Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko tämä ahdistelua?

MiesIhmeissaan
16.08.2021 |

Eli naisille kysymys.

Mitä mieltä onko tämä ahdistelua.

Itseäni ei seksi kiinnosta, mutta yksi nainen on useamman kerran ehdotellut minulle seksiä ja olen kohteliaasti joka kerta kieltäytynyt.

Kerran tämä nainen laittoi myös kätensä selälleni.

Voiko tämän laskea seksuaaliseksi ahdisteluksi tai ahdisteluksi vai pitääkö tätä sietää?

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ehdottelu ja koskettelu jatkunut sen jälkeen, kun olet tehnyt selväksi, ettet pidä siitä? Jos on, niin se on ahdistelua.

Vierailija
2/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämä olisi ahdistelua jos mies näin tekisi naiselle, sen tiedän. En usko että naiset pitää tätä ahdisteluna kun kohteena on mies. Minuakin on monta kertaa yökerhossa esim. perseestä puristettu naisten toimesta, vaikka naiset itse nykyään moisesta nostaa haloon itse.

M20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ahdistelua, varsinkin kun jatkuu kieltojen jälkeen

Vierailija
4/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Vierailija
5/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska nainen jatkaa vaikka olet kieltänyt. Sano naiselle sekin, että sinuun ei saa koskea ilman lupaa. Jos kyseessä on työkaveri, tee ilmoitus esimiehelle.

Vierailija
6/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ehdottelu ja koskettelu jatkunut sen jälkeen, kun olet tehnyt selväksi, ettet pidä siitä? Jos on, niin se on ahdistelua.

No en ole kehdannut naiselle näin sanoa ettei mieltänsä pahoita. Pikemminkin olen koittanut olla erittäin ystävällinen, saada hänet nauramaan ja tuntemaan olonsa rennoksi kun on kutenkin työkaveri kyseessä.

Vierailija
7/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti monikaan ei ymmärrä toista, vain itsensä eli joillekin täytyy selvästi sanoa.

Sano ettet halua että hän koskee, jos ei usko, se on väärin.

Jos et ole sanonut mitään hän ei välttämättä ymmärrä.

Vierailija
8/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on ahdistelua. Jokainen fiksu nainen ymmärtää sen. Itseäni ei vaan paskaakaan miesten kokemat satunnaiset perseenpuristelut kiinnosta, olette tehneet meille samaa ja pahempaa niin kauan ja kaikkialla että mulle on aivan sama mitä te koette. Itse en tule teiän lähellekään enää.

Mitä hittoa? Luuletko että ap on kollektiivisesti vastuussa omaan sukupuoleensa kuuluvien tekosista?

Vierailija
9/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kunnolla sille, että: "etkö nyt saatana usko, ettei kiinnosta". Jos jatkaa vielä niin uhkaile rikosilmoituksella. Jos uhkailu ei toimi, tee rikosilmoitus häirinnästä.

Vierailija
10/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on ahdistelua. Jokainen fiksu nainen ymmärtää sen. Itseäni ei vaan paskaakaan miesten kokemat satunnaiset perseenpuristelut kiinnosta, olette tehneet meille samaa ja pahempaa niin kauan ja kaikkialla että mulle on aivan sama mitä te koette. Itse en tule teiän lähellekään enää.

Todella "fiksua" syyllistää kaikki miehet yhden miehen tekosista. Olet oksettava ääliö.

Vierailija
11/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni ahdistelua. Ilmoittaisin esimiehelle, kun työkaveri ei kerran usko puhetta. Ei kannata tuollaiselle olla liian ystävällinen.

Vierailija
12/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesIhmeissaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole kehdannut naiselle näin sanoa ettei mieltänsä pahoita. Pikemminkin olen koittanut olla erittäin ystävällinen, saada hänet nauramaan ja tuntemaan olonsa rennoksi kun on kutenkin työkaveri kyseessä.

Jatkossa kehtaat. Sano myös, että jos ahdistelu ei lopu, ilmoitat asiasta esimiehelle. Nuo naurattamisyrityket lopetat nyt heti ja olet hänelle vain kuivan asiallinen.

Vierailija
13/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan valkoinen voi olla rasisti,ainoastaan mies voi ahdistella.

Vierailija
14/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesIhmeissaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy sanoa sille jämäkästi ettet ole kiinnostunut ja toivot ettei asiaan enää palata. Jos koskee erityisesti on näytettävä ettei se ole mieleen.

Vierailija
15/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ahdistelua, jos olet tehnyt jo selväksi, ettet ole kiinnostunut ja ehdottelu jatkuu silti.

Ahdistelua on myös aina sellainen ehdottelu, jossa koet tilanteen jollain tapaa uhkaavaksi. Siis vaikkei se olisi toistuvaa.

Vierailija
16/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kyynel.

Kyllä me nyt menetettiin yksi ehdoton helmi.

T. Maailman kaikki miehet

Vierailija
17/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jos se ei lakkaa vihjailemasta ja ehdottelemasta ja jos sen kosketus oli hiplaava.

Vierailija
18/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli niin kauan saa panna, kunnes toinen tekee selväksi ettei halua.

Asia selvä!

Aloittaja ei ole panemassa ketään, kun hän on kieltäytynyt seksiehdotuksista.

Vierailija
19/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kiinnosta? Oletko homo? Onko nainen lihava?

Vierailija
20/114 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapahtuu työpaikalla niin silloin kaikki seksuaalinen ehdottelu on käytännössä automaattisesti ahdistelua.

Paitsi jos vihjailet itsekin hänelle, silloin voidaan puhua kahden aikuisen ihmisen välisestä flirttailusta eikä yksipuolisesta ahdistelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi