Sinkkuna elämisen vaikeus: surkeaa seksiä uuden miehen kanssa
Olen 26-vuotias nainen, ja viime vuosina tapailemista muutamista miehistä melkein kaikki ovat olleet ihan oikeasti huonoja sängyssä. Alkuvaikeuksia saattaa aina olla, mutta näissä tapauksissa ei ole kyse siitäkään. Todella masentavaa, koska sinkkuna ja miesystävää etsiskellessä hyvää seksiäkin tekisi mieli silloin tällöin.
Lauantaina tuli vastaan sellainen pohjanoteeraus, että en enää kestä. Olen tapaillut miestä jo pari viikkoa ja toiveet ovat alkaneet kohota, mutta voi kauhistus sentään kun sänkyyn päästiin! Mies ei osannut suudella; tunki kieltä voimalla kurkkuun ja oikeastaan nuoli kasvojani (HYI!), oli liian innokas ja kovakourainen, ei osannut lukea minua yhtään (piti ääneen kertoa että esim. hiusten vetäminen sattui oikeasti), ja lisäksi hikoili niin voimakkaasti että minäkin olin aivan litimärkä lopuksi. Miehen ollessa päällä jouduin pitämään silmiä kiinni jotta hikipisarat eivät putoilisi silmiin. Mies tietenkin luuli että homma meni loistavasti, vaikka kehonkieleni oli taatusti näkyvästi torjuva ja jouduin sanomaankin muutamaan otteeseen että jokin asia sattuu tai tuntuu ikävältä.
Tähän ongelmaan olen törmännyt ennenkin: miten miehelle voisi rohkaistua sanomaan, että ei halua jatkaa? Siis kesken seksin. Oloni oli niin epämukava, että olisin vain halunnut lopettaa, mutta mies oli niin innoissaan ja on muutenkin niin ihastunut minuun etten halunnut loukata kertomalla että minusta ei tunnu hyvältä. Minäkin pidän miehestä ihmisenä, mutta olen aika varma etten halua jatkaa tätä juttua. Mies oli niin ulalla omien taitojensa ja minun huomioon ottamisen suhteen, että en kestä kokeilla uudelleen. Onneksi ei jäänyt yöksi, lakanat menivät nimittäin samantien vaihtoon.
Toivottavasti ette ajattele, että vaadin vain liian hienoa suoritusta heti ensimmäisellä kerralla. En vaadi, mutta jos kokemus on toiselle osapuolelle suorastaan kuvottava, niin ei siinä voi ihan sielunkumppaneista olla kyse.
Ei tämä sinkun elämä siis aina ole mukavaa. Nyt pitää miettiä miten tämän tapailun pistää poikki, minun ei nimittäin tarvitse nähdä enempää...
Kommentit (96)
Miten voit olla noin tossukka?! Sinuna olisin karjaissut pari valittua sanaa äijälle. En ikinä suostuisi tuollaiseen, ei auta kuin suora puhe!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 10:11"]
Miten voit olla noin tossukka?! Sinuna olisin karjaissut pari valittua sanaa äijälle. En ikinä suostuisi tuollaiseen, ei auta kuin suora puhe!
[/quote]
Niin, kai olen jossain määrin tossukka kun en sanonut suoraan. Tai siis, muutamasta asiasta oli pakko sanoa, kuten siitä tukan repimisestä koska se oikeasti sattui, mutta en uskaltanut kertoa että haluaisin lopettaa kokonaan. Huonon seksin merkki kai sekin, kun hiljaa mielessään miettii miten tilanteesta pääsisi pois.... Yritin kyllä myös kaikkeni jotta meno olisi miellyttävämpää, mutta mies ei vain osannut tulkita vihjeitäni ollenkaan. Esimerkiksi se kielen tunkeminen kurkkuun oli kamalaa, joten yritin suudella kevyemmin. Mies tuntui lähinnä ärsyyntyvän siitä. Mitä sitten yhdyntään tulee, niin mies ei edes päästänyt minua päälle.
