Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valehteleva kaveri: väittää mökkinsä olevan käytössä vaikka tiedämme sen olevan tyhjillään ja voisimme sinne perheeni kanssa mennä

Vierailija
14.10.2023 |

Tiedetään, että sillä on mökki tyhjillään järven rannalla. Haluttaisiin perheelle vaihtelua arkeen, seinät tulee päälle. Soitanpa siis tuolle kaverille. Kuitenkin. Hän alkaa keksiä kaikenlaista, on käyttöä itselle sillä, remonttia ja muita sukulaisia. Kaikki täyttä palturia. Eräs tuttumme on käynyt ulkona mökkiä useaan otteeseen katsomassa: ei ketään paikalla. Miksi kaverini on tuollainen alhainen liero?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa ajattelit postata saman surkean provon?

Vierailija
2/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat perheellesi vaihtelua? Ei muuta kuin nettiin ja varaatte sieltä loman mistä lystäätte. Vai miksi olisit sellainen alhainen liero ja alkaisit valehdella perheellesi ettei muka ole rahaa tms palturia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat kaverillesi 600e/viikko mökin käytöstä niin eiköhän suostu. Tai sitten vuokraat mökin muuta kautta.

Vierailija
4/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vedettävä kaveria turpaan

Jos alkais mökki sitten vapautua

Vierailija
5/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä jollekin minun mökeistäni Hangossa, Naantalissa, Nauvossa, Mikkelin lähellä tai Levillä.

Jätin avaimet kynnysmaton alle. 

Vierailija
6/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaverillasi ole mitään velvollisuutta antaa mökkiään ilmaiseksi teidän käyttöön. Hae tuettua lomaa.

Vierailija
7/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös asunto vapaana senkun muutatte sinne asumaan ja pihalla auto mitä voitte halutessanne käyttää.

Vierailija
8/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävytön kaveri!

Eikä kaverisi käytä pankkikorttiakaan koko ajan, joten sinä voisit käyttää sitä väliaikoina.

Vierailija
9/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kommunisti? Muiden omaisuus pitäisi olla sinun käytössäsi.

Vierailija
10/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän järven rannalla olevaan mökkiin meni vuonna 2022 pakollisina kuluina 3500 €. Arveletko, että antaisin sen sulle ilmaiseksi käyttöön, vaikka onkin just nyt tyhjillään?

Vierailija
11/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huono p ro v o

Vierailija
12/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Haluat perheellesi vaihtelua? Ei muuta kuin nettiin ja varaatte sieltä loman mistä lystäätte. Vai miksi olisit sellainen alhainen liero ja alkaisit valehdella perheellesi ettei muka ole rahaa tms palturia.

Ei meillä ole varoja maksaa mitään älyttömiä vuokria. Jätetään kahvipaketti keittiön pöydälle. 

Ap

Jo aloitus oli ilmeinen provo, mutta tää oli jo todella huono.

0/5.

Vierailija
13/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tosi vanha olo, kun tajuan, että olen lukenut saman provon jo monta vuotta 👵🏻

Vierailija
14/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja täällä. Kyllä meillä vähävaraisillakin on tarve pitää lomaa.

Vierailija
15/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua teitä sinne eikä halua sanoa asiaa suoraan ehkäpä arvelee, ettei halua loukata, en tiedä. Mutta mökkiä käydään stalkkaamassa, sinä teet tuttujesi kanssa väärin!

Vierailija
16/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä voi teltassa lomailla. ⛺️ Risteilytkin ovat halpoja.

Vierailija
17/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hän ei halua teitä sinne eikä halua sanoa asiaa suoraan ehkäpä arvelee, ettei halua loukata, en tiedä. Mutta mökkiä käydään stalkkaamassa, sinä teet tuttujesi kanssa väärin!

Kaikkea soopaa säkin uskot 🙄

Vierailija
18/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaveripiiristä, jolla on varaa, ostaa mökin ja jakaa sitten kavereilleen käyttövuorot. Meidän mökki on buukattu jo parin vuoden päähän. Ens juhannus on vähän harmi, kun ei itse voida käyttää, mut näillä mennään. 

Vierailija
19/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihme kommentteja täällä. Kyllä meillä vähävaraisillakin on tarve pitää lomaa.<<Ihan on asialisia koneteja. Itsekin olen vähävarainen yksin elävä nainen. Siti en änkeä aikuisen lapseni kesä mökille,enkä tiedustele voisinko sinne mennä? Lisäksi olen tätä palstaa kevästä asti lukenut.Myös aiheta kun sukulaiset änkee mökille. Joten menen sen taakse,olen vanha enkä enää jaksa matkustaa 300 km päähän.. Kun niitä lomia ei vuosikymmeniin ollut,kaikkeen tottuu ja osaa omassa Helsingin lähiössä viettää lomia.Meren rantaa on  mielin määrin,pieniä metsiä  ja yöksi aina pääsee omaan Vuokra asuntonsa eli  kotia nukkumaan.En valita köyhyys tai kadehdi heitä joilla mökit,tai matkat tai ilmaiskäytössä perikunnan mökit.

Vierailija
20/56 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletko kommunisti? Muiden omaisuus pitäisi olla sinun käytössäsi.

Meillä on kyllä suvussa aika paljon punaisen aatteen kannattajia, myönnettäköön.