Naiset, onko tämä ahdistelua?
Eli naisille kysymys.
Mitä mieltä onko tämä ahdistelua.
Itseäni ei seksi kiinnosta, mutta yksi nainen on useamman kerran ehdotellut minulle seksiä ja olen kohteliaasti joka kerta kieltäytynyt.
Kerran tämä nainen laittoi myös kätensä selälleni.
Voiko tämän laskea seksuaaliseksi ahdisteluksi tai ahdisteluksi vai pitääkö tätä sietää?
Kommentit (114)
Onhan tuo ahdistelua. Sukupuoli ei asiaan vaikuta. Naisesta ilmoitus esimiehelle.
M28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 kirjoitti:
Itselle kerran kävi aivan samoin. Ilmoitin naisesimiehelle lopulta, kun toinen jatkoi ja jatkoi ja alkoi fyysisestikkin kosketella selvästi nauttien vaikka olin kieltänyt. Naisesimies vaan nauro asialle, että "kaikesta ne miehet tänä päivänä valittaakin, jopa huomionkin saamisesta". Tästä on tosin jo aikaa 10 vuotta.
Että sellainen kokemus minulla esimiehelle valittamisesta.
M28
Esimiehelläkin on esimies. Viime kädessä kyseessä on työsuojelullinen asia. Harmi, ettet vienyt asiaa eteenpäin.
Kenelle olisin vienyt kun esimies oli yrityksen toimitusjohtaja ja omisti yrityksen 100% yksin eikä työpaikalla ollut mitään työsuojelun juttuja järjestetty?
M28
AVI, työsuojeluviranomainen
Ensiksi kannattaa soittaa sinne. Erityisesti kirjallisissa yhteydenotoissa kannattaa olla tarkkana siinä, että kuvailee asiat konkeeettisesti - ei siis vuodatusta siitä, miltä tuntuu tai muiltakaan tunnepainotteisia sanoja,vaan ASIAA. Tämä varalta siksi, jos asiaa jouduttaisiin käsittelemään oikeudessakin.
https://tttlehti.fi/tyopaikkakiusaamiseen-kannattaa-hakea-apua-heti/
Onko todella tämmöinen konkreettinen riski, että tämä nainen saattaisi kostaa jämäkät pakit sillä, että alkaisi minusta levitellä valheita, että minä olenkin se ahdistelija??[/quote]
On. Se on katkeran naisen kosto siitä kun ei kelvannutkaan. Ole varuillasi ja pidä puolesi.[/quote]
Katkera nainen, siis tämä ylistämällä ylistetty, saattaa ihmetellä miksi hän ei kelpaa.
Katsoo itseään peilistä ja toteaa: Sen miehen on pakko olla homo. Ja tämän syvällisen pohdinnan tuloksena levittää omaa näkemystään konttorissa.
Se on katkeran naisen kosto.
Selvä raiskaus, tee rikosilmoitus.
Ahdistelua vain jos nainen on ruma..
Ahdistelu ei lopu ennen kuin olet tehnyt rikosilmoituksen. En ymmärrä miksi ehdotatte ilmoittamaan selvästä rikoksesta esimiehelle. Suomessa poliisi tutkii rikokset.
Kannattaa varautua siihen, ettei sinua oteta rikostutkinnassa vakavasti. Vähämmällä nöyryytyksellä ja pienemmillä kolhuilla miehiselle itsetunnollesi pääsisit, kun kasvattaisit itsellesi kuugelit ja näyttäisit itse naiselle kaapin paikan. Niistä kuugeleista voi olla hyötyä jatkossakin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien se on ollut ahdistelua, jos miehelle ehdottaa seksiä, maailman luonnollisinta asiaa? Onko miehistä tullut nykyään pehmoja vai mikä on?
