Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli ostettua surkee ripsari..

Vierailija
08.09.2014 |

Ostin lumenen vedenkestävän ripsarin 15,90€ (turkoosi puteli). Sanoin sokoksen myyjälle että tarviin hyvän ripsarin joka ei leviä luomille päivän aikana. Sanoi että ainoastaan vedenkestävä.. uskoin häntä mutta ei ollut hyvä kauppa.. Olen käyttänyt joskus Lancomen ripsareita (vesiliukoisia) ja eivät ole levinneet. Olisi vissiin pitänyt nytkin ostaa... Osaako joku supermeikkaaja sanoa miksi se tahrautuu luomiin?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:27"]

Pitääkö tuo pidentävä sensai38 ripset ryhdissä vai valahtaako taivutetut ripset heti silmien eteen laiton jälkeen? Ainakin mulla se normiversio tekee niin. Muuten tykkäsin!

[/quote]

Mä en taivuta ollenkaan. Minulla tuota käyttäessä ripset taipuu riittävästi ihan sillä että laittaa tuota ripsaria vain yläripsien alapuolelta ripsiin. 

Vierailija
42/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lumenen ripsareita nyt ei todellakaan kannata ostaa. Sensai38 kuulostaisi sulle hyvältä. Olen kokeillut vaikka mitä ripsarimerkkejä, myös kalliita, ja musta parhaat on Sensai ja Lóreal.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esim. Isadoran vedenkestävät ripsarit on parempia. Toki nekin leviävät, jos on silmien ympärys kovin rasvainen. Ylimääräinen rasva kannattaa pyyhkiä pois ja taputella päälle hiukan talkkia (tai puuteria). Ne lumenen vedenkestävät ripsarit, joita itse olen kokeillut, ovat levinneet aina vaikka mitä tekisi.

Vierailija
44/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max factor

Vierailija
45/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:31"]

Max factor

[/quote]

Jep, noilta erityisesti Masterpiece-merkkinen on hyvä. Itselläni myös vaikea yhdistelmä, vuotavat silmät + rasvainen silmänympärysiho. Masterpiecen ei-vedenkestävä toimii yllättäen vielä paremmin kuin vedenkestävä: sekään ei lähde ihan pienestä silmien vuotamisesta tai sateesta, eikä sula ihon rasvaan ollenkaan.

Vierailija
46/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Cliniquen 38 asteen kestävä ripsari. Toimii.

Vierailija
47/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ongelmana nimenomaan Se, että suurin osa ripsareista varisee alaluomelle päivän aikana, vaikka laitankin ripsiväriä vain yläripsiin. En käytä vedenkestävää, koska iho herkkä ja haluan, että ripsiväri lähtee helposti miedolla aineella pois. Itse olen löytänyt sopivat ripsarit ihan marketista, voin suositella loreal volume express (Se perinteinen, ei mikään niistä uusista versioista), max Factory false lashe efect (violetti tai musta tuubi) ja lorealin manga eyes. Tuo viimeinen oli täysi ylläri, että oli niin sopiva, en siis tee sillä mitään manga ripsiä vaan ihan normaaliripset saa aikaiseksi :)

Vierailija
48/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt ostokseni tuntuu vielä huonommallta kun Lumene tyrmättiin. Saikohan se sokos jotain sponssia kun suositteli sitä... Mistäköhän kaupasta tuota sensai-ripsaria saa?

Ap

Vierailija
49/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:38"]

No niin, nyt ostokseni tuntuu vielä huonommallta kun Lumene tyrmättiin. Saikohan se sokos jotain sponssia kun suositteli sitä... Mistäköhän kaupasta tuota sensai-ripsaria saa?

Ap

[/quote]

Ainakin Stockmann Beautyistä, Kickseistä, Sokos Beautyistä. Myös nettikaupoista saa esim. http://www.sokos.fi/fi/sokos/sensai-mascara-38-c-separating-lengthening-erotteleva-ja-pidentava-ripsivari-75-ml

Vierailija
50/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:35"]

Mulla on Cliniquen 38 asteen kestävä ripsari. Toimii.

[/quote]Samaa suosittelen minäkin. Useimmiten en käytä luomilla edes puuteria, ja ihoni on rasvainen. Silti ei ole kertaakaan, ikinä, levinnyt yhtään minnekään. Kestää ihan hikijumpankin, ja silti lähtee helposti suihkussa pois pelkällä vedellä. Sensaista en minä tykännyt, siinä on huonompi harja ja sitä joutuu liottamaan tosi pitkään ja nyhtämään sormin että saa sen ripsistä irti. 

Cliniqueta myy ainakin stocka ja sokos.Normaali hinta noin 27e, mutta usein noihin kauppoihin on -20% alennuksia.

Vierailija
51/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome Hypnose on ihan loistava. Ei leviä, ei tee paakkuja ja kun laittaa useamman kerroksen, tulee näyttävät ripiset. Sen sijaan pettymys oli Lancomen Hypnose Dolls Eyes -uutuus. Siinä on eri massa kuin vanhemmassa kaimassaan ja ainakin mulla se leviää.

Vierailija
52/53 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuo lumenen blueberry waterproof lähtenyt päivän aikana monesti leviämään, mutta suuntasin sitten kauppaan ja kysyin mikä voisi olla avuksi. Myyjä suositteli silmämeikin pohjustusainetta ja luomien hyvin puuteroimista, nyt on pysynyt hyvin ripsarit koko päivän!

Vierailija
53/53 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun monivuotinen suosikki on Max Factor Masterpiece waterproof. Pysyy kuin liima (joku myyjä joskus totesi tämän olevan yksi hankalimmista poistettavista). Urheillessa joskus näkyy yläluomilla pientä väriä, mutta ei varise päivän mittaan ollenkaan. Taivuttimet ja tämä ripsari = juuri sopivan kaarevat pitkät ripset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä