Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB viikko 3

Vierailija
07.09.2014 |

Vihdoinkin uusia asukkaista ! Jos ei nyt tule nuorta kaunista miestä taloon , revin pelihousuni. Haluan otain silmänruokaa, ei enää yhtään tukevaa tyttöä tai kipittävää homoa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno on ärsyttävä, kiusaa ja pilkkaa esim. Jonia eikä osaa edes hävetä..

Vierailija
42/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tähdä miten nuo huonokuntoiset ylipainoiset hikoilee , eli kyllä joku kuntoiluujuttu olisi kiva. Sitäpaitsi niistä paljoastuu usein yllättäviä asioita : kuka luovuttaa helposti ja kuka jaksaa yli rajojensa. Kuka on joukkuepelaaja ja kuka vaan oman voiton tavoittelija. Kuka osaa nauraa itselleen ja kellä menee hermot.

Mun mielestä nuo on päästetty fyysisesti tosi helpolla. Haluan hikeä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo , Jarno on täys paska mieheksi. Andte on jotenkin söötti , mutta harmi kun peesaa Jarnoa ja Dania.

Vierailija
44/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimo ja Joni on ihania. Tulis nyt lisää nuoria ja iloisia tyyppejä, ei mitään totisia torvensoittajia.

Vierailija
45/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kansallisuuksia taloon , joku söpö aasialaista sukuperää oleva poika/ tyttö ja sitten romaani. Ja yks turkulainen tarvittais kanssa taloon.

Vierailija
46/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi nykyiset kellarilaisethan on ihan roskasakkia. Eivät osaa hävitä laikaan ! Jotenkin alan arvostaa Jussin mahtavaa itsensä keräämistä häviöiden jälkeen. Mun entinen inhokki Jussi on mun uus suosikki, apua!

Vierailija
47/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi nykyiset kellarilaisethan on ihan roskasakkia. Eivät osaa hävitä laikaan ! Jotenkin alan arvostaa Jussin mahtavaa itsensä keräämistä häviöiden jälkeen. Mun entinen inhokki Jussi on mun uus suosikki, apua!

Vierailija
48/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni, Joni ,Joni !!!!!

Vierailija
49/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan ne uudet tulee ? Onko infottu jossain ? Ettei vaan vasta vkon 3 talk shown jälkeen... En malta odottaa. 

Vierailija
50/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku härski ja hävytön, joka puhuu avoimesti kaikesta! Sellanen ois hyvä. Mulla ei oo mitään lempparia talossa, mut Anna, Nimo ja Joni on sellasia ihmisiä kenen kans voisin viihtyä. Tuulikki on hyvä ja Andte on oudolla tavalla ihana. En pidä yhtään Jonathanista, Jarnosta, Danista, Jussista, Armista ja Joonaksesta, mut tuovat taloon maustetta. Odotan vaan, koska porukalla alkaa mennä Jussiin hermot ja tulee oikeen kunnolla sanomista! Jenna viel menee mut on siinäkin niin paljon teinityttöä vielä et ärsyttää se karjumiskirkuminen (kun yrittää karjua mut menee liian korkeelle..) muut onkin mulle vaan koristeita siel toisten joukossa. Hyvä että Anne tippui, vaikka ei vissiin päässyt näyttämään vielä oikeeta luonnettaan. Jos sieltä ois tipahtanut joku mielipiteitä herättävä tyyppi heti ekana niin koko kausi ois sit ihan paskaa.

Vierailija
51/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne uudet menee varmaankin Extran aikana. Ja toivottavasti alkuviikosta.

Vierailija
52/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:59"]Lisää kansallisuuksia taloon , joku söpö aasialaista sukuperää oleva poika/ tyttö ja sitten romaani. Ja yks turkulainen tarvittais kanssa taloon.
[/quote]

Ei talossa saa lukea kuin sääntökirjaa ja bb:n viestejä:/

Vierailija
53/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sivulle!!! pirun mobiili

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän