla on sama ongelma ja siksi käytössä Sensai 38 MUTTA myös Lumene Nature (vihreä purkki) toimii! Ei liukene rasvaan tai varise.
Luomet ne vaan ovat rasvaiset luonnostaa. Kokeile luomiin pohjustusainetta.
Vedenkestävät ripsarit ei toimi yhtään, jos iho yhtään rasvoittuu. Ne kestävät kyllä vettä eli silmien vuotamista ja sadetta, vaan liukenevat rasvaan.
Itselläni on sekä helposti vuotavat silmät että rasvainen silmänalusiho, joten ei toimi mitkään perinteiset ripsarit ,ei vedenkestävät eikä kestämättömät. Onneksi on uusi ripsarien ryhmä, nuo vain yli 38-asteisella vedellä lähtevät, jotka toimii! Ne ei sula ihon rasvaan eikä lähde silmien vuotamisesta tai sateesta pois. Tavis marketeista löytyy L'Orealilta yksi tällainen tuote, Beauty Tubes mascara. Itselläni tällä hetkellä Fiberwig merkkistä.
Sensai38 on suosikkini, se pidentävä. Sitä ei-pidentävää pitää vetää monta kerrosta ja mielellään puuteria väliin.
Acon ripsari apteekista ei ole levinnyt. Eikä ole kalliskaan.
Lumenen ripsarit nyt on muutenkin huonoja. Tökköjä tai kirvelevät silmissä.
Mä olen taas ollut tosi tyytyväinen niihin Lumenen ripsareihin!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:15"]
Acon ripsari apteekista ei ole levinnyt. Eikä ole kalliskaan.
[/quote]
Minulla taas tuo on ihan toivotonta leviäjää, ei kestä kuin tunnin-pari niin on alaluomilla ripsaritöhryt.
Sensai 38, se kaarevalla harjalla on huippu. Lähtee 38 asteisessa vedessä pois eikä leviä, lisäksi ripsari pysyy hyvänä monta kuukautta. Toisin kuin kymmenet muut ripsarit joita olen aiemmin kokeillut. Eli hinta ei ole paha kun harvoin joutuu uuden hankkimaan.
Pitääkö tuo pidentävä sensai38 ripset ryhdissä vai valahtaako taivutetut ripset heti silmien eteen laiton jälkeen? Ainakin mulla se normiversio tekee niin. Muuten tykkäsin!
Mulla parhaiten toimii Sensain 38:t, Clinique high implant curling mascara, Fiberwig ja Lorealin beauty tubes. Nyt ostin Isadoran lämpimällä vedellä lähtevän ripsarin, en ole vielä kokeillut. Mulla herkät, vuotavat silmät ja rasvaiset luomet.