Ap
Hyvät henkiset ja fyysiset ominaisuudet samassa miehessä..ei ole tullut vastaan sellaista ihmettä vapaalla jalalla. Eli minäkin ensin lähden siitä että fyysisellä tasolla synkkaa, koska se on vaan ihan must. Vadta sitten pitää toivoa että olisi jotain muutakin. Usein ei ole, eli se fyysisesti toimiva mies toimii hyvin vähän kaikkien naisten kanssa eikä halua taitojaan vain minuun sitouttaa..Sinkkunaisen ikuiset ongelmat.
Aika kauheeta, että ekalla seksikerralla revitään tukasta, tungetaan kieltä kurkkuun jne. Taitava rakastaja(r) keskittyy ekalla kerralla tarkkailemaan kumppanin hienovaraisimpiakin reaktioita, on kokeilevalla kannalla eikä heti vedä koko repertuaaria käyttöön. Rajumman seksin aika on sitten, kun paremmin tunnetaan ja on huomattu, että molemmat siitä pitävät.
n42
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 10:26"]
Hyvät henkiset ja fyysiset ominaisuudet samassa miehessä..ei ole tullut vastaan sellaista ihmettä vapaalla jalalla. Eli minäkin ensin lähden siitä että fyysisellä tasolla synkkaa, koska se on vaan ihan must. Vadta sitten pitää toivoa että olisi jotain muutakin. Usein ei ole, eli se fyysisesti toimiva mies toimii hyvin vähän kaikkien naisten kanssa eikä halua taitojaan vain minuun sitouttaa..Sinkkunaisen ikuiset ongelmat.
[/quote]
Näinpä. Ne miehet jotka ovat olleet parhaimpia seksissä: takana hyvin lyhyitä suhteita. Miehet huonoja seksissä: takana pitkiä suhteita (säälin kyllä niitä naisia :D). En toisaalta olisi pystynyt seurustelemaan vakavasti noiden sängyssä parhaimpien kanssa, koska suhteeseen tarvitaan molempia aspekteja, mutta ei henkiset ominaisuudet myöskään riitä jos mies on alkujaan jo huono ja ikää on jo sen verran, ettei sen ikäistä miestä pysty enää edes opettamaan miten kuuluu tehdä.
Jos asettaisi riman alhaalle ja tyytyisi sellaiseen kumppaniin, joka on heikompi jommassa kummassa tai molemmissa niin eihän silloin sinkkuna tarvitsisi koskaan edes ollakaan ja näitä ongelmia kohdata.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 10:34"]
[/quote]
Näinpä. Ne miehet jotka ovat olleet parhaimpia seksissä: takana hyvin lyhyitä suhteita. Miehet huonoja seksissä: takana pitkiä suhteita (säälin kyllä niitä naisia :D). En toisaalta olisi pystynyt seurustelemaan vakavasti noiden sängyssä parhaimpien kanssa, koska suhteeseen tarvitaan molempia aspekteja, mutta ei henkiset ominaisuudet myöskään riitä jos mies on alkujaan jo huono ja ikää on jo sen verran, ettei sen ikäistä miestä pysty enää edes opettamaan miten kuuluu tehdä.
Jos asettaisi riman alhaalle ja tyytyisi sellaiseen kumppaniin, joka on heikompi jommassa kummassa tai molemmissa niin eihän silloin sinkkuna tarvitsisi koskaan edes ollakaan ja näitä ongelmia kohdata.
[/quote]
Tässäpä tämä on tiivistettynä hyvin! Tapailemani miehet ovat juuri niitä, jotka ovat pystyneet pitämään yllä pitkiä suhteita oman sitoutumishalunsa ja mukavien luonteidensa takia. Mutta miten nuo naiset eivät ole osanneet ohjata miehiään oikeaan suuntaan, sitä en tiedä. Nämä miehet ovat lähes kaikki olleet yli 30-vuotiaita, joten on surullista että näiden taitojen suhteen ollaan ihan aloittelevien teinien tasolla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 10:34"]
[/quote]
[/quote]
Tässäpä tämä on tiivistettynä hyvin! Tapailemani miehet ovat juuri niitä, jotka ovat pystyneet pitämään yllä pitkiä suhteita oman sitoutumishalunsa ja mukavien luonteidensa takia. Mutta miten nuo naiset eivät ole osanneet ohjata miehiään oikeaan suuntaan, sitä en tiedä. Nämä miehet ovat lähes kaikki olleet yli 30-vuotiaita, joten on surullista että näiden taitojen suhteen ollaan ihan aloittelevien teinien tasolla.
