BB viikko 3
Vihdoinkin uusia asukkaista ! Jos ei nyt tule nuorta kaunista miestä taloon , revin pelihousuni. Haluan otain silmänruokaa, ei enää yhtään tukevaa tyttöä tai kipittävää homoa.
Kommentit (53)
Tukeva viisikymppinen mies joka hikoilisi ja piereskelisi avoimesti.
21v nörtti jolla tulisi vieroitusoireita kun ei saa pidellä ohjainta kädessä ja se rakentaisi maitopurkeista konsolin ja ohjaimen.
Viisikymppinen tukeva nainen joka irstaisis ja likistelis miehiä rintojensa väliin. Menis Tuulikki sanattomaksi.
Mä haluaisin sarkastista mutta ystävällistä älyä taloon, ulkonäöstä ja sukupuolesta viis. Joku, joka pistäisi Jarnon ja Danin hiljaiseksi ja selkeästi lopettaisi tuon kiusaamismeiningin .
Annea todella kävi sääliksi, eihän naisella ollut mitään juttuseuraa tuolla kantanossa. Olisi pärjännyt paremmin kellasrin porukassa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:49"]Tukeva viisikymppinen mies joka hikoilisi ja piereskelisi avoimesti.
[/quote]
Joo, soijaa pukkaa...
Joo jotain älykästä ja sanavalmista tyyppiä minäkin kaipaan. Sellaista , joka sanoisi vastaan noille kiroilijoille ja kysysisi Jussilta, osaisiko tämä olla välillä hiljaa. Vaikka joku tupakoimaton liikunnallinen absolutisti , joka ei lähtisi mihinkään kiusaamisiin mukaan.
Tosi Iso kalju kolmekymppinen gay joka ihastuisi tulisesti Jarnoon ja kiehnäisi sen vieressä, eikä päästäisi sitä yksin mihinkään.
Parsta olisi, jos sinne porukkaan josta Anne lähti, menis kaunis nainen ja komea mies. Siinä olsi Jenna,Dani ja Jarno ihmeissään. Kaunis lesbo ja sitten sellainen joviaali hipsteri... no, tosin sellaiset ei taida mennä bb-taloon.
Hyväkroppainen mies, joka olisi koko ajan ilman paitaa.
Mä kaipaan itselleni suosikkia. Jonathanista ensin pidin , en enää. Markusta, Tuulikista, Armista, Jarnosta, Danista, Jennasta ,Jussista ja Jonnasta en pidä lainkaan. No, Joonas, Anna, Nimo,Tuija ja Joni on ok, mutta sellaista kunnon suosikkia mulla ei ole. Nimolla ehkä eniten mukavia ajatuksia ja napakkuutta välillä, mutta sitten kohta taas itkee tai ei saa suutaan auki vaikka pitäisi. Missä on ne sellsiset tyypit, joilla on jotain järjellistä sanottavaa ?
Hoikka , jäntevä fitnesspimu. Vois sitten seurata miten se kammoaa läskejä ja skitsoaa ruokien kanssa. Ja ehdottomasti kellariin. Kartanoon komea ja hauska nuorimies , joka pistäisi kaikki talosn miehet varpailleen. Sellainen herrasmies , ei mikää tissejä tuijottava kiroileva paska.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:58"]
[/quote]
Ei se kauaa olisi hyväkroppainen. Kaikki hunkit on lähteneet talosta kaljamahaisina, jos ovat siellä vähänkään pitempään olleet.
Joo , mäkin toivon taloon nuoria ja urheilullisia tyyppejä. Sitten ensiviikoksi sellainen kuntoiluviikko ja tietenkin kielto nimetä uusia asukkaista.
Toivon , että entiset kellarilaiset eivät kartanossa muutu kusipäiksi.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:58"]
[/quote]
Ei se kauaa olisi hyväkroppainen. Kaikki hunkit on lähteneet talosta kaljamahaisina, jos ovat siellä vähänkään pitempään olleet.
[/quote]Mutta tämäpä jumppaisi koko ajan tuon fitness pimun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:07"]
Mä kaipaan itselleni suosikkia. Jonathanista ensin pidin , en enää. Markusta, Tuulikista, Armista, Jarnosta, Danista, Jennasta ,Jussista ja Jonnasta en pidä lainkaan. No, Joonas, Anna, Nimo,Tuija ja Joni on ok, mutta sellaista kunnon suosikkia mulla ei ole. Nimolla ehkä eniten mukavia ajatuksia ja napakkuutta välillä, mutta sitten kohta taas itkee tai ei saa suutaan auki vaikka pitäisi. Missä on ne sellsiset tyypit, joilla on jotain järjellistä sanottavaa ?
[/quote]Andte?
Komea, urheilullinen, absolutisti, rauhallisesti puhuva viisas mies. Kiitos.
Nro 12 jatkaa.
Hyvä huolio, nro 18 , Andte unohtui. No , ehkä se kertoo jotain. Pojalla on hauska hyvmy ja murre, mutta en yhtään tiedä millainen luonne. Ei ole mitenkään erottautunut. Ei oikein koskaan sano mitään. Perässäkulkija.
Tosi tylsää. Ihan olen kyllästynyt miltei jokaa tyyppiin. Kiva kun huomen tulee uusia.