Elli40
Samaa mietin. Kaikki miehet ei ymmärrä, että miesten ja naisten seksuaalisuus on jo biologisesti erilaista. Eli toisinsanoen se mikä naiselle tehtynä on ahdistelua niin ei välttämättä ole miehelle tehtynä. Itse kokisin ahdisteluna jos mies esittäisi minulle toistuvasti seksipyyntöjä, mutta mielestäni nainen voi miehelle ehdottaa, sillä kyllähän miehen sen verran pitää kestää, jos nainen ehdottaa intiimiä toimintaa.
Tuo kyllä menee jo liian pitkälle ettei miehelle saisi enää tänä päivänä esittää seksiäkään. Miten ihmeessä miehistä on tullut näin tiukkapipoja ja herkkiä?
Mietippä jos oman lapsesi kohdalle sattuisi sama tai perheen jäsenen joka on mies? Kyllä miehilläkin pitää olla samat oikeudet kuin naisilla olla rauhassa. Se että ollaan erilaisia ei tarkoita että miesten ahdistelu olisi yhtään hyväksytänpää!
Ella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiesIhmeissaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ensin kannattaa varmistaa selustansa. Ota asia puheeksi esimiehen kanssa, tee selväksi että puhut luottamuksellisesti ja haluat vain kysyä neuvoa. Kerrot saman kuin tässä meille. Kuuntelet mitä esimies sanoo.
Jos sitten seuraavalla kerralla annat jämäkästi mutta kohteliaasti naiselle pakit ja sanot, että koet hänen toimintansa ahdistavana (niinkin voi sanoa) ja nainen suuttuukin asiasta, niin ainakaan hän ei voi rynnätä esimiehen luo valehtelemaan, että SINÄ oletkin se ahdistelija.
Onko todella tämmöinen konkreettinen riski, että tämä nainen saattaisi kostaa jämäkät pakit sillä, että alkaisi minusta levitellä valheita, että minä olenkin se ahdistelija??
On. Se on katkeran naisen kosto siitä kun ei kelvannutkaan. Ole varuillasi ja pidä puolesi.
Osaa tätä miehetkin. Takavuosina bussikuski ehdotti nuorelle likalle päiväpanoa bussin takapenkillä tms vastaavaa ja kun likka valitti bussiyhtiön, mies väitti että likka itse oli ehdottanut seksiä. Noh, potkuthan siitä tuli kuskille ja myöhemmin tuomio oikeudessa.
Niin, häiriintynyt feministipissis sai valheillaan tämän aikaan.
Mitään todisteitahan tapauksessa ei edes ollut
Tottakai oli. Bussin ajopiirturi josta näkyy pysähtely, tytön hätääntyneet yhteydenotot lähipiiriin jne.
laitapas ne lähteet, niin jatketaan sitten
Taitaa asianomainen olla mönkinyt luolastaan palstalle....olet sairas paskiainen.
ohis
Eikö tänä päivänä miehelle saa edes ehdottaa seksiä? Alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi Suomen syntyvyys on niin kovassa laskussa.
Kuten moni jo sanoikin niin näyttää miehistä tulleen herkkiä. Kohta varmaan tarvii jonkun allekirjoitetun todistuksen seksinkin harrastamiseen?
N44
Samaa mietin. Kaikki miehet ei ymmärrä, että miesten ja naisten seksuaalisuus on jo biologisesti erilaista. Eli toisinsanoen se mikä naiselle tehtynä on ahdistelua niin ei välttämättä ole miehelle tehtynä. Itse kokisin ahdisteluna jos mies esittäisi minulle toistuvasti seksipyyntöjä, mutta mielestäni nainen voi miehelle ehdottaa, sillä kyllähän miehen sen verran pitää kestää, jos nainen ehdottaa intiimiä toimintaa.
Tuo kyllä menee jo liian pitkälle ettei miehelle saisi enää tänä päivänä esittää seksiäkään. Miten ihmeessä miehistä on tullut näin tiukkapipoja ja herkkiä?