Ap
[/quote]
Ehkä seksiä on sitten suhteen aikana ollut vähän ja lopussa ei enää lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 10:29"]
Aika kauheeta, että ekalla seksikerralla revitään tukasta, tungetaan kieltä kurkkuun jne. Taitava rakastaja(r) keskittyy ekalla kerralla tarkkailemaan kumppanin hienovaraisimpiakin reaktioita, on kokeilevalla kannalla eikä heti vedä koko repertuaaria käyttöön. Rajumman seksin aika on sitten, kun paremmin tunnetaan ja on huomattu, että molemmat siitä pitävät. n42
[/quote]
Niin, voisi kuvitella että olisi itsestäänselvyys, että ensimmäisellä kerralla keskitytään toiseen tutustumiseen, eikä omaan nautintoon. En tiedä mitä miehen päässä liikkui, mutta se ainakin oli aivan selvää, että hän ei edes yrittänyt lukea minua ja reaktioitani. Oikeastaan minulle jäi aika loukattu olo, ja hämmentynyt, sillä tiedän että mies on muuten hyvin empaattinen ja "kunnollinen" muutenkin.
Ap
ja arvaa olitko sinä huono hänen mielestään? Todnäk oli hänen mielestään luokaton lahna. Teillä ei vaan synkannut, olet todnäk itse huono myös sängyssä jutun perusteella.
[/quote]
Ei nuo ongelmat koske vain sinkkunaisia. Kyllä sinkkumiehillä on ihan samat ongelmat.
Moni nainen luulee olevansa hyvä seksissä vaikka totuus on toista: ovat oikeasti ihan ulalla tai niin estoisia, että jäljelle jää vain lähetyssaarnaaja hiljaa pimeässä peiton alla. Tämä ainakin on minun kokemukseni naisista jonka kanssa on henkinen puoli pelannut.
Oh dear, kuullostaa niin tutulta. Yleensä olen aika suorapuheinen ja osaan kyllä pitää puoleni, mutta aina kun sinkkuaikoina vastaan tuli muuten kiva mies, mutta aivan surkea sängyssä niin ei sitä osannut jotenkin kesken kaiken vaan sanoa että tämä oli muuten tässä. Seuraavana aamuna (tai samana iltana jos kaveri oli lähdössä) niin sanoin sitten vaan perinteisesti "joo hei älä sä soita mulle, mä soitan sulle". Mut tosiaan siitä suutelusta tietää aika hyvin! Sellainen kokemattoman oloinen kuolaaja on kyllä yleensä samaa sorttia sängyssäkin.
Kaikista kiusallisin tilanne on ollut kun tuli eräs hyvännäköinen ja kiva tyyppi kämpille, osasi suudella yms. Olin ihan liekeissä ja odotin jotain tosi mahtavaa. Päästiin sänkyyn ja alasti niin kaverilla oli sellainen mun pikkurillin kokoinen värkki. Se oli koko session ajan ihan "AAAH, OUJEE, tuntuu niiiin hyvältä!!" ja mä mietin että onkohan se edes sisällä.
Mut tosta ulkonäköasiasta oon kyllä eri mieltä! Mulle on sattunut muutama sellainen tosi hyvännäköinen, joka sitten onkin ollut ihan surkea sängyssä, ja sitten päinvastaisesti sellainen ei-niin-hyvännäköinen joka on ollut ihan loistava.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:01"]
ja arvaa olitko sinä huono hänen mielestään? Todnäk oli hänen mielestään luokaton lahna. Teillä ei vaan synkannut, olet todnäk itse huono myös sängyssä jutun perusteella.
[/quote]
Ei synkannut ei, mutta mies oli aivan innoissaan ja piti kokemusta loistavana. En ole mikään lahna, vaan seksuaalisesti hyvinkin vapautunut ja kokeilunhaluinen, mutta tämän miehen kanssa en kyllä päässyt näyttämään omia taitojani ollenkaan. Hän halusi olla ohjaksissa. Sekin on ihan hauskaa vaihtelua, mutta kun mies ei tiennyt yhtään mitä tekee, niin minulle kokemus ei ollut hyvä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:07"]
Oh dear, kuullostaa niin tutulta. Yleensä olen aika suorapuheinen ja osaan kyllä pitää puoleni, mutta aina kun sinkkuaikoina vastaan tuli muuten kiva mies, mutta aivan surkea sängyssä niin ei sitä osannut jotenkin kesken kaiken vaan sanoa että tämä oli muuten tässä. Seuraavana aamuna (tai samana iltana jos kaveri oli lähdössä) niin sanoin sitten vaan perinteisesti "joo hei älä sä soita mulle, mä soitan sulle". Mut tosiaan siitä suutelusta tietää aika hyvin! Sellainen kokemattoman oloinen kuolaaja on kyllä yleensä samaa sorttia sängyssäkin.
Kaikista kiusallisin tilanne on ollut kun tuli eräs hyvännäköinen ja kiva tyyppi kämpille, osasi suudella yms. Olin ihan liekeissä ja odotin jotain tosi mahtavaa. Päästiin sänkyyn ja alasti niin kaverilla oli sellainen mun pikkurillin kokoinen värkki. Se oli koko session ajan ihan "AAAH, OUJEE, tuntuu niiiin hyvältä!!" ja mä mietin että onkohan se edes sisällä.
Mut tosta ulkonäköasiasta oon kyllä eri mieltä! Mulle on sattunut muutama sellainen tosi hyvännäköinen, joka sitten onkin ollut ihan surkea sängyssä, ja sitten päinvastaisesti sellainen ei-niin-hyvännäköinen joka on ollut ihan loistava.
[/quote]
Toimiiko tuo "mä soitan sulle" oikeasti :D Tämä on minulle juuri se vaikea paikka, että olen liian pelkuri sanomaan suoraan että tämä oli tässä, mutta sekään ei tunnu oikealta että lakkaisi vain pitämästä yhteyttä. Yleensä olen sitten hoitanut asian pikkuhiljaa; alkanut vähentää tapaamisia ja vihjailemaan muutenkin että on niin paljon kiireitä ja että täytyy nyt katsoa mitä tässä tapahtuu. Tässä asiassa minun pitäisi kehittyä, haluaisin osata puhua suoraan, mutta loukkaamatta.
Ap
Sanot vaan suoraan, että seurustelu ei tunnu oikealta tässä elämäntilanteessa tai jotain muuta lässytystä, kyllä miehet ymmärtää hyvinkin helposti. Mua naisena on aina ärsyttänyt kun miehet ei osaa sanoa suoraan eli itse olen ollut aika brutaalisen rehellinen juuri siitä syystä että roikkujat ärsyttää joita en enää edes haluaisi nähdä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:15"]
Toimiiko tuo "mä soitan sulle" oikeasti :D Tämä on minulle juuri se vaikea paikka, että olen liian pelkuri sanomaan suoraan että tämä oli tässä, mutta sekään ei tunnu oikealta että lakkaisi vain pitämästä yhteyttä. Yleensä olen sitten hoitanut asian pikkuhiljaa; alkanut vähentää tapaamisia ja vihjailemaan muutenkin että on niin paljon kiireitä ja että täytyy nyt katsoa mitä tässä tapahtuu. Tässä asiassa minun pitäisi kehittyä, haluaisin osata puhua suoraan, mutta loukkaamatta.
Ap
[/quote]
Muutamalle sanoin ihan noin suoraan, jos olin oikein tympiintynyt tai kaverilla ei mennyt jakeluun että en halua enää yhtään mitään enempää. Sitten jos kävi sääliksi eikä halunnut olla tyly niin sanoin yleensä että musta tuntuis että meidän olis parempi olla vaan kavereita tai että tämä nyt ei oo ihan sitä mitä haluan. Huomasin että pakko ottaa sellainen suoraan puhumisen linja, muutaman kerran kun kävi niin että ei osannut sanoa suoraan ja sitten huomasikin että mies oli ihastunut ja halusi enemmän ja itse mietti vaan miten päästä tilanteesta pois. Helpompaa se on kuitenkin kummallekin kun sen sanoo mahdollisimman äkkiä että ei halua jatkaa, eikä sitten venytä liian pitkälle ja anna väärää mielikuvaa toiselle!
Mulle totesi mies, että hänen mielestään meidän kemiamme eivät kohtaa eikä kuulemma löytänyt " sellaista fiilistä". Mielestäni tuo oli suoraa puhetta eikä mitenkään loukkaavasti sanottu. Kehui vielä muuten mukavaksi :D Emme kylläkään olleet ehtineet sänkyyn asti, voi olla etten naisena olisi ollut ihan niin ymmärtäväinen jos seksiäkin olisi ollut. Miehet varmaan ajattelevat toisin, ehkä ap voisi kokeilla tuollaista.
Miksipä et sano suoraan että teillä on selkeästi varsin erilaiset seksimieltymykset, ja siksi koet ettei homma oikein toimi. Voitte yhdessä päättää onko suhteessanne niin paljon hyvää että opettelette yhdessä molempia miellyttävän tavan rakastella, vai lopetatteko suhteen siihen. Ei valheita, ei selittelyjä, vaan avointa keskustelua ja molempien huomioimista.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:54"]
Tapaile tasokkaampia miehiä. Olen myös ikäisesi sinkku ja pääasiassa miehet on todella taitavia ja valmiita miellyttämään. Eihän seksi tietenkään alussa koskaan ole täydellistä, mutta mitään kuvailemiasi tapauksia ei ole itselle käynyt...
Lisäksi AINA suuteleminen ennen seksiä. Jos mies on huono suutelemaan ei sänkyyn kannata koskaan edes mennä. Kannatan sellaista kunnon suutelu/kourintasessioita ennen seksiä, sillä niistä tuntee aika hyvin osaako mies käsitellä kuinka hyvin vartaloa, esim. osaako hyväillä vaatteiden päältä kunnolla vai ei.
[/quote]
Luo toivoa minuunkin, että jollain toisella on ollut parempi tuuri :) En minäkään ihan ketä tahansa tapaile, vaan olen jopa vähän nirso miesten suhteen. Etsin lähinnä tiettyjä henkisiä ominaisuuksia, ja jostain syystä sitten kohtaamani lupaavat tapaukset ovat olleet sängyssä huonoja. Ei niitä tapauksia nyt ihan joka sormelle ole riittänyt, mutta kokemus on silti ollut lannistava. Tämä viimeisinkin mies on oikein kiva ja ihana muuten, mutta tuo seksikokemus oli aivan hirvittävä!
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että suuteleminen paljastaa paljon. Ehkä en vain ole halunnut luopua toivosta niin aikaisin :)
Ap
[/quote]
Aiempi kommentoija. Voi olla, että syynä itselle onnistumisiin on se, että tapailen enemmän miehiä joiden fysiikka ja ulkonäkö kuin pikemminkin henkiset ominaisuudet kiinnostavat. Ne miehet, kenen kanssa on henkisesti klikannut parhaiten, mutta joiden ulkonäkö oli keskivertoa tai alempi olivat huonoimpia. Sen sijaan toisentyyppiset miehet osaavat asiansa todella hyvin...Kenties joskus koittaa vielä päivä, jolloin löytää molemmat ominaisuudet samassa miehessä.